بهترین ابرقهرمان که متعلق به مارول یا دی سی نیستند از نگاه سایت فیگار

بسیاری از ابرقهرمان های کمیکی جزء کمپانی های مستقل هستند. در ادامه می خواهیم بهترین ابرقهرمان که متعلق به مارول یا دی سی نیستند معرفی کنیم.

بهترین ابرقهرمان که متعلق به مارول یا دی سی نیستند ، چه آن‌ها یک Hellspawn باشند، چه یک روح انتقام‌جو، احیا شده یا یک سوپرمن عصبانی شناسایی شوند. در حالی که مارول و دی سی صاحب برخی از معروف‌ترین ابرقهرمانان اطراف هستند، آن‌ها تنها بازی در شهر نیستند. از زمان اولین بازی سوپرمن در سال 1939، سازندگان و شرکت‌های مختلف سعی کرده‌اند این موفقیت بزرگ را دنبال کنند و صدها ابرقهرمان در دهه‌های پس از آن به دنبال آن بوده‌اند.

همه‌ی مقاله‌های ابرقهرمانی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های مهم ابرقهرمانی

بهترین ابرقهرمان که متعلق به مارول یا دی سی نیستند

  • برترین ابرقهرمان که برای به مارول یا دی سی نیستند

در ادامه قرار است بهترین ابرقهرمان که متعلق به مارول یا دی سی نیستند را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین ابرقهرمان که متعلق به مارول یا دی سی نیستند
بهترین ابرقهرمان که متعلق به مارول یا دی سی نیستند

ممکن است مارول و دی سی صاحب شناخته‌شده‌ترین و نمادین‌ترین ابرقهرمان‌ها برای عموم باشند؛ اما تعداد کمی دیگر توانسته‌اند به موفقیت بیشتری دست یابند. بهترین ابرقهرمان که متعلق به مارول یا دی سی نیستند ، مانند پسر جهنمی، شکست ناپذیر و بازیگران The Boys از صفحه کتاب‌های مصور خارج شده‌اند تا در بین عموم مردم به موفقیت دست یابند؛ اما هنوز هم تعداد زیادی ابرقهرمانان خارق‌العاده وجود دارند که برای عموم مردم شناخته شده نیستند.

Homelander

بهترین ابرقهرمان که متعلق به مارول یا دی سی نیستند
پر طرفدارترین ابرقهرمانی که برای دی سی و مارول نیستند

هوملندر ممکن است یک “ابرقهرمان” فقط در ضعیف ترین معنای کلمه باشد، اما شکی نیست که The Boys ‘ Homelander یک شخصیت خارق العاده است. هوملندر کهن الگوی کلاسیک سوپرمن است که جزء جالب ترین ابرقهرمان که متعلق به dc یا marvel نیستند ، نه به عنوان آخرین بازمانده از یک سیاره در حال مرگ، بلکه یک فرد آزمایشگاهی مشکوک از شرکت بزرگ Vought-American در تلاش که آن‌ها برای ایجاد بازوی ابرانسان‌ها ارائه می‌شود. آنچه در مورد هوملندر مؤثرتر است این است که او چقدر ترسناک است.

Spawn

بهترین ابرقهرمان که متعلق به مارول یا دی سی نیستند
پر طرفدارترین ابرقهرمانی که برای دی سی و مارول نیستند

اسپاون تاد مک فارلین با جمجمه، زنجیر و شنل بلندشهنگامی که جزء برترین ابرقهرمان که برای به مارول یا دی سی نیستند ، چهره‌ای متمایز را کاهش می‌دهد، اما چیزی که واقعاً شخصیتش را خاص می‌کند، داستان اصلی او است. اسپاون دارای اجزای مخفی همه چیزهایی است که برای ساختن یک منشا ابرقهرمانی کلاسیک لازم است، به اندازه کافی ساده برای هر کسی که بتواند آن را درک کند و انگیزه قدرتمندی برای پیشبرد او در طول داستان دارد.

با چانه زنی فاوستی با شیطان برای دیدن دوباره همسرش واندا، قاتل مخفی آل سیمونز به زندگی بازگردانده می‌شود که با تغییری عجیب اتفاق افتاد. با توجه به قدرت‌های ماوراء طبیعی یک Hellspawn، او پنج سال بعد برمی‌گردد، اما متوجه می‌شود که واندا دوباره ازدواج کرده و به زندگی خود ادامه داده است.

The Rocketeer

بهترین ابرقهرمان که متعلق به مارول یا دی سی نیستند
جالب ترین ابرقهرمان که متعلق به dc یا marvel نیستند

The Rocketeer که به عنوان نامه‌ای عاشقانه به مجلات عمومی و سریال‌های سینمایی اوایل تا اواسط قرن بیستم عمل می‌کند، دیدگاه منحصر به فرد یکی از بزرگترین هنرمندانی است که تا به حال در این رسانه کار کرده است. عشق را می‌توان در هر خطی که دیو استیونز روی صفحه می‌گذارد، احساس کرد، کل علایق و وسواس‌های او در یک اثر بزرگ گرد هم می‌آیند که کار و زندگی او را تشکیل می‌دهد. کلیف سکورد، خلبان دردویل با جت پک و کلاه ایمنی نمادین، نه تنها در تاریخ کمیک بلکه در هالیوود نیز ردپایی ایجاد کرده‌اند.

The Spirit

بهترین ابرقهرمان که متعلق به مارول یا دی سی نیستند
بهترین ابرقهرمان که متعلق به مارول یا دی سی نیستند

هنگامی که Spiritدر سال 1940 اولین کار خود را انجام داد جزء پر طرفدارترین ابرقهرمانی که برای دی سی و مارول نیستند قرار گرفت. آخرین چیزی که ویل آیزنر خالق می‌خواست روی آن کار کند، یک کار خوب و در عین حال نقابدار بود. با این حال، پس از موفقیت عظیم سوپرمن، ابرقهرمانان امری عادی بودند، بنابراین آیزنر موظف شد یک قهرمان با لباس دیگر را برای ناشر Quality Comics تحویل دهد و نتایج باعث شد که رسانه برای همیشه تغییر کنند. چیزی در سطح کارآگاه پلیس دنی کولت بوده و Spirit وجود ندارد که قبلاً دیده نشده بود؛ اما رویکرد پیشگامانه آیزنر چیزی جز تعریف متوسط ​​نبود.

Invincible

بهترین ابرقهرمان که متعلق به مارول یا دی سی نیستند
برترین ابرقهرمان که برای به مارول یا دی سی نیستند

ساختن یک شخصیت ابرقهرمانی جدید با هر نوع تأثیر ماندگار در دوران مدرن، امری بسیار مهم است و همین چیزی است که باعث می شود دوره 144 شماره ای Invincible طولانی شود و جزء جذاب ترین قهرمان هایی که در دی سی و مارول حضور ندارند قرار بگیرد. حماسه ابرقهرمانی رابرت کرکمن، کوری واکر و رایان اوتلی به طرز چشمگیری جهان خود را از شخصیت‌های رنگارنگ خلق می‌کند، که با مارک گریسون نوجوان شروع می‍شود که قدرت‌های خود را کشف کرده و آزمایشات و مصیبت‌های خود را دنبال می کند که در بزرگسالی جوان و فراتر از آن رشد می‌کند.

شاید چیزی که شخصیت را تا این حد پاک نشدنی می‌کند، نحوه بازی کرکمن و هنرمندانش با کهن الگوهای سنتی ابرقهرمانی و استفاده از آنها برای براندازی انتظارات در هر مرحله باشد. از لحظه‌ای که معلوم می‌شود پدر Invincible اومنیمن یک جنگ سالار بیگانه است که قصد تسخیر زمین را دارد، همه شرط بندی‌ها متوقف می‌شود و بقیه سفر مارک گریسون پر از پیچ و تاب‌ها و چرخش‌های تکان دهنده‌ای است که خوانندگان را برای سال‌ها سرپا نگه داشته است.

Savage Dragon

بهترین ابرقهرمان که متعلق به مارول یا دی سی نیستند
پر طرفدارترین ابرقهرمانی که برای دی سی و مارول نیستند

از بین تمام بنیانگذاران ایمیج کامیکس، تنها اریک لارسن هنوز همه شماره‌های شخصیت برجسته خود را در صفحات Savage Dragon می‌نویسد و ترسیم می‌کند. پس از بیدار شدن در یک میدان سوزان، اژدهای مرموز به شیکاگو PD ملحق می‌شود تا به جلوگیری از موج افزایش جرم و جنایت ابرشرور در خیابان‌ها کمک کند. با جشن گرفتن سی سالگی خود در سال جاری، چیزی که اژدها را به شخصیتی به یاد ماندنی تبدیل می‌کند، رویکرد متمایز لارسن است. در طول چندین ماجراجویی خشن، عجیب و غریب و اغلب بی‌احترامی، خوانندگان هرگز نمی‌دانند که در صفحات Savage Dragon چه انتظاری دارند.

Madman

بهترین ابرقهرمان که متعلق به مارول یا دی سی نیستند
پر طرفدارترین ابرقهرمانی که برای دی سی و مارول نیستند

Madman ، مجموعه کاملی از خالق او، نویسنده و هنرمند مایک آلرد است که جزء جالب ترین ابرقهرمان که متعلق به dc یا marvel نیستند قرار گرفته است. فرانک انیشتین که از جسد یک قاتل سرسخت جان دوباره گرفته است، به عنوان قهرمان لباس اسنپ سیتی، جان تازه ای پیدا می‌کند. چیزی که دیوانه را به یک خلاقیت واقعاً ماندگار تبدیل می‌کند، روشی است که آلرد به طرز ماهرانه‌ای میان ماجراهای سبک عصر نقره‌ای و تلاش وجودی فرانک برای کشف اینکه او کیست و به کجای جهان تعلق دارد، تعادل می‌دهد و تجربه خواندنی فراموش‌نشدنی را برای او به ارمغان می‌آورد.

Hellboy

بهترین ابرقهرمان که متعلق به مارول یا دی سی نیستند
بهترین ابرقهرمان که متعلق به مارول یا دی سی نیستند

مانند بسیاری از قهرمانان این لیست، پسر جهنمی محصول یک خالق مستقل است. مایک میگنولا شخصیت مشخص خود را با تمام وسواس‌های خود آغشته کرد. هیولاها، کمیک‌های جک کربی، اچ‌پی لاوکرافت، اسطوره‌های باستانی و داستان‌های عامیانه مبهم، همگی در ترکیبی فریبنده از اکشن ابرقهرمانی و فضای بد خلق گرد هم می‌آیند. نگه داشتن این همه با هم، خود بیگ رد است.

هیولای آخرالزمان بالقوه میراث آشفته خود را رد می‌کند، در عوض با بشریت علیه چیزهایی که در شب به هم می‌ریزند می‌جنگد. حس شوخ طبعی Hellboy و نگرش کلی یقه آبی واقعاً چیزی است که شخصیت را از بقیه افراد متمایز می‌کند. مهم نیست تهدیدی که با آن روبروست چقدر بزرگ است، همیشه می‌توانید روی پسر جهنمی حساب کنید که گرد و غبار خود را پاک کند، یک لاینر را بشکند و بدون هیچ فکری دوباره به میدان بازگردد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین ابرقهرمان که متعلق به مارول یا دی سی نیستند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


4 thoughts on “بهترین ابرقهرمان که متعلق به مارول یا دی سی نیستند از نگاه سایت فیگار

    1. لاکپشت های نینجا (TMNT) اولین بار تو کمیک بوک اومد، در اصل باید تو لیست بود
      اما بن تن انیمیشن محسوب میشه و همچنین در متن گفته ابرقهرمان هایی که در کمیک بوک هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *