فیلمبرداری سریال Blade Runner 2099 از بهار امسال آغاز خواهد شد

پلتفرم استریم «پرایم» آماده است به دنیای بلید رانر بازگردد. با توجه به گزارشات، این پلتفرم در نظر دارد دوربین‌ها را برای سریال Blade Runner 2099 آماده کند.

با توجه به گزارشات اخیر، تولید بلید رانر 2099 و انتشار آن سرویس «پرایم ویدیو» در حال پیشروی است. جزئیات داستان درباره آنچه در سریال قرار است رخ دهد، مشخص نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


فیلمبرداری سریال Blade Runner 2099

این سریال قبلاً برای تولید در تابستان 2023 در بلفاست تنظیم شده بود، اما به دلیل اعتصاب اتحادیه نویسندگان آمریکا متوقف شد. اکنون تولید آن قرار است در آوریل (فروردین) آغاز شود و همینطور کارگردان این مجموعه تغییر خواهد کرد. «جاناتان ون تولکن» که اخیراً دو قسمت اول سریال موفق شبکه «FX» به نام Shōgun را کارگردانی کرده، اکنون قرار است مدیریت اجرایی و کارگردانی دو قسمت اول از این سریال را بر عهده بگیرد. «تولکن» جایگزین «جرمی پودسوا» خواهد بود و فیلمبرداری در بلفاست انجام نخواهد شد.

سریال Blade Runner 2099

تولید و فیلمبرداری این مجموعه در شهر پراگ، واقع در جمهوری چک انجام می‌شود. بلید رانر 2099 ابتدا در اوایل سال 2022 معرفی شد. این مینی سریال توسط شرکت‌های «Alcon» و «Scott Free Production» تولید می‌شود و کارگردان اصلی بلید رانر، «ریدلی اسکات»، به عنوان یکی از مدیران اجرایی در آن حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ فیلم جدید Blade Runner چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: CBR


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *