احضار سرمربی استقلال ؛ رفتار عجیب ساپینتو در دربی

احضار سرمربی استقلال تصمیمی بود که در جریان بد رفتاری‌های ساپینتو در بازی دربی شب گذشته گرفته شد. این تصمیم شبانه از سوی کمیته انضباطی اعلام شد.

شب گذشته در فینال جام حذفی سرمربی استقلال حاشیه‌های زیادی به پا کرد. ریکاردو ساپینتو تصمیم داشت تا در بازی دیشب آرامش را جایگزین تنش‌های همیشگی کنار زمین‌اش کند اما خیلی موفق عمل نکرد.

پس از سوت پایان نیمه دوم سرمربی استقلال حرکتی انجام داد که از چشم تیم داوری دور نماند و همین اتفاق منجر به دریافت کارت قرمز مستقیم برای او شد.

ساپینتو پس از این‌که کارت قرمز را مقابل چشمان خود دید، به‌شدت عصبی شد و به قول معروف خون جلوی چشمانش را گرفت. او که تمرکزی روی رفتار و حرکاتش نداشت، به داخل زمین رفت و در ادامه نیز در مقابل تماشاگران پرسپولیس و در واکنش به آن‌ها رفتارهایی انجام داد که تنش و درگیری را بین آن‌ها بالا برد.

سرمربی استقلال در این لحظه، بعد از مشاجره لفظی شدید و بدرفتاری متقابل نسبت به هواداران پرسپولیس، یک بطری آب هم به سمت یکی از تماشاگران حریف پرتاب کرد که درگیری‌ها را بالاتر برد و در نهایت به سمت رختکن هدایت شد.

این عمل از نگاه کمیته انضباطی نیز دور نماند و شب گذشته به رفتار عجیب و دور از ادب این سرمربی واکنش نشان داد. این واکنش منجر به احضار سرمربی استقلال شد.

بیشتر بخوانید:

تشویق وریا غفوری در روز خداحافظی اش

احضار سرمربی استقلال

رفتار عجیب ساپینتو در دربی 

سرمربی استقلال احضار شد
سرمربی استقلال احضار شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای شبانه فورا نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و درباره تندی‌ها و تنش‌های ایجاد شده توسط ساپینتو بیان کرده است:

در پی تخلفات صورت گرفته از سوی ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال در دیدار این تیم مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی مبتنی بر بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه و تحریک تماشاگران، ابلاغ می‌شود که نامبرده ظرف مهلت 48 ساعت دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

بیشتر بخوانید:

واکنش یاسان به دست ندادن ورزشکار اوکراینی به قهرمان ایرانی

در ادامه اطلاعیه کمیته انضباطی مبنی بر اینکه چه سرنوشتی انتظار این سرمربی کم صبر و تحمل را می‌کشد آمده است:

سایر آرا و احکام مرتبط با این مسابقه درباره اشخاص دیگر به محض وصول گزارش انضباطی اعلام خواهد شد.

حالا استقلالی‌ها و ساپینتو باید منتظر بمانند تا تصمیم نهایی کمیته انضباطی اعلام شود. باید دید درباره این بدرفتاری و اهانت به طرفداران تیم پرسپولیس چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *