معرفی معروف ترین مانهوا های معروف Yuri ؛ 17 مانهوای یوری

در این نوشتار با ما همراه باشید تا به معرفی مانهوا های معروف یوری بپردازیم تا شما با آنها آشنا شوید و هیچوقت آنها را نخوانید.

ژانر یوری ژانری است که زیاد مورد توجه قرار نمی‌گیرد و دلایل خوبی برای آن وجود دارد. مانهواهای Yuri اثراتی هستند که هیچوقت نباید آن‌ها را خواند و باید از آنها دوری کرد. مانهوا یوری یا به انگلیسی Yuri Manhwa در کره ژانری است که بیشتر توسط زنان برای زنان نوشته شده و روابط همجنسگرایانه بین زنان را به تصویر می‌کشد.

بیشتر بخوانید:

معرفی مانهوا های معروف Yaoi

500 انیمه و انیمیشن برتر تمام دوران [بر اساس دسته بندی ژانر]

معرفی مانهوا های معروف یوری

محبوب ترین مانهوا های Yuri

شما می‌توانید فهرست معرفی مانهوا های معروف یوری را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

معرفی مانهوا های معروف یوری
معرفی مانهوا های معروف یوری, محبوب ترین مانهوا های Yuri

مانهواهای یائویی بیشتر به روابط عاطفی زنان می‌پردازند، اما برخی اوقات در این مانهواها به داستان‌های متفاوت دیگر نیز پرداخته می‌شود. در این نوشتار ما به معرفی مانهوا های Yuri خواهیم پرداخت تا شما بدانید که سراغ چه مانهواهایی نروید.

Blooming Sequence

معرفی مانهوا های معروف یوری
معرفی مانهوا های معروف یوری

سئوو، رئیس کلاس فیلم، بیرون زیر باران ایستاده است. او که در حال استراحت از کلوپ پر سر و صدا و پر هرج و مرج پشت سرش است، ناگهان دختری با موهای نارنجی از درها بیرون می‌آید و عملاً در آغوش او می‌افتد. سپس او شروع به خواندن “رقصیدن در باران” می‌کند، در حالی که در باران می‌رقصد.

این یک برخورد بسیار کوتاه است، اما سئوو شاهد شکوفایی بزرگترین عاشقانه‌ها از کوچکترین لحظات در فیلم‌ها بوده است. بنابراین وقتی هایونگ برای پیوستن به کلوپ فیلم او ظاهر می‌شود، سووو  که حتی خودش هم مطمئن نیست چه احساسی دارد، قلبش را در حال تپش می‌بیند.

Ring My Bell

محبوب ترین مانهوا های یوری
معرفی مانهوا های معروف یوری

در مانهوا Ring My Bell، یک ناشر با مای سون تماس گرفت تا یک وب کمیک در مورد روابط ایجاد کند. دوست دخترش نیز ناگهان او را ترک کرد و نوشتن در مورد روابط برای او بسیار دشوار شد. اگرچه او به سرعت الهام جدیدی پیدا می‌کند، اما باعث ایجاد مشکلاتی با همسایه عجیب و غریب و همجنس گرا او می‌شود.

Between The Seasons of Summer and Autumn

معرفی مانهوا های معروف یوری
معرفی مانهوا های معروف یوری

مانهوا Between The Seasons Of Summer and Fall درباره یک دانش آموز دبیرستانی است که استرس زیادی درباره عشق و هویت خود دارد. در میان تمام استرس و مشکلات خود، او با دختری که در کودکی با او دوست بوده است را ملاقات می‌کند که کل زندگی او را جا به جا کرده است. مانهوا Between The Seasons Of Summer and Fall اثری است که طرفداران زیادی دارد.

Youth Chain

معرفی مانهوا های معروف یوری
معرفی مانهوا های معروف یوری

جیا یک دختر معمولی است که همراه با اکثریت همکلاسی‌هایش، به یونا، دختری به قدری زیبا که دختر محبوب مدرسه است، احساسات عاشقانه‌ای نسبت به او دارد. آنها در دو سطح کاملا متفاوت هستند، اما جیا دیگر نمی‌تواند احساسات خود را نادیده بگیرد. اما واقعا یونا چه کسی می‌باشد؟ زندگی جیا زمانی که او احساسات خود را به یونا اعتراف می‌کند، کاملا عوض می‌شود.

Birdcage Girl

محبوب ترین مانهوا های یوری
معرفی مانهوا های معروف یوری

دانش آموزان دبیرستان هنرهای یونکوانگ به دو گروه تقسیم می‌شوند. دانش آموزان با استعداد از مزایا و اعتبار برخوردار می‌شوند، در حالی که دیگران به امید دستیابی به اهداف خود به مبارزه می‌پردازند. چونگ یون، یکی از این دانش آموزان با استعداد، عاشق یومی، دختری کم استعداد شده است. چونگ یون امکان دارد توسط جذابیت‌های یومی کور شود، اما یومی نقشه‌های خود را دارد.

Partition

معرفی مانهوا های معروف یوری
معرفی مانهوا های معروف یوری

لی یو نا، که اکنون در سنین بزرگسالی خود به سر می‌برد، توانسته است یک شغل اداری در سطح ابتدایی کسب کند. او تنها کسی نیست که تازه وارد دفتر شده است. در همین حال، هان یو نا در گروه توسعه جدید می‌باشد. آنها یک شب، در دیروقت با یکدیگر ملاقات می‌کنند. هان یو نا یک دختر بودن را رها کرده است. اما به صورت پنهانی چیزهای دخترانه را دوست دارد. او با یک سوء تفاهم بزرگ با لی یو نا روبرو می‌شود که چیزی کاملاً جدید را ایجاد می‌کند. مانهوا Partition یکی از محبوب ترین مانهوا های یوری است.

White Angels Do Not Have Wings

معرفی مانهوا های معروف یوری
معرفی مانهوا های معروف یوری

مدرسه‌ای کاتولیک که در آن همه چیز آرام و خوب به نظر می‌رسد. اما برای Ayeon، یک روز بدون قلدری نمی‌گذرد. تا اینکه یک روز، Yeonhwa در مقابل قلدرها قرار می‌گیرد. آیون از یونهوا سپاسگزار است، اما چیزی که متوجه نمی‌شود این است که به نظر می‌رسد چیزی فراتر از نیت خیر پشت آن لبخند زیبا وجود دارد. مانهوا White Angels Do Not Have Wings یکی از محبوب ترین مانهوا های Yuri است.

My Girlfriend’s Ex-Boyfriend

معرفی مانهوا های معروف یوری
معرفی مانهوا های معروف یوری

My Girlfriend’s Ex-Boyfriend داستان متوسط یوری شما نیست. زیرا یکی از شخصیت‌ها پسر است. دو دختر رابطه جدیدی را آغاز می‌کنند و یکی از دوست پسرهای سابق آنها شروع به ایجاد اختلال در زمان مشترک آنها می‌کند. اگرچه دوست دختر جدید او کسی نیست که به گذشته روابط شریک زندگی خود نگاه کند، او نمی‌تواند کنجکاو نباشد. My Girlfriend’s Ex-Boyfriend یک مانهوا یوری متفاوت می‌باشد که به غیر از دو دختر، یک پسر هم در داستان خود جا داده و یک مثلث عاشقانه را ایجاد کرده است.

Everyday Lily

معرفی مانهوا های معروف یوری
معرفی مانهوا های معروف یوری

هر روز لیلی داستان دو دختر دانشگاهی را دنبال می‌کند که عاشق هم می‌شوند. هر دو آنها همجنسگرا هستند. با این حال، یکی از آنها واقعی‌تر از دیگری فکر می‌کند. سایت Lezhin این مانهوا را اینگونه توصیف می‌کند: یک همجنس‌گرای واقع‌گرا به‌طور تصادفی به سراغ یک دختر خجالتی می‌رود، که تنها تجربه عاشقانه‌اش از طریق آثار هنری دو بعدی بود. دریابید که چگونه زندگی دانشگاهی آنها با دوز روزانه لیلی شروع می‌شود.

Lilith

معرفی مانهوا های معروف یوری
معرفی مانهوا های معروف یوری

تا آنجا که هر کسی می‌تواند بگوید، جاهی یک معلم دبیرستانی خجالتی و سخت کوش است. هنگامی که او پشت درهای بسته و پرده‌های کشیده شده قرار می‌گیرد، جههی از گذراندن وقت خود با زانو زدن در انتهای یک شلاق لذت می‌برد. و هیچ کس بیشتر از دوست دوران کودکی او، هویلین، از گرفتن آن شلاق لذت نمی‌برد.

اما، زمانی که سولهوا کار خود را به عنوان یک معلم تازه وارد در مدرسه آغاز می‌کند، رازها و احساساتی که مدت‌ها پنهان شده بودند ظاهر می‌شوند. حالا جاهی می‌خواهد بفهمد که چقدر از درد می‌تواند لذت ببرد.

Just Right There

معرفی مانهوا های معروف یوری
معرفی مانهوا های معروف یوری

مین دو یون یک معلم هنر است و با خوشحالی با دوست پسرش نامزد می‌کند. اما ناگهان او از طریق پیامک با او به هم می‌زند. او سپس ناامیدانه نزد بهترین دوستش بو کیونگ رفت. او از مین دو یون پرسید که آیا آزاد است یا نه و آنها به یک کلوپ رفتند. او نمی‌دانست که این یک کلوپ “فقط دختران” است. او در آنجا مست می‌شود و دختری را که زندگی او را به زودی تغییر خواهد داد را می‌بوسد.

The Third Party

معرفی مانهوا های معروف یوری
معرفی مانهوا های معروف یوری

محیط منحصر به فردی که The Third Party در آن اتفاق می‌افتد در یک مرکز پخش است. این تجارت متعلق به همه زنان برتر می‌باشد. وارث این شرکت نیز ثروتمند و زیباست. یک مجری خبری در این داستان معرفی می‌شود که جاه طلب و سخت کوش است و در تلاش برای پیشرفت کار حرفه‌ای خود است.

زن سوم تهیه کننده پشت صحنه است. اما چیزهای بیشتری درباره این این شخص وجود دارد که در ابتدا مشخص نیست. این سه زن در یک مثلث عاشقانه گرفتار شده‌اند که پر از رازها و جاه طلبی‌ها، پول، قدرت و دیگر مسائل است.

Elixir

محبوب ترین مانهوا های Yuri
معرفی مانهوا های معروف یوری

شروع الیکسیر با چیزی که به نظر می‌رسد یک داستان عشقی بین سییون و ایونها در دبیرستان باشد آغاز می‌شود. با این حال، معلوم شد که سیئون از معجون عشقی استفاده کرده بود تا حال ایونها را بهتر کند. ایونها از کشف حقیقت در مورد احساسات سییون نسبت به او غمگین می‌شود.

آنها راه خود را از هم جدا کردند و هرگز انتظار نداشتند ده سال بعد دوباره همدیگر را ببینند. سییون به ایونها پیشنهاد ازدواج داد اما جواب نه را شنید، اما ده سال بعد دوباره همدیگر را ملاقات می‌کنند. ایونها پذیرای این ایده است و می‌خواهد از نو شروع کند. او اعتماد خود را به این زن بازسازی می‌کند. اما پس از آن، جادوهای بیشتری شروع به تداخل در زندگی آنها می‌کند.

Moonlight Garden

محبوب ترین مانهوا های Yuri
معرفی مانهوا های معروف یوری

باغ مهتاب درباره دوشیزه های گل است که در محیطی جادویی زندگی می کنند. سرنوشت آنها کار در یک رستوران است. با این حال، همه به دنبال عشق آنها هستند زیرا اعتقاد بر این است که آنها قادر به انجام هر کاری هستند. دوهوا آرزو دارد روزی بتواند از این رستوران و کار خود فرار کند. او از ایجاد معجون‌ها لذت می‌برد به این امید که به فرار او کمک کنند. او متوجه می‌شود که لیدی هیوون مسئول دزدیدن مواد اولیه‌اش است.

What Does the Fox Say

معرفی مانهوا های معروف یوری
محبوب ترین مانهوا های یوری

What Does the Fox Say داستان پیچیده‌ای درباره سه زن و رابطه آنها می‌باشد. سومین قهرمان این داستان است که همچنین رئیس یک شرکت بازی‌های موبایلی می‌باشد. سجو، دوست سابق سومین، مالک این شرکت است. سومین بدون توجه به شرکای دیگری که دارد همیشه به سجو باز می‌گردد. سجو از این موضوع خوشحال می‌باشد و مصمم است که سومین را برای اهدافش نگه دارد.

وقتی سئونگجی، یک کارمند زیبا و جدید به تیم می‌پیوندد، اوضاع پیچیده‌تر می‌شود. او سومین را کاملاً مجذوب خود می‌کند. سجو از این موضوع خوشحال نیست و علیرغم مثلث پیچیده عاشقانه آنها، اجازه نمی‌دهد سومین نزدیک سئونگجی برود. روباه چه می‌گوید درباره حسادت است و اینکه سه دختر چه خواهند کرد تا به شخصی که دوستشان دارند برسند.

Lily Adore

معرفی مانهوا های معروف یوری
معرفی مانهوا های Yuri

لیلی لاو داستان دو زن جوان به نام‌های دونات و میو را روایت می‌کند. آنها به طور تصادفی با هم ملاقات می‌کنند، اما شاید سرنوشت در کار ملاقات آنها باشد. شروع یک ملاقات تصادفی به سرعت به یک رابطه واقعی پر از صمیمیت و عاشقانه، اولین قرارها و خاطرات ماندگار تبدیل می‌شود. با وجود اینکه دونات و میو از پیشینه‌های بسیار متفاوتی هستند، مهم نیست که چه اتفاقی می‌افتد، آنها رابطه خود را به نتیجه می‌رساند.

Pulse

معرفی مانهوا های معروف یوری
محبوب ترین مانهوا های Yuri

نبض داستان مل، زن جوانی را روایت می‌کند. او به عنوان یک جراح قلب مورد احترام، زندگی کاری بسیار موفقی داشته و اغلب مشغول است. اگرچه او گاهی اوقات وارد یک رابطه می‌شود، آنها را زیاد جدی نمی‌گیرد. مل به رابطه به عنوان یک راه سرگرم کننده برای فرار از استرس‌های شغلی خود نگاه می‌کند و هرگز آن را منبعی برای احساس جذابیت نمی‌بیند. مل با شخص خاصی ملاقات می‌کند، و همه اینها زمانی تغییر می‌کند که او شروع به پرسیدن این سوال می‌کند که چگونه همیشه یک رابطه را دیده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار معرفی مانهوا های معروف یوری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


14 thoughts on “معرفی معروف ترین مانهوا های معروف Yuri ؛ 17 مانهوای یوری

  1. علاوه بر این که تک تکشان را سرچ کردم
    چند تاشون هم گذاشتم تو بیستم که بخونم
    ممنون از مقاله مفیدی که نوشتین
    خیالتان راحت ما اینا رو اصلا نمی خوانیم ما بچه های حرف گوش کنی هستیم

  2. نایس….
    ولی یوری ی ژانر بی معنیه ک فقط آدمای بیکار و دیوونه ای ک شونن ندیده باشن دنبالش میرن….
    (وی پشت خود را میکند و بر روی دکمه دانلود آل لیست میزند…)

  3. حقیقتش خیلی خوبه فقط یه مشکلی هست، نمیدونیم از کجا بخونیم اگه کانال سراغ دارید تو تل که ترجمه کنه بگید مرسییی🐈🥂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *