مانگا Dead Mount Death Play یک رمان اسپین آف خواهد گرفت

به تازگی اسپین آف مانگا Dead Mount Death Play تایید شد. در مطلب رمان جدید Dead Mount Death Play به جزئیات رمان اسپین آف Dead Mount Death Play می‌پردازیم.

نهمین شماره امسال مجله Young Gangan متعلق به Square Enix روز جمعه اعلام کرد که مانگای Dead Mount Death Play اثر ریوگو ناریتا و شینتا فوجیموتو یک رمان اسپین آف دریافت خواهد کرد که داستان منشأ جنایتکار مرموز Solitaire را روایت می کند. تاریخ انتشار رمان Dead Mount Death Play هنوز مشخص نشده است.

اسپین آف مانگا Dead Mount Death Play

اسپین آف مانگا Dead Mount Death Play
رمان اسپین آف Dead Mount Death Play

این رمان در ماه مه در سایت و اپلیکیشن مانگای وب Manga UP Square Enix منتشر خواهد شد. ناریتا رمان اسپین‌آف را خواهد نوشت و مجله یانگ گانگان جزئیات بیشتری را در شماره بعدی خود در 2 مه فاش خواهد کرد. این مجله جلد اول یک مجله جعلی را منتشر کرد که روی جلد آن بازی Solitaire را نشان می‌دهد تا رمان اسپین‌آف را اعلام کند.

ناریتا و فوجیموتو مانگای در حال انجام را در مجله Young Gangan در اکتبر 2017 راه اندازی کردند. Square Enix یازدهمین جلد کتاب گردآوری شده مانگا را روز سه شنبه منتشر خواهد کرد. اقتباس تلویزیونی این مانگا در تاریخ 10 آوریل به نمایش درآمد. این نمایش به مدت دو دوره (چهارم سال) پخش خواهد شد، اما این دو دوره از هم جدا خواهند شد. نیمه دوم این نمایش در ماه اکتبر به نمایش در خواهد آمد.

رمان جدید Dead Mount Death Play

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *