بهترین گروه های ابرشرور مردان ایکس از نگاه سایت فیگار

مردان ایکس در مارول دشمنان زیادی را دارند که برخی از آن‌ها گروه‌های شرور قدرتمندی هستند. در ادامه می‌خواهیم بهترین گروه های ابرشرور مردان ایکس معرفی کنیم.

مردان ایکس خود را وقف محافظت از کسانی می‌کنند که از آنها متنفرند و از آن‌ها می‌ترسند. این بدان معناست که آن‌ها بیش از سهم خود را برای محافظت در برابر دشمنان خودشان داشته‌اند. با شروع رویداد Avengers vs. X-Men vs. Eternals ،The Eternals تبدیل به بهترین گروه های ابرشرور مردان ایکس می‌شوند. قوی ترین گروه های ابرشرور مردان ایکس باید از خود و همچنین سایر جمعیت‌های جهش‌یافته جهان در برابر spawn of the Celestials محافظت کنند.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

بهترین گروه های ابرشرور مردان ایکس

  • برترین گروه های ابرشرور مردان ایکس

در ادامه قرار است بهترین گروه های ابرشرور مردان ایکس را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین گروه های ابرشرور مردان ایکس
بهترین گروه های ابرشرور مردان ایکس

اما، در دهه‌هایی که مردان ایکس از دنیایی محافظت می‌کنند از آن‌ها متنفر هستند و از آن‌ها می‌ترسد، این فقط ابدی‌ها نیستند که با آن‌ها روبرو شده‌اند. چندین تیم شرور وجود داشته‌اند که شجاعت خود را در برابر مردان ایکس ثابت کرده‌اند و طرفداران برای تعیین قوی‌ترین تیم رای داده‌اند. لیست‌های بهترین گروه های ابرشرور مردان ایکس از سوی طرفداران رای داده می‌شوند، بنابراین ممکن است برخی از رتبه بندی‌ها پس از انتشار تغییر کرده باشند.

Mutant Liberation Front

بهترین گروه های ابرشرور مردان ایکس
برترین گروه های ابرشرور مردان ایکس

جبهه آزادی جهش یافته توسط یک کلون از ابرقهرمان Cable، دقیقاً آن چیزی نیست که نام آن ادعا می‌کند. این تیم بیشتر با X-Force روبرو می‌شود؛ اما این یک عملیات کاملاً داوطلبانه نیست. بسیاری از اعضای آن، مانند Rusty و Skids، به خاطر طبیعت ضعیف استرایف، دستگیر و شستشوی مغزی شدند تا به تیم ملحق شوند. این قدرتمند ترین گروه های ابرشرور مردان ایکس است، به همین دلیل هواداران به آن‌ها احترام گذاشتند. Rusty و Skids قرعه کشی احساسی تیم را فراهم کردند، در حالی که Tempo ثابت کرد که یک شخصیت خارق العاده بوده و هنوز هم برجسته است. حتی شرورانی مانند Wildside نیز نشان دادند و دارای مزیت قابل درک برای آن‌ها هستند که در اصل وجود نداشتند.

Reavers

بهترین گروه های ابرشرور مردان ایکس
قوی ترین گروه های ابرشرور مردان ایکس

پس از اینکه در طول یکی از بهترین داستان‌های مردان ایکس که در آن گروه های ابرشرور قوی مردان ایکس قرار دارند، the Dark Phoenix Saga نزدیک بود توسط ولورین کشته شوند، به چندین نفر از اعضای باشگاه هلفایر تقویت مکانیکی داده شد که به بهبود مهارت‌های مبارزه آن‌ها کمک کرد. همچنین برای جایگزینی قطعاتی که ولورین جدا کرده بود، عمل کرد.

آن‌ها که در ابتدا به وادار کردن جهش‌یافته‌ها برای کمک به آن‌ها در ارتکاب جنایات کوچک اختصاص داشتند، در نهایت به آرزوی انتقام از مردان ایکس رسیدند. همچنین در طول سال‌ها بارها ظاهر شده‌اند، جای تعجب نیست که طرفداران به آنها احترام بگذارند، به‌ویژه با در نظر گرفتن تم آن که در حال توسعه در دوران کراکوایی جهش‌یافته‌ها و هم با ماشین‌ها و هم با انسانیت روبرو می‌شوند. اما سایبورگ‌ها جزء بهترین شرورها می باشند.

Dark X-Men

بهترین گروه های ابرشرور مردان ایکس
قدرتمند ترین گروه های ابرشرور مردان ایکس

گروهی که توسط نورمن آزبورن انتخاب شده بود، Dark X-Men در پاسخ به نورمن آزبورن، به یک تیم ابرقهرمانی جهش یافته ملحق شد. با توجه به اینکه داکن به عنوان ولورین و فراست به عنوان تله پات تیم انتخاب شده بودند، مطمئناً گروهی تاریک‌تر از هر تیم ایکس قبل از آن به استثنای X-Force بود. اگرچه اکثر تیم های  جهش‌یافته‌های فراموش شده همانند مایکل پوینتر و میمیک هستند؛ اما پویایی این داستان واقعاً لذت‌بخشی است. همچنین این موقعیت نادری است که نامور، یکی از اولین جهش یافته‌ها، در ماموریت‌های مردان ایکس شرکت می‌کند، که همیشه سرگرم کننده است.

Acolytes

بهترین گروه های ابرشرور مردان ایکس
گروه های ابرشرور قوی مردان ایکس

به عنوان رهبر یکی از برترین گروه های ابرشرور مردان ایکس ، زمان آن رسیده بود که مگنیتو پس از سرخوردگی انجمن برداری آن‌ها، تیم دیگری را تشکیل دهد. بنابراین، وقتی فابیان کورتز گروهی از آکولیت‌ها را گرد هم آورد که هر حرکت مگنیتو را می‌پرستیدند، احساس می‌شد که همیشه قرار بود این اتفاق بیفتد. این تیم بیشتر در سیارک M ساکن بودند. اگرچه کورتز در نهایت به مگنیتو خیانت کرد؛ اما در زمانی که با هم بودند، گروهی فوق‌العاده خطرناکی بود. حتی Colossus از X-Men جدا شد و به تیم ملحق شد که خطرات عاطفی قابل توجهی را اضافه کرد. جای تعجب نیست که طرفداران هنوز آنها را به خوبی به یاد می‌آورند.

Morlocks

بهترین گروه های ابرشرور مردان ایکس
بهترین گروه های ابرشرور مردان ایکس

یکی از قوی ترین گروه های ابرشرور مردان ایکس ، Morlocks به سادگی گروهی از مردم بودند که برای پنهان شدن از جامعه در فاضلاب فعالیت های خود را انجام می‌دادند. آنها چیزی بیشتر از این نمی‌خواستند که به حال خود رها شوند، اغلب آن‌ها را در تضاد با مردان ایکس قرار می‌دادند که درک کمتری از فرهنگ آن‌ها داشتند. اما توطئه غارتگران به این معنی بود که مورلوک‌ها دچار یکی از وحشتناک‌ترین وقایع تاریخ جهش یافته می‌شدند که در نهایت کشتار مورلوک نامیده می‌شد.

Freedom Force

بهترین گروه های ابرشرور مردان ایکس
قوی ترین گروه های ابرشرور مردان ایکس

پس از فروپاشی انجمن برادری، Mystique اعضای باند قدیمی را انتخاب کرد که چند نفر دیگر را اضافه کرد. اما هنگامی که با دولت ایالات متحده تماس گرفت، Mystique ثابت کرد که می‌داند چه کار می‌کند و تیم را به عنوان یک آژانس دولتی رهبری می‌کرد. این تیم اغلب به عنوان شرور هنگام رویارویی با X-Factor، میزبان Rogue نیز بود، که در نهایت فرار کرد و به X-Men پیوست. از آنجایی که بسیاری از شخصیت‌های شرور نمادین مانند Destiny، Spiral و Avalanche نقش‌های مهمی در تیم داشتند، جای تعجبی نیست که طرفداران ایکس همچنان آن‌ها را دوست دارند.

Marauders

بهترین گروه های ابرشرور مردان ایکس
قدرتمند ترین گروه های ابرشرور مردان ایکس

قدرتمند ترین گروه های ابرشرور مردان ایکس که باعث کشتار مورلوک شد و تیمی که به گامبیت منشأ غم‌انگیزش داد، مورلوک‌ها قطعاً نیرویی بودند که می‌توان روی آن‌ها حساب کرد. مدت‌ها قبل از اینکه X-Comics به تاریکی امروز تبدیل شود، طرفداران از دیدن Morlocks که به طور تصادفی قتل عام می‌شوند، شوکه شده بودند، زیرا X-Men شاهد سیاه‌ترین روز خود بود؛ اما تحت هدایت Mr. Sinister، غارتگران امری وحشتناک اجتناب ناپذیر بود. آنها با قدرت‌های وحشتناک، Morlocks و X-Men را به طور یکسان انتخاب کردند و خود را به عنوان دشمنان دائمی و خطرناکی ثابت کردند که حتی می‌توانند پس از مرگ برگردند.

The Hellfire Club

بهترین گروه های ابرشرور مردان ایکس
گروه های ابرشرور قوی مردان ایکس

گروه های ابرشرور قوی مردان ایکس که داستان Dark Phoenix Saga را آغاز کرد و اما فراست را معرفی کرد، انجمن Hellfire برای سال‌ها آنتاگونیست اصلی مردان ایکس بودند. آن‌ها که مانند اشراف ویکتوریایی لباس می‌پوشیدند، جهش یافته‌های ثروتمند و با قدرت نفوذ بالایی بودند که بدشان نمی‌آمد دست خود را علیه مردان ایکس کثیف کنند. گروه Hellfire به عنوان شرور برای تیم‌های جهش یافته‌ای مانند New Mutants، X-Men و X-Factor خدمت می‌کرد. آنها تهدیدهای بزرگی بودند و هنوز هم خظرناک به نظر می‌آیند، به این ترتیب سه نفر از اعضای آن توانستند راه خود را به Quiet Council chambers بیابند. علاوه بر این، حس سبک آنها بی عیب و نقص است.

Horsemen of the Apocalypse

بهترین گروه های ابرشرور مردان ایکس
بهترین گروه های ابرشرور مردان ایکس

در حالی که بسیاری آن را در مورد خصوصیات Apocalypse نمی‌دانند، اولین Horsemen of Apocalypse فرزندان خود او بودند. پس از اینکه مجبور شد آن‌ها را در آمنت رها کند، آپوکالیپس به زمین بازگشت و شروع به جستجوی Horsemen کرد که بتوانند قدرت تولید مثل کردن را تقلید کنند. در طول سال‌ها، مردان ایکس متعددی از جمله Gambit، Storm و Angel به تیم وارد شده‌اند که به آنها کمک می‌کند تا چیزی فراتر از یک تهدید شرور دیگر تبدیل شوند. در عوض، آن‌ها چهره‌های محبوبی هستند که مجبور به انجام کارهایی می‌شوند که طرفداران می‌دانند که آنها را تحقیر می‌کنند. این یک داستان احساسی اضافه می‌کند که شخصیت‌های دیگر اغلب از شکست آن رنج می‌برند.

Brotherhood of Evil Mutants

بهترین گروه های ابرشرور مردان ایکس
برترین گروه های ابرشرور مردان ایکس

قدرتمند ترین گروه های ابرشرور مردان ایکس که تا به حال با آن روبرو شد، Brotherhood of Evil Mutants از همان ابتدا وجود داشت. این تیم در ابتدا کمی بیشتر از هر جهش چیزی یافته‌ای که مگنیتو در خیابان‌ها پیدا کرد، به یک سازمان مغرور تبدیل شد که به همان اندازه که باعث می‌شود اعضای آن را به طور منظم طی کند. مانند مردان ایکس، انجمن برادری به محافظت از جهش‌یافته اعتقاد داشت. روش آنها فقط کمی دارک‌تر بود. پس از همه، محافظت از جهش یافته‌ها سخت است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین گروه های ابرشرور مردان ایکس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *