بهترین ایردراپ های 2024 ؛ معرفی ایردراپ های جایگزین نات کوین

بعد از اینکه نات کوین به یکی موفق‌ترین ارزهای سال تبدیل شد، بسیاری از افراد به دنبال بهترین ایردراپ های 2024 مانند آن هستند که در این مقاله به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

هر وقت یک پروژه‌ی جدید ارز دیجیتال راه‌اندازی می‌شود، تیم سازنده آن معمولا برای جلب توجه به برند خود، اقدام به ساخت ایردراپ ارز دیجیتال می‌کند. این کار، یعنی اهدای رایگان توکن، از سال 2020 و با ایردراپ‌های موفق یونی‌سواپ به یکی از بهترین روش‌های بازاریابی تبدیل شده است.

ایونت کارت های امروز همستر کمبت (15 خرداد 1403)


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


در سال 2023 نیز شاهد ایردراپ های ارز دیجیتال جذابی مثل آپتی‌میسم، آربیتروم، تیا سلستیا، بلر و چند مورد دیگر بودیم. حالا که وارد سال 2024 شده‌ایم، بیایید نگاهی به برخی از ایردراپ‌های احتمالی ارز دیجیتال در روزهای آینده بیندازیم و ببینیم چطور می‌توانیم واجد شرایط دریافت این ایردراپ‌ها شویم.

بهترین ایردراپ های 2024

در ادامه لیست بهترین ایردراپ های 2024 و تلگرام را مشاهده خواهید کرد:

بهترین ایردراپ های 2024
بهترین ایردراپ های 2024

در سال‌های اخیر، استقبال قابل توجهی از دنیای ایردراپ تلگرام شده و به نظر می‌رسد که این محبوبیت همچنان ادامه دارد.

بهترین ایردراپ ها در سال 2024

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بهترین ایردراپ ها بپردازیم، اما قبل از آن بیایید شناخت بهتری از این موضوع داشته باشیم.

ایردراپ چیست؟

بهترین ایردراپ های 2024

در دنیای پرشتاب و پویای ارزهای دیجیتال، ایردراپ به عنوان ابزاری نوین و کارآمد در میان استراتژی‌های بازاریابی پروژه‌ها ظهور کرده است. توسعه‌دهندگان با استفاده از این روش، اقدام به توزیع رایگان توکن‌های پروژه خود به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران کرده تا توجه آنها را به سمت ابتکارات جدید در این حوزه جلب کنند.

ایردراپ‌ها در واقع نوعی مشوق هستند که به کاربران برای انجام اقداماتی خاص، مانند عضویت در جامعه پروژه، دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی یا استفاده از پلتفرم، پاداش می‌دهند. این امر نه تنها به افزایش آگاهی از پروژه کمک می‌کند، بلکه باعث جذب کاربران جدید و ایجاد فضایی پر رونق و پویا در اطراف آن می‌شود.

علاوه بر این، ایردراپ‌ها می‌توانند ابزاری کارآمد برای سنجش میزان علاقه جامعه به یک پروژه خاص باشند. با مشاهده تعداد کاربران فعال در چندین ایردراپ جدید ، توسعه‌دهندگان می‌توانند به درک عمیق‌تری از پتانسیل و محبوبیت ایده خود دست پیدا کنند.

در مجموع، ایردراپ رایگان به عنوان روشی خلاقانه و کارآمد، نقشی کلیدی در جذب مخاطب و توسعه جامعه در دنیای رمز ارزها ایفا می‌کند. این ابزار ارزشمند، فرصتی را برای پروژه‌های نوپا فراهم می‌کند تا خود را به جهانیان معرفی کنند و سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص دهند.

با استفاده از ایردراپ‌ها، دنیای رمز ارزها به بستری پویا و جذاب برای تبادل ایده‌ها، جذب سرمایه و خلق نوآوری تبدیل خواهد شد. با ما همراه باشید تا بهترین ایردراپ های 2024 را معرفی کنیم.

ایردراپ Ambient

بهترین ایردراپ های 2024
بهترین ایردراپ های 2024

اتریوم پلتفرمی بوده که بسیاری از پروژه‌های موفق ارز دیجیتال روی آن راه‌اندازی شده‌اند. Ambient یکی از این پروژه‌هاست که یک صرافی غیرمتمرکز با امکان استفاده از مدل بازارساز خودکار دوسویه (AMM) است. این پروژه موفق به جذب سرمایه‌گذاری به میزان 6.5 میلیون دلار از شرکت‌هایی مانند «Circle» و «Naval Ravikant» شد.

چرا باید به ایردراپ ارز دیجیتال Ambient توجه کنیم؟

کل این صرافی غیرمتمرکز روی یک قرارداد هوشمند واحد اجرا می‌شود. این موضوع باعث شده تا تراکنش‌ها ارزان‌تر، سریع‌تر و آسان‌تر باشند و همچنین پاداش‌های نقدینگی بالایی به همراه تجربه‌ای منصفانه از معاملات را برای کاربران به ارمغان آورند.

Ambient تنها صرافی غیرمتمرکزی است که از نقدینگی متمرکز (V3)، محیطی (V2) و حذفی در یک استخر نقدینگی واحد پشتیبانی می‌کند و با ترکیب همه آن‌ها، نقدینگی کلی را افزایش می‌دهد.

در حال حاضر، پروژه Ambient توکن اختصاصی خود را ندارد، اما ممکن است در آینده توکن خود را راه‌اندازی کند. کاربرانی که زودتر از دیگران از این صرافی بهره ببرند، ممکن است از مزایای ایردراپ احتمالی بهره‌مند شوند، اما هیچ تضمینی برای این موضوع وجود ندارد.

ایردراپ Renzo Protocol

بهترین ایردراپ های 2024

Renzo یک پروتکل مبتنی بر EigenLayer است که در دور اولیه سرمایه‌گذاری با رهبری Maven 11، موفق به جذب 3.2 میلیون دلار سرمایه با ارزش‌گذاری 25 میلیون دلاری شده است. این پروتکل بر بستر اتریوم فعالیت می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا اتریوم (ETH) خود را به عنوان بخشی از شبکه اصلی بتا از طریق EigenLayer دوباره استیک (Restake) کنند.

چرا باید به ایردراپ پروتکل Renzo توجه کنیم؟

این پروتکل در حال حاضر با استفاده از EigenLayer و به عنوان بخشی از راه‌اندازی شبکه اصلی بتا، امکان استیک مجدد اتریوم را فراهم می‌کند و به عنوان بهترین ایردراپ های رایگان شناخته می‌شود. همچنین، برنامه‌هایی برای پشتیبانی از توکن‌های استیکینگ سیال (LST) در آینده دارد. با این قابلیت، کاربران می‌توانند با سپرده‌گذاری اتریوم و (در آینده) توکن‌های LST، توکن ezETH دریافت کنند.

این توکن ezETH قابل استفاده در اپلیکیشن‌های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) بوده و کاربران می‌توانند از طریق آن، بازدهی بیشتری کسب نمایند. بر اساس داده‌های وب‌سایت DeFilama، این پلتفرم تنها ظرف یک ماه از راه‌اندازی، موفق به جذب بیش از 35 میلیون دلار ارزش شده است.

در حال حاضر هیچ تضمینی برای برگزاری ایردراپ توسط پروتکل Renzo وجود ندارد. با توجه به راه‌اندازی اخیر این پروتکل، استفاده زودهنگام از امکانات آن ممکن است شانس شما را برای دریافت ایردراپ احتمالی در آینده افزایش دهد. به همین دلایل می‌توانیم Renzo را جزو بهترین ایردراپ های 2024 قرار دهیم.

ایردراپ Metamask

بهترین ایردراپ های 2024
بهترین سایت ایردراپ

متامسک یک کیف پول دیجیتال است که به صورت افزونه مرورگر و همچنین اپلیکیشن موبایل در دسترس کاربران قرار دارد. این کیف پول با دارا بودن قابلیت‌هایی نظیر گاوصندوق کلید، ورود امن، کیف پول توکن و صرافی توکن، به شما امکان مدیریت کامل دارایی‌های دیجیتال‌تان را می‌دهد و به عنوان یکی از بهترین ایردراپ های 2024 شناخته می‌شود.

چرا باید به ایردراپ ارز دیجیتال متامسک توجه داشته باشیم؟

متامسک علاوه بر امکانات ذکر شده، قادر به تشخیص کیف پول‌های واقعی از کیف پول‌های Sybil (غیرمعتبر) است. همچنین با ارائه گذرنامه گیت‌کوین، راهی برای اثبات انسان بودن کاربر در اختیار می‌گذارد. در حال حاضر، راه‌اندازی توکن توسط متامسک تایید شده، اما برگزاری ایردراپ به صورت رسمی مشخص نیست. انجام دادن تراکنش‌های ذکر شده در بالا ممکن است شانس شما را برای دریافت ایردراپ احتمالی در آینده افزایش دهد.

ایردراپ zkSync

بهترین ایردراپ های 2024

ایردراپ zksync یک پروتکل جمع‌آوری با دانش صفر (ZK-rollup) است. این پروتکل غیرمتمرکز با استفاده از اثبات‌های اعتبارنگاری رمزنگاری، تراکنش‌های قابل‌توسعه و کم‌هزینه‌ای را بر بستر اتریوم ارائه می‌دهد. zkSync موفق به جذب سرمایه‌گذاری به مبلغ 458 میلیون دلار از سرمایه‌گذاران برجسته‌ای مانند Blockchain Capital و Dragon Capital شده است. همچنین تیم توسعه‌دهنده این پلتفرم، به راه‌اندازی توکن اختصاصی خود در آینده نزدیک اشاره کرده‌اند.

چرا باید به احتمال ایردراپ zkSync توجه کنیم؟

zkSync محاسبات را خارج از زنجیره (off-chain) انجام می‌دهد و بیشتر داده‌ها نیز خارج از زنجیره ذخیره می‌شوند. با وجود این، از آنجایی که این پلتفرم روی اتریوم ساخته شده است، کاربران می‌توانند از همان سطح امنیت در zkSync بهره‌مند شوند.

این پلتفرم برای اطمینان از اثبات انسان بودن کاربران و ایجاد یک لایه امنیتی اضافی، از گذرنامه‌های گیت‌کوین (Gitcoin passports) و شناسایی کیف پول‌های Sybil (غیرمعتبر) استفاده می‌کند و با این کار جزو امن‌ترین و بهترین ایردراپ های 2024 قرار می‌گیرد.

ایردراپ Marginfi

بهترین ایردراپ های 2024
بهترین ایردراپ های رایگان

در کنار اتریوم، سولانا نیز به بستری قدرتمند برای ظهور اکوسیستم‌های غیرمتمرکز تبدیل شده است و به عنوان بهترین سایت ایردراپ شناخته می‌شود. Marginfi یک پروتکل غیرمتمرکز برای قرض‌دهی در سولانا است که راه‌حلی امن و قابل‌اعتماد را برای افرادی که به دنبال دسترسی به اهرم مالی و افزایش حداکثر کارایی سرمایه خود هستند، ارائه می‌دهد. این پلتفرم با اولویت قرار دادن مدیریت ریسک، به پروتکلی کاملاً مجاز تبدیل شده است.

چرا باید به احتمال ایردراپ ارز دیجیتال Marginfi توجه کنیم؟

همانطور که گفته شد، این پروتکل از مجموعه‌ای مجوزندار از قراردادهای هوشمند استفاده می‌کند که روی بلاکچین مستقر شده‌اند و با مدیریت ریسک لحظه‌ای و لیکویید شدن خودکار همراه هستند. با اینکه در حال حاضر، پلتفرم Marginfi توکن اختصاصی خود را ندارد، آنها سیستم امتیازدهی را معرفی کرده‌اند که کاربران برای تعامل با شبکه از آن استفاده می‌کنند.

کاربران اولیه که به قرض دادن، گرفتن وام یا سایر فعالیت‌ها در این پلتفرم می‌پردازند، ممکن است در زمان راه‌اندازی توکن اختصاصی آن، واجد شرایط دریافت ایردراپ شوند. با این حال، این موضوع به طور قطع مشخص نیست.

ایردراپ Wormhole

بهترین ایردراپ های 2024

Wormhole یک پروتکل متن‌باز و بهترین سایت ایردراپ برای انتقال پیام بین زنجیره‌ای است که با هدف ایجاد قابلیت همکاری بین بلاک‌چین‌های ناهمگون مانند اتریوم، سولانا، بایننس اسمارت چین و غیره طراحی شده است.

این پروژه موفق به جذب سرمایه‌گذاری به میزان 220 میلیون دلار از سرمایه‌گذارانی مانند Coinbase Ventures و Multicoin Capital شده است. هرچند تاکنون توکن اختصاصی خود را راه‌اندازی نکرده‌اند، اما پس از راه‌اندازی احتمالی، ممکن است کاربران این پلتفرم آن را دریافت کنند.

چرا باید به احتمال ایردراپ ارز دیجیتال Wormhole توجه کنیم؟

Wormhole جزو بهترین ایردراپ های 2024 و یک پلتفرم توسعه بلاک‌چین متن‌باز است که وب غیرمتمرکز را به هم متصل می‌کند. همانطور که اشاره شد، این پلتفرم با استفاده از یک برنامه پل (bridge)، زنجیره‌های مختلف را به هم متصل می‌کند و با استفاده از آن، کاربران می‌توانند واجد شرایط دریافت ایردراپ احتمالی شوند.

بسیاری از شرکت‌ها و اپلیکیشن‌ها از این پلتفرم برای افزایش تعداد کاربران، سهم بازار و فعالیت درون زنجیره‌ای خود استفاده می‌کنند و آن را به عنوان بهترین ایردراپ های 2024 معرفی کرده‌اند.

ایردراپ Symmetry

بهترین ایردراپ های 2024
معرفی بهترین ایردراپ ها

Symmetry یک پروتکل غیرمتمرکز برای ایجاد صندوق‌های شاخص (ایندکس) است که بر بستر بلاک‌چین سولانا ساخته شد. این پلتفرم به کاربران امکان می‌دهد در چندین توکن به طور همزمان سرمایه‌گذاری کنند، دارای یک توکن شاخص اختصاصی است و همچنین قابلیت ایجاد صندوق شاخص دلخواه با وزن‌دهی به توکن‌های مختلف را فراهم می‌کند.

در حال حاضر، Symmetry توکن اختصاصی خود را ندارد، اما با سواپ کردن دارایی‌های دیجیتال در این پلتفرم، ممکن است واجد شرایط دریافت ایردراپ رایگان در آینده شوید.

چرا باید به احتمال ایردراپ جدید Symmetry توجه کنیم؟

Symmetry این امکان را به کاربران می‌دهد تا در یک صندوق شاخص ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند و یا حتی صندوق شاخص خود را ایجاد نمایند. این پلتفرم زیرساختی برای مدیریت غیرمتمرکز صندوق‌های شاخص ارز دیجیتال را بر بستر سولانا از طریق برنامه‌های زنجیره‌ای (on-chain) و کیت‌های توسعه نرم‌افزار (SDK) با نام موتور تقارن (Symmetry Engine) ارائه می‌دهد.

وجوهی که در این صندوق‌ها سرمایه‌گذاری می‌شود، به طور فعالانه مدیریت می‌گردند. بدین معنا که مدیر صندوق کنترل کامل بر انتخاب، تعریف و بازتعریف قوانین خودکار برای واکنش به تغییرات بازار در طول زمان را دارد.

ایردراپ Kamino Finance

بهترین ایردراپ های 2024

Kamino Finance اولین پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) و بهترین ایردراپ های 2024 است که وام‌دهی، تامین نقدینگی و اهرم مالی را در یک محصول واحد ادغام می‌کند.

این پلتفرم با هدف آسان‌سازی فرآیند تأمین نقدینگی و کسب بازدهی درون شبکه‌ای برای کاربران طراحی شده است. در حال حاضر، Kamino Finance توکن اختصاصی خود را ندارد، اما تعامل با این پلتفرم ممکن است شانس شما را برای دریافت ایردراپ در زمان راه‌اندازی توکن افزایش دهد.

ایردراپ Starknet

بهترین ایردراپ های 2024
بهترین کانال ایردراپ

استارکنت (Starknet) یک جمع‌آوری با صفر (ZK-rollup) غیرمتمرکز و بدون مجوز است که روی اتریوم ساخته شد. این پلتفرم با حفظ امنیت و سازگاری با اتریوم، امکان دسترسی برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) به قابلیت پردازش نامحدود را فراهم می‌کند. اخیراً استارکنت خبر از راه‌اندازی یک ایردراپ قابل توجه به ارزش 1.8 میلیارد دلار توکن $STRK داد که منجر به ایجاد علاقه و هیجان در جامعه ارزهای دیجیتال شده است.

چرا باید به ایردراپ ارز دیجیتال Starknet توجه کنیم؟

استارکنت به دلیل رویکرد نوآورانه خود در زمینه مقیاس‌پذیری و امنیت، فرصتی منحصر به فرد برای علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران حوزه ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. این پلتفرم با استفاده از STARK، یک سیستم اثبات رمزنگاری با قابلیت مقیاس‌پذیری بالا و امنیت قوی، راه‌حلی امیدوارکننده برای افزایش سرعت تراکنش‌ها در اتریوم و کاهش کارمزد Gas ارائه می‌دهد.

ایردراپ LayerZero

بهترین ایردراپ های 2024

LayerZero یک پروتکل برجسته در زمینه قابلیت همکاری بین زنجیره‌ای است که امکان برقراری ارتباط بدون مشکل بین شبکه‌های مختلف بلاکچین را فراهم می‌کند. این پروتکل اخیراً از برنامه‌های خود برای برگزاری یک ایردراپ توکن بسیار مورد انتظار در نیمه اول سال 2024 خبر داده است.

چرا باید به ایردراپ جدید LayerZero توجه کنیم؟

LayerZero به عنوان یکی از بهترین ایردراپ ها، به دلیل رویکرد نوآورانه این پروتکل در زمینه قابلیت همکاری بین زنجیره‌ای، سروصدای زیادی در جامعه ارزهای دیجیتال به پا کرده است.

LayerZero با ارائه راه‌حلی که نیاز به واسطه‌های شخص ثالث را از بین می‌برد، خود را به عنوان بازیگری کلیدی در اکوسیستم امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) معرفی کرده است. این ایردراپ رایگان فرصتی را برای کاربران جهت مشارکت در رشد و توسعه این فناوری پیشرفته فراهم می‌کند.

ایردراپ EigenLayer

بهترین ایردراپ های 2024
ایردراپ های ارز دیجیتال

EigenLayer یک میان‌افزار مبتنی بر اتریوم بوده که هدف آن عامه‌پسند کردن اعتماد غیرمتمرکز است. این پلتفرم با اجازه دادن به پروتکل‌ها برای استفاده از شبکه اعتماد بسیار امن اتریوم به کاهش هزینه‌ها و رفع نیاز به راه‌اندازی مجموعه‌ای کامل از اعتبارسنج‌ها کمک می‌کند.

همچنین، استیکینگ در EigenLayer باعث بهبود کارایی سرمایه می‌شود، زیرا استیک‌کنندگان در EigenLayer علاوه بر پاداش‌هایی که هم‌اکنون از مشتقات استیکینگ سیال یا اتریوم دریافت می‌کنند، پاداش‌های اضافی نیز دریافت خواهند کرد. با این حال، آن‌ها ریسک‌های بیشتری را در زمینه استیکینگ متحمل خواهند شد.

ایردراپ Thetanuts

بهترین ایردراپ های 2024

Thetanuts بهترین ایردراپ های 2024 و یک پلتفرم غیرمتمرکز است که هدف آن ایجاد انقلابی در نحوه تعامل و مصرف محتوای رسانه‌ای توسط کاربران است. Thetanuts با استفاده از فناوری بلاکچین، در حال ساخت یک شبکه غیرمتمرکز استریم ویدیو و توزیع محتوا است که به سازندگان محتوا و بینندگان به طور یکسان قدرت می‌دهد.

چرا باید به ایردراپ ارز دیجیتال Thetanuts توجه کنیم؟

پلتفرم Thetanuts به دلیل رویکرد نوآورانه خود در زمینه توزیع محتوا، سروصدای زیادی در جامعه ارزهای دیجیتال به پا کرده است. Thetanuts با استفاده از یک مدل غیرمتمرکز، به دنبال ارائه یک مدل تقسیم درآمد عادلانه‌تر و شفاف‌تر برای سازندگان محتوا و در عین حال، ارائه راهی آسان و مقرون‌به‌صرفه برای دسترسی به محتوای باکیفیت برای بینندگان است.

انتظار می‌رود ایردراپ Thetanuts در نیمه اول سال 2024 انجام شود و این پروژه قبلاً برای جمع‌آوری بازخورد و آمادگی برای توزیع، تعامل با جامعه خود را آغاز کرده است. علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال می‌توانند با مشارکت فعال در اکوسیستم Thetanuts و رعایت الزامات واجد شرایط بودن، خود را برای بهره‌مندی بالقوه از این فرصت هیجان‌انگیز ایردراپ آماده کنند.

بهترین ایردراپ های تلگرام

اخیراً نات کوین به عنوان یکی از بهترین ایردراپ های تلگرام که شدیدا مورد توجه قرار گرفت و ارزش گذاری شد، توجه کاربران زیادی را جلب کرد. حالا اگر فکر می‌کنید که از این ماجرا عقب مانده‌اید، نگران نباشید، در ادامه ربات های ایردراپ جایگزین نات کوین را به شما معرفی می‌کنیم که شانس ارزش گذاری بالایی دارند.

ربات ایردراپ CEX.IO

بهترین ایردراپ های 2024
بهترین ایردراپ های رایگان

CEX.IO یک صرافی ارز دیجیتال است که از سال 2013 فعالیت می‌کند. این صرافی به زودی توکن اختصاصی خود با نام $CEXP را راه‌اندازی می‌کند و شما می‌توانید این توکن را از طریق ربات تلگرام آن‌ها دریافت کنید. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند با تکمیل کارهای ساده و شرکت در فعالیت‌های ماینینگ، توکن کسب کنند.

ربات ایردراپ Tapswap

بهترین ایردراپ های 2024

Tapswap یک برنامه بازی‌گونه برای استخراج ارز دیجیتال است که روی بلاکچین سولانا ساخته شد. این برنامه با استفاده از یک ربات تلگرام به کاربران امکان می‌دهد تا به روشی سرگرم‌کننده و در دسترس، توکن‌های $TAPS کسب کنند. Tapswap هم‌اکنون بیش از 30 میلیون کاربر دارد و به زودی ایردراپ خود را برگزار خواهد کرد.

ربات ایردراپ Hamster Kombat

بهترین ایردراپ های 2024
بهترین ایردراپ های تلگرام

ایردراپ همستر که به عنوان بهترین کانال ایردراپ شناخته می‌شود، یک بازی دیگر بر اساس کلیک در تلگرام است که به کاربران امکان می‌دهد به روشی سرگرم‌کننده و آسان ارز دیجیتال کسب کنند. هم اکنون، این بازی بیش از 42 میلیون کاربر فعال دارد و جرز ایردراپ‌هایی است که به احتمال زیادی ارزش گذاری خواهد شد.

ربات ایردراپ Yescoin

بهترین ایردراپ های 2024

Yescoin یک مینی‌گیم به سبک پیکسلی در تلگرام است که شبیه بازی‌های قبلی است. شما می‌توانید با کشیدن انگشت خود روی صفحه گوشی، توکن اختصاصی آن یعنی $YES را بر بستر بلاکچین TON کسب کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین ایردراپ های 2024 چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *