بهترین جنگجویان در سریال خاندان اژدها ؛ نبرد بر سر تخت آهنین

سریال خاندان اژدها در دورانی که می‌توان آن را عصر طلایی تاریخ وستروس در نظر گرفت، روایت می‌شود و در آن عصر، بهترین جنگجویان در این دنیا، تأثیرات قابل‌توجهی داشتند.

در این عصر، چهره‌های افسانه‌ای از تاریخ این کشور زنده بودند و حکومت می‌کردند. در این دوران، گارد پادشاه هنوز گروهی محترم بودند، نه وسیله‌ای برای ارتقای خوش‌خدمت‌های وفادار و اژدهایانی که همچنان در آسمان اوج می‌گرفتند؛ اما می‌توان گفت هیجان‌انگیزترین بخش این دوره، پر بودن آن از مبارزان شگفت‌انگیز است.

با پیشرفت فصل دوم خاندان اژدها ، طرفداران با شخصیت‌های جدیدی آشنا می‌شوند که مطمئناً بازیگران اصلی را به چالش می‌کشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


با توجه به حضور نبرد بزرگ رقص اژدهایان تریلر فصل دوم خاندان اژدها ، از قبل جنگجویان قدرتمند زیادی در این داستان جای دارند که برای درگیری آماده می‌شوند و می‌توان قدرت آن‌ها را بررسی کرد.

بهترین جنگجویان در سریال خاندان اژدها

در ادامه لیستی از بهترین جنگجویان در سریال خاندان اژدها را مشاهده خواهید کرد. این لیست به انتخاب تیم تحریریه فیگار نوشته شده است.

سریال خاندان اژدها
سریال خاندان اژدها

در این سریال، چند نفری وجود دارند که به اندازه کافی قوی هستند تا بتوانند جریان جنگ داخلی خاندان تارگرین را تغییر دهند. در ادامه این مطلب، تعدادی از قدرتمند‌ترین شخصیت‌های دنیای «جورج آر. آر مارتین» را با همدیگر بررسی می‌کنیم.

ویسریس تارگرین

سریال خاندان اژدها

در یک چرخش طنزآمیز، پادشاه وستروس به عنوان یکی از ضعیف‌ترین مبارزان سریال هاوس اف دراگون رتبه بندی می‌شود. هرچند که هرگز در طول دهه‌های منتهی به مرگش، شاه «ویسریس» در هیچ جنگی شرکت نکرده بود، اما برخی نشانه‌ها وجود دارد که نشان می‌دهند او مهارت یک جنگجو را داشت.

در ابتدای جوانی‌اش، او به اندازه کافی اعتماد به نفس خود را حفظ کرده بود و هنگام توبیخ «دیمن»، شمشیر فولاد والریایی را در دست گرفت. شاهزاده «بیلون» شجاع، پدر او بود و شخصیتی افسانه‌ای محسوب می‌شد که اطمینان حاصل می‌کرد همه پسرانش حداقل نحوه مبارزه را بدانند.

متأسفانه، شواهد زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد «ویسریس» فاقد مهارت‌های لازم برای دفاع از خود بوده است. نزدیک‌ترین کاری که او تا به حال در مبارزه‌هایش انجام داده است، زمانی بود که پس از متهم شدن به رابطه با «رینیرا»، چاقویی را زیر گلوی «دیمن» نگه می‌دارد.

به احتمال زیاد، «ویسریس» مانند اکثر پادشاهانی که در دوره‌های طولانی صلح حکومت می‌کنند، هرگز مجبور به مبارزه یا حفظ مهارت‌های خود به عنوان یک جنگجو نشد.

لنور ولاریون

سریال خاندان اژدها
سریال خاندان اژدها

«سر لینور ولاریون» شاید برجسته‌ترین مبارز در سریال هاوس اف دراگون نبوده باشد، اما در موقعیت‌های مهمی خدمت می‌کرد. جدای از این، واقعیت اینکه او یک سوارکار اژدهاست، «لینور» همچنین لقب شوالیه را دریافت کرد که ثابت می‌کند او مهارت‌های رزمی کافی برای شایستگی این درجه را دارد.

او در جنگ “برای پلکان سنگی”، جنگی که در آن «لینور» با اژدهای خود، «سیسموک» پشتیبانی هوایی ارائه داد، در کنار پدرش و «دیمن تارگرین» شرکت کرد. اگر حضور اژدهایش نبود، «لینور» احتمالاً در کنار پدرش روی زمین مبارزه می‌کرد؛ اما او در هوا یک دارایی با ارزش به نظر می‌رسد و سطحی از دانش تاکتیکی را نشان می‌دهد که استعداد او را برای جنگ ثابت می‌کند.

سر اریک

سریال خاندان اژدها

«اریک کارگیل» به همراه برادرش «آریک»، عضوی از کینگزگارد هستند؛ اما او بر خلاف برادرش، در مراحل ابتدایی نبرد رقص اژدهایان، به طرف ملکه «رینیرا» تغییر جهت می‌دهد.

حقیقت ناخوشایند این است که فراتر از سه چیز، عناصر کمی برای سنجش مهارت «اریک» در نبرد وجود دارد. مورد اول اینکه او بیشتر عمر خود را در کنار برادرش تمرین کرده و این حقیقت به این معنی است که باور کنیم آن‌ها مهارت یکسانی در شمشیرزنی دارند. دوم اینکه «اریک» به اندازه کافی با استعداد بود که به کینگزگارد بپیوندد؛ افتخاری که معمولاً برای بهترین جنگجویان وستروس می‌رسد.

سر آریک

سریال خاندان اژدها
سریال خاندان اژدها

برخلاف برادرش، «آریک» در سریال هاوس اف دراگون ، واقعاً مهارت رزمی خود را ثابت می‌کند. در حالی که طرفداران بازی تاج و تخت ممکن است به این ایده عادت کرده باشند که افراد کینگزگارد افراد چاپلوس و بی‌خاصیتی هستند، خاندان اژدها در دورانی اتفاق می‌افتد که برای پیوستن به گروه، به سطحی از مهارت رزمی نیاز بود. سر «آریک» زمانی که در نبرد تن به تن مقابل «کریستون کول» قرار می‌گیرد، این موضوع را ثابت می‌کند.

اگرچه «آریک» نبرد خود را با «کریستون» می‌بازد؛ اما نمی‌میرد (هرچند این احتمالاً به دلیل مهارت کریستون است تا اینکه به خاطر آریک باشد). اگر «آریک» بتواند چند لحظه «کریستون» را عقب نگه دارد، او مطمئناً از اکثر شوالیه‌های دیگر قلمرو برتر است.

کورلیس ولاریون

سریال خاندان اژدها

«کورلیس ولاریون» بیشتر به خاطر نه سفر افسانه‌ای‌اش در سراسر دنیا شناخته می‌شود؛ سفرهایی که از آن‌ها با انواع اشیاء عجیب و غریب و گنجینه‌ها بازگشت و باعث رونق خانواده‌اش شد. برای زنده ماندن از چنین مصیبت‌هایی، «کورلیس» باید فراتر از یک سیاستمدار و ملوان می‌بود. او نیاز دارد تا یک جنگجوی ماهر نیز باشد.

او این مهارت‌ها را در طول جنگ سه ساله خود علیه خرچنگ‌خوار ثابت می‌کند و در نبرد نهایی برای تصاحب خون‌سنگ و کشتن رهبر منتخب سه‌گانگی شرکت می‌کند. همچنین، او هنوز زنده است و امکان دارد مهارت‌های بیشتری از او در فصل 2 خاندان اژدها ببینیم. تنها چیزی که «کورلیس» را عقب نگه می‌دارد، ژن ولاریون اوست که همیشه او زیر سایه تارگرین‌‌ها قرار می‌دهد.

هاروین استرانگ

سریال خاندان اژدها
سریال خاندان اژدها

بیشتر طرفداران سریال، «هاروین استرانگ» را به عنوان معشوقه مخفی «رینیرا تارگرین» و پدر سه فرزند او می شناسند، اما او فراتر از یک شریک عاشقانه است. «هاروین استرانگ»، مانند بسیاری از مردانی که «رینیرا» جذب آن‌ها می‌شود، یک جنگجوی بزرگ محسوب می‌شود که با کسب لقب «شکسته استخوان»، در مسیر تبدیل شدن به قوی‌ترین مرد وستروس، به شهرت رسیده است.

او در هیاهویی که در عروسی «رینیرا» به پا می‌شود، هر کسی را که به اندازه کافی احمق باشد و به او حمله کند را کنار می‌زند و سپس «رینیرا» را می‌برد. او از بسیاری جهات، تجسم ایده‌آل است.

سر هرولند وسترلینگ

سریال خاندان اژدها

«سر هارولد وسترلینگ»، در سریال خاندان اژدها، معادل «سر بریستان سلمی» در بازی تاج‌ و تخت است. او قدیمی‌ترین عضو گارد پادشاهی در زمان شروع رقص اژدهایان به‌شمار می‌رود.

«سر هارولد» زمانی یک شوالیه قدرتمند با سابقه نظامی موفق بود که به دلیل همین شایستگی‌ها، به جمع نخبگان جنگجوی وستروس پیوست. وقتی فرمانده قبلی گارد پادشاهی درگذشت، هیچکس به اندازه او برای تصدی این نقش واجد شرایط نبود و او برای سال‌ها این سِمَت را بر عهده داشت.

با وجود رسیدن به سنین پیری، «سر هارولد» همچنان برجسته‌ترین عضو گارد پادشاهی محسوب می‌شد. هرچند که طرفداران هرگز «سر هارولد» را در عمل نمی‌بینند؛ اما از احترامی که دیگران به او دارند، مشخص است که «سر هارولد» یک سر و گردن بالاتر از بقیه است.

ایموند تارگرین

سریال خاندان اژدها
سریال خاندان اژدها

خاندان اژدها با دقت زیاد، سرنخ‌هایی از شخصیت آینده شاهزاده «ایموند» ارائه می‌دهد. جدای از این واقعیت که اژدهای او، «ویگار»، در حال حاضر قدرتمندترین اژدهای رام‌شده‌ی تارگرین‌هاست، نام او نیز بازآفرینی‌شده‌ی نام «دیمن»، برادر کوچک‌تر «ویسریس» است. «ویسریس» امیدوار بود که پسرش «ایگان»، محافظی به شدت وفادار مانند «دیمن» داشته باشد و حالا با وجود «ایموند»، او به آرزویش رسید.

«ایموند» به طور واضح سعی می‌کند خود را بر اساس عمویش، «دیمون»، الگوبرداری کند. او سال‌ها برای تبدیل شدن به یک جنگجوی ترسناک تمرین کرده و تحت تعلیم سر «کریستون کول»، شوالیه‌ی کینگزگارد و یکی از معدود مردانی که تا به حال توانسته «دیمون» را در مبارزه‌ی تن به تن شکست دهد، قرار گرفته است.

او همچنین دارای ویژگی خطرناکی است و اقدامات بی‌باکانه‌ای علیه دشمنان خود انجام می‌دهد که اغلب منجر به عواقب بزرگی می‌شود. در حالی که او هنوز توسط یک جنگجوی هم‌وزن خود آزمایش نشده، اما همه‌چیز نشان می‌دهد که «ایموند» نیرویی است که باید با آن حساب کرد.

سر کریستن کول

سریال خاندان اژدها

شهرت اولیه «سر کریستون کول» به خاطر شکست دادن «دیمن تارگرین» در مبارزه تن به تن در طی تورنمنت به افتخار شاهزاده به دنیا نیامده، «بلون»، رقم خورد. او در یک نبرد تن به تن، با نیزه با «دیمن» مبارزه کرد که در نهایت به یک نبرد خونین ختم شد.

به نظر می رسید «دیمن» تمام تلاش خود را برای کشتن «کریستون» می‌کند. برای لحظه‌ای، حتی به نظر می‌رسید که «دیمن» برنده شده است، تا اینکه نیاز او به جلب توجه، فرصتی را به «سر کریستون» داد که برای پیروزی نیاز داشت. «کریستون» تا به امروز تنها شخصیت در خاندان اژدها باقی مانده که توانسته این کار را انجام دهد.

سال‌ها بعد، «سر کریستون» توسط «پرنسس رینیرا» که مهارت او را در نبرد تشخیص می‌دهد، به عنوان عضو کینگزگارد منصوب می‌شود. او یکی از برجسته‌ترین اعضای کینگزگارد است که در نهایت پس از استعفای «سر هارولد وسترنلینگ»، به عنوان فرمانده کل قرار می‌گیرد.

دیمن تارگرین

سریال خاندان اژدها
سریال خاندان اژدها

یک دلیل بزرگ وجود دارد که «جورج آر.آر. مارتین»، «دیمن» را به عنوان تارگرین مورد علاقه خود در نظر بگیرد. «دیمن» که بسیاری او را خطرناک‌ترین مرد در وستروس در آن زمان می‌دانند، یک جنگجوی افسانه‌ای با شهرتی ترسناک است.

مهارت او بر پشت اژدها نیز این موضوع را تایید می‌کند؛ چرا که «کاراکسس» با سرپرستی «دیمن» حتی لقب وایرم سرخ را به دست آورد. تا پایان فصل اول خاندان اژدها، تنها یک نفر به طور رسمی «دیمن» را در مبارزه شکست داده و آن هم فقط به این دلیل بود که او برای لحظه‌ای پشتش را کرد تا مورد ستایش جمعیت قرار گیرد.

یکی از بهترین نمایش‌های استعدادی «دیمن» به عنوان یک جنگجو، در جریان کمین او علیه خرچنگ‌خوار رخ می‌دهد. در نهایت، نقشه او با موفقیت اجرا شد. او از آن نبرد آشفته بدون آسیب عبور می‌کند و خرچنگ‌خوار را در مبارزه تن به تن می‌کشد؛ به همین دلیل، دیمون جایگاه خود را به عنوان ترسناک‌ترین مبارز وستروس به دست آورده است.

سوالات متداول

فصل دوم خاندان اژدها چه زمانی عزضه می‌شود؟

فصل دوم این سریال قرار است در تاریخ 16 ژوئن 2024 (27 خرداد 1403) منتشر می‌شود.

سریال House of the Dragon بر اساس چه چیزی ساخته شده است؟

این سریال بر اساس رمان آتش و خون «جورج آر آر مارتین» ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب بهترین جنگجویان در سریال خاندان اژدها چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *