کیتلین دیور بازیگر احتمالی نقش ابی در سریال The Last of Us خواهد بود

به گزارش «جف اسنایدر»، یکی از خبرنگاران و منابع معتبر در صنعت سینما، به نظر می‌رسد «کیتلین دیور» در دومین فصل سریال The Last of Us ، نقش «ابی» را ایفا خواهد کرد.

کیتلین دیور ، بازیگری که قبلاً در فیلم‌هایی مانند «Booksmart» و «No One Will Save You» حضور داشته و حتی در بازی ویدیویی «Uncharted 4»، نقش دختر «نیتن دریک» را بازی کرده است، پیش از این توسط طرفداران به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای نقش الی در سریال محبوب The Last of Us مطرح شده بود. به گزارش «جف اینسایدر»، به نظر می‌رسد که او را در یک نقش کاملاً متفاوت در این اقتباس تلویزیونی ببینیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کیتلین دیور بازیگر احتمالی نقش ابی در سریال The Last of Us خواهد بود

بر اساس گزارش‌های «جف اسنایدر»، در حال حاضر مذاکراتی بین «کیتلین دیور» و تهیه‌کنندگان سریال آخرین بازمانده از ما در جریان است و اگر همه چیز به خوبی پیش برود، او به تیم بازیگران The Last of Us که شامل «پدرو پاسکال» در نقش «جول» و «بلا رمزی» در نقش «الی» است، ملحق خواهد شد.

سریال The Last of Us

پیش از این «کریگ مازن»، سازنده سریال اعلام کرده بود که بازیگر مورد نظر خود را برای نقش «ابی» پیدا کرده است. یک نکته جالب دیگر این است که «کیتلین دیور»، از جمله افرادی بود که «کریگ مازن» او را در اینستاگرام دنبال می‌کند. به تازگی، گزارشی منتشر شده که فیلمبرداری فصل دوم The Last of Us، در تاریخ 17 دی 1402 آغاز می‌شود و انتظار می‌رود که در اوایل سال 2025 این فصل از سریال به نمایش درآید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتخاب نقش کیتلین دیور در نقش ابی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *