اسپین آف مانگا فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse تایید شد!

به تازگی اسپین آف مانگا فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse تایید شد. در ادامه به جزئیات مانگا Spider-Man: Across the Spider-Verse می‌پردازیم.

Shueisha و Marvel Entertainment روز سه شنبه اعلام کردند که فیلم آینده Spider-Man: Across the Spider-Verse دارای یک مانگای اسپین آف با عنوان Spider-Man: Octopus Girl با داستان و هنر توسط سازنده My Hero Academia خواهد بود. تاریخ انتشار مانگا Spider-Man: Octopus Girl در 20 ژوئن خواهد بود.

اسپین آف مانگا فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse

اسپین آف مانگا فیلم Spider-Man: Across the Spider-Verse
مانگا Spider-Man: Across the Spider-Verse, تاریخ انتشار مانگا Spider-Man: Octopus Girl

داستان مانگا زمانی شروع می شود که شخصیت شرور نمادین دکتر اختاپوس به کما می رود. وقتی از خواب بیدار می شود، می بیند که در بدن اوتوها اوکوتامیا، دانش آموز راهنمایی ژاپنی زندگی می کند. Spider-Man: Across the Spider-Verse دنباله ای بر انیمیشن CG 2018 Spider-Man: Into the Spider-Verse است.

گیم پلی بازی Marvel Spider Man 2 منتشر شد [+ویدیو]

این فیلم در 2 ژوئن در ایالات متحده و در 16 ژوئن در ژاپن اکران می شود. لیزا آهنگ تم “REALiZE” را برای دوبله ژاپنی فیلم اجرا می کند. Spider-Man: Into the Spider-Verse در سال 2018 اسکار را به خانه برد. کارگردانان فیلم باب پرسیچتی، پیتر رمزی و رادنی روتمن به اشتراک گذاشتند که چه انیمیشنی به الهام بخشیدن به ظاهر و احساس فیلم کمک کرده است.

انیماتورهای ژاپنی فیلم نیز تجربه خود را از ساخت این فیلم در مجله ژاپنی CG World به اشتراک گذاشتند. تهیه‌کننده فیل لرد گفته است که دنباله آن شامل فریاد زدن به مرد عنکبوتی Toei است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *