اینترنت هدیه ایرانسل به مناسبت دهه فجر با حجم 44 گیگابایت [+جزئیات]

بسته اینترنت هدیه ایرانسل به مناسبت دهه فجر معرفی شد. ایرانسل به‌ غیر از بسته اینترنت، طرح مکالمه رایگان نیز برای دهه فجر ارائه می‌دهد. با نوشتار اینترنت هدیه ایرانسل برای دهه فجر همراه ما بمانید.

اینترنت هدیه ایرانسل به مناسبت دهه فجر

اینترنت ایرانسل دهه فجر

اپراتورهای تلفن همراه به مناسبت‌های مختلف اقدام به ارائه بسته‌های ویژه می‌کنند. دهه فجر ۱۴۰۱ آغاز شده و ایرانسل هم به این مناسبت هدایای ویژه ای به مخاطبین خود ارائه. جزئیات بسته هدیه ایرانسل ویژه دهه فجر ۱۴۰۱ به همراه کد فعال سازی آن را در اختیار شما قرار میدهیم.البته یک طرح تشویقی ۵ دقیقه مکالمه ایرانسلی و ۵۰ دقیقه بعدی رایگان هم وجود دارد که نیاز به فعال سازی دارد اما رایگان است.

نحوه فعال سازی اینترنت دهه فجر ایرانسل
نحوه فعال سازی اینترنت دهه فجر ایرانسل

اینترنت هدیه ایرانسل برای دهه فجر 1401

تمام کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من از تاریخ 12 تا 22 بهمن و تکان‌دادن گوشی همراه خود، یکی از۴۰۰ برنده خوش‌شانس دریافت بسته هدیه ۴۴ گیگابایتی در هر روز باشید. طی این کمپین ۴۴۰۰ ایرانسلی شانس دریافت این هدیه ویژه را دارند. بنابراین این فرصت ارزشمند را از دست ندهید.اعتبار این بسته تا پایان همان روز خواهد بود و هر ایرانسلی تنها یک‌بار شانس دریافت این هدیه را خواهد داشت.

اینترنت رایگان ایرانسل مخصوص دهه فجر

۵ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۵۰ دقیقه بعدی رایگان!

مشترکین ایرانسل میتوانند با هر 5 دقیقه هر تماس ایرانسلی، 50 دقیقه ادامه آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. کاربران می‌توانند از چهارشنبه ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ از این هدیه برای ارتباط استفاده کنید. نحوه فعال سازی این طرح استفاده از کد دستوری #2*1*4444* است. برای فعال‌سازی این بسته مکالمه هدیه به ایرانسل‌من هم می‌توانید مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید

اینترنت ایرانسل ویژه دهه فجر


3 thoughts on “اینترنت هدیه ایرانسل به مناسبت دهه فجر با حجم 44 گیگابایت [+جزئیات]

  1. با احترام به اپراتور که ازش استفاده میکنیم لازم به ذکر است که این حجم اینترنت با هر پهنای باندی که باشد وقتی در موقعیت کنونی نمیشه ازش استفاده کرد آیا بنظرتون اسمش رو چی میشه گذاشت شما بگید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *