پشت پرده خداحافظی فراستی یا اخراج او از صدا و سیما؟ + [فیلم]

بسیاری از طرفداران مسعود فراستی از اخراج فراستی از صدا و سیما نه از خداحافظی فراستی خرف می‌زنند. اما کدام صحیح است؟

برخی رسانه‌ها با تیتر خداحافظی مسعود فراستی با برنامه «هفت» به مسئله‌ی انصراف فراستی از حضور در جشنواره فجر 41 حرف می‌زنند. مسعود فراستی با انتشار ویدئویی عدم حضورش را در دور تازه برنامه «هفت» تلویزیون که این بار نیز بهروز افخمی مجری‌اش است، تایید کرد.

در ادامه می‌توانید فیلم انصراف مسعود فراستی از حضورش در برنامه هفت و صدا و سیما را ببینید:

خداحافظی فراستی یا اخراج او از صدا و سیما

پیغام خداحافظی مسعود فراستی با تلویزیون و جشنواره فجر را در ویدئوی بالا دیدید. او در عین حال تاکید کرد دیگر درباره فیلم‌های جشنواره فجر صحبت نخواهد کرد و صرفاً درباره فیلم‌های مهم سینمای ایران – از نظر او- خارج از چارچوب جشنواره صحبت می‌کند.

این منتقد گفت:

غیر از کلاس‌های آنلاین و حضوری‌ام از طریق یوتیوب با مخاطبانم صحبت می‌کنم.

اخراج فراستی از صدا و سیما

اما سوال اساسی و گمانه‌زنی‌هایی هم درباره رفتن مسعود فراستی از تلویزیون وجود دارد. اینکه چون فراستی در دور تازه برنامه هفت به مجری‌گری بهروز افخمی حضور ندارد یا دعوت نشده است، او دست را پیش گرفته و با انتشار یک ویدئو انصراف خود را از همه جا اعلام کرده.

مسعود فراستی همیشه بلد بوده چطور و در چه موقعیتی حرف خود را بزند تا هم از حضور خدا بهره‌مند شود و هم از خورد خرما لذت ببرد. نظر شما چیست؟

مسعود فراستی (زاده ۱۹ فروردین ۱۳۳۰ در تهران) مترجم، مدرس و منتقد سینما و سردبیر مجله فرم و نقد است. او در برنامه تلویزیونی هفت در بخش میز نقد حضور داشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *