همنواز

تاریخ انتشار اسپین آف مانگا ناروتو ؛ مانگا وان شات میناتو نامیکازه

تاریخ انتشار اسپین آف مانگا ناروتو فاش شده است. در ادامه مطلب مانگا وان شات اسپین آف ناروتو به جزئیات مانگا وان شات میناتو نامیکازه می‌پردازیم.

مانگای تک شات جدید ماساشی کیشیموتو با حضور پدر ناروتو اوزوماکی، میناتو نامیکازه، در سی و سومین شماره امسال مجله هفتگی شونن پرش Shueisha در 18 ژوئیه اجرا خواهد شد. این اولین وان شات خواهد بود که کیشیموتو برای این مجله در هفت سال گذشته کشیده است.

تاریخ انتشار اسپین آف مانگا ناروتو

سی و سومین شماره امسال نیز پنجاه و پنجمین سالگرد Weekly Shonen Jump است. کیشیموتو آخرین بار با انتشار «Naruto Gaiden ~Michita Tsuki ga Terasu Michi~» (داستان کناری ناروتو ~مسیری که ماه در حال افزایش روشن می کند~) در آوریل 2016 در Weekly Shonen Jump وان شات گرفت.

Minato Namikaze برنده نظرسنجی محبوبیت شخصیت‌ها در سراسر جهان “Narutop 99” شد که در جشن بیستمین سالگرد امتیاز ناروتو در اوایل سال جاری برگزار شد. کیشیموتو مانگا اصلی ناروتو خود را پس از 15 سال پخش سریال در Weekly Shonen Jump در نوامبر 2014 به پایان رساند.

سپس دنباله یک جلدی مانگا Naruto: The Seventh Hokage and the Scarlet Spring را نوشت. کیشیموتو همچنین روی فیلمنامه و طراحی شخصیت ها کار کرد و به عنوان سرپرست تولید دنباله فیلم Boruto -Naruto the Movie کار کرد.

تاریخ انتشار اسپین آف مانگا ناروتو
مانگا وان شات اسپین آف ناروتو

مانگا وان شات میناتو نامیکازه

فرنچایز ناروتو شامل چندین انیمه تلویزیونی، فیلم های انیمه و انیمه های ویدئویی اصلی است. انیمیشن تلویزیونی ناروتو از سال 2002 تا 2007 پخش شد. سری دنباله انیمیشن ناروتو شیپودن در سال 2007 به نمایش درآمد و در سال 2017 به پایان رسید.

انیمه تلویزیونی ناروتو برای جشن بیستمین سالگرد خود، از ماه سپتامبر چهار قسمت «جدید» را پخش خواهد کرد. استودیو پیروت در ماه اکتبر شروع به پخش ویدیوی “جاده ناروتو” کرد که 20 سال تاریخ انیمیشن ناروتو را در 10 دقیقه خلاصه می کند. این ویدیو دارای تصاویر متحرک کاملاً جدید است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *