خفن ترین مانهوا های اکشن ؛ 12 مانهوا با داستان اکشن جذاب

به تازگی مانهواها با ژانر اکشن توجه طرفداران مانگا را به خود جلب کرده‌اند. با فیگار بمانید تا به معرفی بهترین مانهوا های اکشن بپردازیم.

در کنار ژانر عاشقانه، طرفداران مانگا و مانهوا عاشق ژانر اکشن مانهوا نیز هستند. ژانر محبوب اکشن در مانهوا همچنین بسیاری از احساسات مختلف انسانی را به تصویر می‌کشد که مردم دوست دارند بخوانند. با خواندن مانهواهای خفن اکشن خشم، نفرت، اندوه و درد همیشه در دل مخاطب می‌نشیند. همین باعث شده است تا این ژانر بسیار محبوب باشد.

بیشتر بخوانید:

500 انیمه برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

بهترین مانهوا های اکشن

با برترین مانهوا های اکشن آشنا شوید

شما می‌توانید فهرست بهترین مانهوا های اکشن را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین مانهوا های اکشن
بهترین مانهوا های اکشن

ژانر اکشن در دنیای مانهوا طرح‌های مختلفی دارد. اما کسی که به کسی خیانت می‌کند و از او انتقام می‌گیرد یا کسی که تلاش می‌کند از افرادی که دوستشان دارد محافظت کند، از طرح‌های اصلی این ژانر است. خواندن مانهواهای انتخاب شده در این فهرست برای کسانی که از این ژانر لذت می‌برند می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد. پس اگر می‌خواهید با برترین مانهوا های اکشن آشنا شوید، در این نوشتار با ما همراه باشید تا بهترین مانهوا ها با ژانر اکشن را به شما معرفی کنیم.

Lookism

بهترین مانهوا های اکشن
بهترین مانهوا های اکشن

داستان این مانهوا در سئول اتفاق می‌افتد. دانیل پارک که قهرمان این داستان است به خاطر ظاهرش مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. او همیشه توسط همکلاسی‌هایش در حال کتک خوردن می‌باشد. او همچنین با واکنش‌های اجتماعی و مالی زیادی مواجه است. بنابراین دانیل تصمیم می‌گیرد مدرسه خود را تغییر دهد.

«لوکیسم» به نوعی تبعیض بسته به ظاهر فرد اشاره دارد. بنابراین برای فرار از ظاهرگرایی دانیل پارک به سئول می‌رود. با این حال، یک معجزه برای او رخ می‌دهد. در روز اول خود در شهر سئول او خود را در یک بدن دیگری یافت، بدنی که دارای زیبایی باور نکردنی است. اکنون او این توانایی را دارد تا بین این دو بدن جا به جا شود.

Peerless Dad

بهترین مانهوا های اکشن
بهترین مانهوا های اکشن

داستان این مانهوا یک رزمی کار حرفه‌ای به نام Noh Gajang را دنبال می‌کند که از پس چالش‌های زندگی خود به راحتی بر می‌آید و اصلا تسلیم نمی‌شود. سفر او شامل نبردهای زیادی در طول راه است و همچنین با مسائلی مانند ازدواج و پدری روبرو می‌شود. با این حال که او دارای مشکلات زیادی در زندگی است، چرا Noh Gajang تسلیم نمی‌شود؟

GOSU

بهترین مانهوا های اکشن
بهترین مانهوا های اکشن

قهرمان این داستان گنگ یونگ می‌باشد و او در راه انتقام است. مسیر تلخی که او هرگز به عنوان شاگرد گونگ ریونگ نمی‌خواست آن را طی کند. اما او این کار را برای گرفتن انتقام از کسانی که به اربابش خیانت کردند انجام داد. گونگ ریونگ زمانی یک رزمی کار قوی بود. اما، او توسط دوستان خودش از پشت خنجر خورد. حالا گونگ با تکنیک‌های عالی استادش برای کشتن آنها راهی سفر می‌شود. اما او در سفر خود متوجه می‌شود که آن افراد مرده‌اند.

داستان این مانهوا گاهی اوقات آشفته است اما هنر آن شگفت‌انگیز می‌باشد. این مانهوا، لحظات جدی و لحظات کمدی را با هم ترکیب می‌کند تا داستانی جذاب و سرگرم‌کننده را ارائه دهد. داستان این مانهوا با سرعت کم و بدون اتفاقات زیاد شروع می‌شود، اما در ادامه داستان سرعت آن بهبود میابد. در سرتاسر داستان، شخصیت‌سازی و پیشروی داستان بی‌نظیر است. اگر هنوز GOSU را نخوانده‌اید، آن را حتما امتحان کنید.

Max Level Returner

بهترین مانهوا های اکشن
بهترین مانهوا های اکشن

یک روز هیولاهای یک بازی با عجله وارد دنیای زمین شدند و شروع به حمله به مردم کردند و همه را کشتند. ارتش توانایی شکست این هیولاها را نداشت. در آن لحظه بازیکنان برگشتند. بازیکنانی که قبلاً تعداد زیادی از آن هیولاها را در بازی شکست داده‌اند، اکنون توانایی‌های کاراکترهای خود را در واقعیت بدست آورده‌اند. اکنون این بازیکنان تنها کسانی هستند که می‌توانند زمین را از دست این هیولاها نجات دهند.

این مانهوا به دلیل خط داستانی آن در بین طرفداران بسیار محبوب است. Max Level Returner داستانی را توصیف می‌کند که در آن هیولاها به زمین حمله می‌کنند. این مانهوا دارای سبک هنری بسیار خوبی است که توسط صحنه‌های اکشن عالی پشتیبانی می‌شود. داستان آن همچنین شخصیت‌ها را بسیار زیبا توصیف می‌کند. حضور Max Level Returner در فهرست خفن ترین مانهوا های اکشن یک اولویت برای ما بود.

Burning Effect

بهترین مانهوا های اکشن
بهترین مانهوا های اکشن

داستان این مانهوا در قرن هشتم اتفاق می‌افتد که در آن هر کسی برای جنایات جزئی مانند تف کردن در جاده به اعدام محکوم می‌شود. این مانهوا در اصل مبارزه بین نیروی انتظامی و ارتش انقلابی را روایت می‌کند. در بدترین محله شهر که مدیر آن یک فرد بسیار ظالم است، شخصیت اصلی داستان، Burner به دنیا می‌آید و او تبدیل به یک کیسه بوکس برای افراد ثروتمند می‌شود و منتظر روزی است که بتواند از همه آنها انتقام بگیرد.

unOrdinary

بهترین مانهوا های اکشن
بهترین مانهوا های اکشن

در دنیایی که مردم با توانایی‌های خاص به دنیا می‌آیند، افرادی که هیچ توانایی ندارند یک زباله محسوب می‌شوند. Wellston High مدرسه‌ای برای نخبگانی است که دارای توانایی‌هایی هستند که از سطح متوسط با یک سلسله مراتب جدی در بین سطوح مختلف پیشی می‌گیرند.

جان بچه‌ای می‌باشد که ناتوان به دنیا آمده است. او شاگرد دانشگاه ولستون بود. بنابراین به عنوان یک فرد ناتوان دائما مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفت. با این حال، او نیز اسرارهای خود را دارد. او رازی را آشکار می‌کند که ممکن است ترتیب قدرت اجتماعی را تغییر دهد. این اطلاعات نیز آنقدر مهم می‌باشد که ممکن است سیستم ارزشی بنیادی را از بین ببرد.

Noblesse

بهترین مانهوا های اکشن
بهترین مانهوا های اکشن

Noblesse یکی از محبوب‌ترین مانهواهای جهان در تمام دوران است. این داستان درگیری بین خون آشام‌ها، گرگ‌ها و انسان‌ها را به تصویر می‌کشد. این داستان اکشن‌های زیادی را به همراه دارد که تماشای آن‌ها بسیار سرگرم‌کننده و فوق‌العاده است. طرح این داستان بیشتر بر روی اکشن متمرکز شده است. این مانهوا به طور خاص بر مبارزات فردی تمرکز می‌کند، بنابراین سبک هنری آن بسیار واضح است.

در زمان‌های اخیر، رای هیچ دانش قبلی از علم و فناوری بشری ندارد. بنابراین برای آشنایی با جدول زمانی کنونی، او خدمتکار خود، فرانکشتاین را پیدا می‌کند. فرانکشتاین مدیر یک دبیرستان در کره جنوبی است. رای برای یادگیری بیشتر درباره زمان کنونی تصمیم می‌گیرد به مدرسه بپیوندد. او در آنجا با نوجوانی به نام شین وو ملاقات می‌کند، ملاقاتی که زندگی او را کاملا متفاوت می‌کند.

The God of High School

بهترین مانهوا های اکشن
بهترین مانهوا با ژانر اکشن

داستان مجموعه God of Highschool در سه قلمرو مختلف رخ می‌دهد. قلمرو انسان، قلمرو حکیم و قلمرو آسمانی. در آغاز زمان، خدایان، انسان‌ها و شیاطین با هم زندگی می‌کردند. خدایان قدرت خود را با انسان‌ها به اشتراک گذاشتند تا بتوانند در برابر شیاطین زنده بمانند. در زمان‌های اخیر، زمین تغییرات زیادی کرده است.

این سریال داستانی بسیار زیبا و پیچیده دارد. داستان این منهوا همچنین بسیاری از فولکلورها و اسطوره‌های زیبا را به تصویر می‌کشد که باعث می‌شود اکشن آن بسیار هیجان‌انگیز شود. اخیراً Crunchyroll این مانهوا را با انیمه‌ای با سکانس‌های اکشن زیبا اقتباس کرده است. محبوبیت این مانهوا پس از انتشار انیمه آن بیشتر شده است. این مانهوا همچنین هنرهای رزمی را به عنوان دنباله اکشن خود نشان می‌دهد. God of Highschool یکی از بهترین مانهوا ها با ژانر اکشن است.

Tower of God

بهترین مانهوا های اکشن
بهترین مانهوا اکشن

این مانهوا محبوب با چند سوال آغاز می‌شود. “چه آرزویی داری؟ پول؟ شکوه؟ قدرت؟ انتقام؟ یا چیزی که از همه چیز برتر است؟”. هر چیزی که بخواهید می‌توانید در بالای برج خدا به دست آورید. این پیش فرض اصلی داستان است که باعث شده تا مردم به برج بروند تا به هر آنچه می‌خواهند برسند.

مانهوا برج خدانیز جزو مانهواهایی است که می‌تواند لقب بهترین مانهوا را بگیرد. اگر همچنان مانهوا برج خدا را نخوانده‌اید، پیشنهاد می‌شود تا هرچه سریع‌تر این کار را انجام دهید. زیرا که این مانهوا جزو مهم‌ترین و بهترین مانهواهای کره جنوبی محسوب می‌شود. مانهوا برج خدا از سال 2010 تاکنون همچنان درحال پخش است و داستان آن ادامه دارد. پس بهتر است تا هرچه سریع‌تر به مطالعه مانهوا برج خدا بپردازید.

The Beginning After The End

بهترین مانهوا های اکشن
بهترین مانهوا های اکشن

مانهوا آغاز بعد از پایان جزو بهترین مانهوا های تاریخ محسوب می‌شود. داستان مانهوا آغاز بعد از پایان در رابطه با پادشاهی به نام گری است. او کسی می‌باشد که در ظاهر از قدرت بسیار زیادی برخوردار است اما در باطن، او حتی از هدف واقعی‌اش در این دنیا بی‌خبر است. سپس ما شاهد پادشگاه گری در مانهوا آغاز بعد از پایان هستیم که دچار تناسخ می‌شود. اکنون او در دنیای دیگری متولد شده که هیولاها و موجودات عجیبی در آن زندگی می‌کنند.

آغاز پس از پایان داستانی است که به نوعی ایسکای (محبوب ترین انیمه های ایسکای در سال 2021 که باید ببینید) می‌باشد. با این حال، این بدان معنا نیست که در اکشن کم است. این مانهوا داستان متمایز خود را دارد که خواندن آن را بسیار سرگرم‌کننده می‌کند. این منهوا جنبه‌هایی از زندگی شخصیت اصلی خود را نشان می‌دهد.

The Breaker

بهترین مانهوا های اکشن
بهترین مانهوا ها با ژانر اکشن

هان چون وو معلم جدید یک آکادمی مشهور است. او قوی‌ترین رزمی کار کل دنیل می‌باشد. چون وو تمام 9 کرسی قدرت را در طول زندگی خود فتح کرده است. در ابتدا، شی وون یک ترسو و همیشه هدف قلدرها بود، طوری که گاهی او را برده یکدیگر نیز می‌کردند. در این زندگی عذاب‌آور او تصمیم می‌گیرد خود را بکشد. با این حال، زمانی که او چون وو را ملاقات می‌کند، ماجرای او عوض می‌شود.

این منهوا در میان تمام موارد دیگر موجود در این لیست منحصر به فرد است. The Breaker هنرهای رزمی را به عنوان ساختار قدرت خود پوشش می‌دهد. همچنین سبک هنری آن مانند مانگا سیاه و سفید است. اگرچه بر خلاف سایر مانهواها، این سبک هنری صحنه‌های اکشن را تاثیرگذارتر می‌کند.

Solo Leveling

بهترین مانهوا های اکشن
برترین مانهوا های اکشن

مانهوای Solo Leveling بهترین مانهوا اکشن است. این اثر جزو مانهواهای معروف کره‌ای است و شهرت آن به اندازه‌ای می‌باشد که احتمالاً شما نیز با آن آشنایی داشته باشید. این مانهوا نیز همانند بسیاری از دیگر مانهواها، براساس یک رمان به همین نام ساخته شده است.

لازم به ذکر است که عده زیادی این مانهوا را بهترین مانهوا با ژانر اکشن می‌نامند. داستان این مانهوا در رابطه با شخصی به نام سونگ جین وو است. او یک شکارچی با رده E می‌باشد که قصد دارد تا سطح خود را تقویت کند. در این مانهوا می‌توانیم شاهد تلاش‌های سونگ جین وو برای تبدیل شدن به یک شکارچی رده S باشیم که بالاترین رده‌ در میان شکارچیان است. بدون شک این انیمه جزو خفن ترین مانهوا های اکشن می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین مانهوا های اکشن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


14 thoughts on “خفن ترین مانهوا های اکشن ؛ 12 مانهوا با داستان اکشن جذاب

  1. خیلی خوب بود ولی واقعا نمیدونم چرا سولو بهترین مانهوا اکشنه
    سولو داستانش ضعیفه (اولش خوب بود بعد از وسط دیگه ضعیف) فقط به خاطر آتش معروفه چرا میگید بهترین؟
    اگه قراره محبوب ترین و بهترین مانهوا اکشنو انتخاب کنید از نظرم تاور بهترینه
    حتی اگه توی گوگل بخواید ویو هاشون رو ببنید اصلا سولو قابل مقایسه با تاور نیست

    1. نه من هزار بار کل چپترا لولینگ خوندم به جرعت میتونم بگم بهترینه و هرچقدر هم بخونیش باز هم خیلی خفنه ولی اکثرا مانهواها بعد ی بار بخونی دیگه مزه نمیده

    2. دا تو میدونی اصن چن وقتع سولو اومدع؟
      بعد اونو با تاور مقایسه میکنی؟
      دا تاور اوی سه سال چقد تونست ویو بگیرع که سولو تونست توی این سه سال بگیرع
      ناول سولو لولینگ از خیلی جهات از خیلی ناولا بهترع اینو از هرکسی که خوندع باشه بپرسی همینو میگع بعد کیفیتی که سولو داشت اصن قابل مقایسه با بقیه نبود قبول دارم تاور و بگنینگم کیفیت شون بد نبوده ولی در حد سولو نیستن اصن

    3. شاید اینطور که میگی باشه چون از نظر اکشن کمی! ضعیف هست ولی اگر بخوایم به جذابیت و خوبی داستان نگاه کنیم تاور او گاد خودشو بکشه هم به سولو نمیرسه.(چون سولو تونسته تو کل داستان جذابیت اولیه رو حفظ کنه چون من اون زمان که منتشر میشد دنبال میکردم سولو رو بعد یه مدتی دیدم نمیتونم صبر کنم انگلیسیش رو خوندم ولی باز هیچی از جذابیتش در سراسر داستان کم نشده بود ولی تاور چرا یه جاهای به شدت ضعیف میشد و اصلا جذابیتی نداشت )
      این نظر منه و معتقدم 70% مردم هم همین نظر رو دارن چون خودم هر دو رو خوندم و خیلی مانگا ها و مانهوا های دیگه هم خوندم واسه همین معتقدم از نظر داستانی سولو در صدر نشین های لیست قرار داره

  2. سولو لولینگ به نوعی اغاز گر موج جدیدی از مانهواها بود تا قبل از سولو وبتون های کره ای غالبا ارت قوی ای نداشتن و بیشتر مث مانهاهای چینی بدون رویه جلو می رفتن بدون داشتن هیچ پایان متصوری با این تفاوت که وبتون ها تا اون زمان بیشتر ارژینال بودن و طراح وب نویسنده داستان هم بود حتی برج خدا هم بهترین وبتون که خودش یه نوع انقلاب بین وبتون ها بود هم ارت قوی ای نداشت اما سولو لولینگ آغاز گر موج جدیدی بود موجی که طراح نویسنده نبود و توش ارت و هیجان حرف اول رو می زنن و اینکه از روی داستانی که قبلا نوشته شده و با گرفتن بازخورد جواب اولیه اش رو پس داده شاید به نظر در نگاه اول بد باشه اما وقتی داستان شروع به شکل گرفتن تو کلی چپتر هیجان انگیز با کیفیت باشه کم کم می تونه شکل بگیره مخصوصا وقتی از روی یه ناول بلند ساخته بشه و نه اینکه ارژینال باشه
    ما بعد از سولو مانهوا های با کیفیت مشابهی رو دیدیم که مشخصا الگوشون سولو بوده

  3. اوک مانهوا هاتون خوبن همشونو خوندم ولی بهترین حساب نمیشن خیایا هستن که هم تو داستان و ارت و اکشن از اینا بهترن

    1. خب معرفی کن دوست عزیز. البته اونایی! که داستانشون از جذابیت سولو بیشتره و همینطور تاور او گاد
      راستیتش من شاخه به شاخه زیاد پریدم داستان هایی که مثل سولو بودن یا ادامه داده نشدن یا جذابیتشون کم شد زیاد خوندم به خوبی سولو پیدا نکردم
      اگر که میشناسی معرفی کن اگر نه نیازی به نظر محترمت تو سایت نیست
      چون ممکنه خیلی ها رو از دیدن این مانهوای جذاب محروم کنه (:

  4. مانهوا های جدید زیادی اومده که اول کارشونن مثل تناسخ لعنتی و خیلیای دیگه که کیفیتشونم عالیه باید صبر کرد دید توازن عوض میشه یا نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *