انیمیشن سینمایی «لوپتو» به ایتالیا می‌رود

به‌زودی انیمیشن لوپتو در ایتالیا اکران خواهد شد. هدف این جشنواره این است که بتواند رضایت جمعیت جوان و تماشاگران سالخورده را برآورده سازد.

انیمیشن «لوپتو» تحت کارگردانی عباس عسکری به بخش رقابتی سیزدهمین دوره مهرگان بین‌المللی کودک و نوجوان «ویتوریو ونتو» در ایتالیا راه یافت. این انیمیشن سینمایی یکی از محصولات مرکز انیمیشن سوره است که پس از اکران موفق در سینماها، از روز دوشنبه ۲۲ آبان اکران آنلاین خود را در پلتفرم شاد آغاز نموده است. جشنواره ویتوریو ونتو ایتالیا از 13 نوامبر تا 11 دسامبر برابر با 22 آبان ماه تا 20 آذرماه سال جاری در حال برگزاری می‌باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: 


انیمیشن لوپتو در ایتالیا

این جشنواره با آنکه هدف دارد هم امیدهای جوانان و هم امیدهای تماشاگران سالخورده را برآورده کند، با برپایی کارگاه‌های آموزشی متنوع جوانان و نوجوانان را با جدیدترین فنون روز دنیا آشنا می‌سازد. پخش بین‌الملل این انیمیشن سینمایی بر عهده مرکز بین الملل سوره است.

انیمیشن لوپتو در ایتالیا
انیمیشن لوپتو در ایتالیا

اکران انیمیشن لوپتو ایتالیا

«لوپتو»، انیمیشنی ایرانی در ژانر کمدی و ماجراجویانه است که داستان اسباب‌بازی‌هایی را روایت می‌کند که توسط بیماران یک آسایشگاه روانی ساخته می‌شوند. اسباب‌بازی‌های لوپتو برای آقای کمالی، مسئول آسایشگاه و مدیر پروژه‌ی ساخت لوپتو، مشکل‌ساز می‌شوند.

اما پسر آقای کمالی و فرشته‌ی نجاتی که همیشه در مواقع سختی در کنارش بوده، با امید و تلاش فراوان او و آسایشگاه روانی را از مخمصه‌ای که گرفتارش شده نجات می‌دهند. این اثر سرشار از پیام‌ها و الگوهای مثبتی است که می‌تواند برای فرزندان شما الهام‌بخش مفاهیمی مثل “امیدواری” و “تلاش‌گری” در مواقع سختی باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن لوپتو در ایتالیا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *