رسمی: قلی زاده به تیم لخ‌پوزنان لهستان پیوست +جزئیات

قلی زاده لخ‌پوزنان لهستان ؛ علی قلی زاده بازیکن ایرانی، به تیم لخ‌پوزنان لهستان پیوست و رکورد نقل و انتقالات لیگ فوتبال لهستان را شکست!

مقصد علی قلی‌زاده مشخص شد. ستاره ایرانی با حضور در لخ پوزنان رکورد نقل و انتقالات لیگ فوتبال لهستان را شکست. در ادامه مطلب با خبر پیوستن علی قلی زاده به لخ‌پوزنان لهستان همراه ما بمانید.

قلی زاده لخ‌پوزنان لهستان

  • علی قلی زاده لیگ لهستان

به گزارش منابع خبری:

باشگاه اسپورتینگ شارلوای بلژیک با صدور بیانیه‌ای، از علی قلی‌زاده بابت پنج سال حضور در تیم فوتبال این باشگاه تشکر کرد و از نهایی شدن انتقال وی به لخ پوزنان لهستان خبر داد.

لخ پوزنان تیم سوم لیگ لهستان در فصل گذشته به نقل و انتقالات خود سرعت داد و قرار است یک انتقال دیگر را بزودی نهایی کند. علی قلی زاده اکنون در لهستان است و در حال انجام تمرینات بدنسازی است و به نظر می‌رسد تنها تشریفات و کارهای کوچکی تا اعلام این انتقال باقی مانده است.

قلی زاده لخ‌پوزنان لهستان

لخ‌پوزنان لهستان علی قلی زاده

این تیم در شهر یک میلیون نفری پوزنان واقع شده است. جایی که تا قبل از پایان جنگ جهانی دوم جزئی از آلمان بود و بعد از شکست آلمان نازی، با سکنه جدید، به جزئی از لهستان تبدیل شد. این باشگاه ارتباط نزدیکی با راه آهن دولتی لهستان (PKP) داشت. در نتیجه، نام مستعار محبوب آن Kolejorz است که در زبان عامیانه محلی به معنای راه آهن است.

با این حال رسانه‌ها گزارش دادند که لخ پوزنان این بازیکن رویا شارلوا را به مبلغ 1.8 میلیون به خدمت گرفته است. اطلاعاتی که اگر درست باشد می‌تواند رکورد نقل و انتقالات لیگ فوتبال لهستان را بشکند. گرانترین بازیکن این لیگ تاکنون  لیریم کستراتی بوده که در سال 2021 لژیا ورشو با مبلغ 1.3 میلیون یورو برای جذبش به دینامو زاگرب پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *