بهترین فیلم های سگ محور نتفلیکس از نگاه سایت فیگار [+2023]

از Rescued By Ruby تا June & Kopi نتفلیکس پر از فیلم‌های شگفت‌انگیز درباره سگ است. با فهرست بهترین فیلم های سگ محور نتفلیکس همراه ما باشید.

فیلم هایی که نقش اول آن سگ باشد در نتفلیکس یک نوع سرگرمی دلچسب را برای دوستداران حیوانات و صاحبان سگ ارائه می‌دهد. دنیا از این حیوانات خانگی دوست داشتنی سیر نمی‌شود. بسیاری از مردم نام حیوانات خانگی معروف فیلم مانند لاسی، اسنوپی، توتو و یلر قدیمی را می‌شناسند. آ‌ن‌ها احتمالاً می‌توانند حداقل یکی از بهترین فیلم ها در مورد سگ را نام ببرند که آن‌ها را به گریه انداخته است.

بعد از یک روز طولانی و خسته کننده، حلقه زدن زیر پتو و تماشای یکی از بهترین فیلم های سگ محور نتفلیکس می‌تواند آرامش مورد نیاز را فراهم کند و خوشبختانه، بسیاری از سرویس‌های پخش، مانند نتفلیکس، انیمیشن و لایو اکشن‌های بسیاری را درمورد سگ ساخته و در لیست پخش خود قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال‌های 2023

بهترین فیلم‌های 2023

بهترین فیلم های سگ محور نتفلیکس

بهترین فیلم های سگ محور نتفلیکس
بهترین فیلم های سگ محور نتفلیکس

شیفتگی به بهترین فیلم های سگ محور با در نظر گرفتن تعداد افرادی که در سراسر جهان سگ دارند، منطقی است. Health for Animals در سپتامبر 2022 تخمین زد که یک سوم کل خانواده‌ها سگ دارند. این تعداد حتی برای افرادی که ممکن است سگ بخواهند اما به دلیل شرایط دیگر نمی‌توانند سگی را به فرزندی قبول کنند، محاسبه نمی‌شود.

با این حال، تماشای سگ‌ها در فیلم‌ها ممکن است جایگزینی برای این افراد باشد. با رشد و گسترش روزافزون نتفلیکس، همیشه تعدادی فیلم درجه یک برای افرادی که می‌خواهند ماجراهای سرگرم‌کننده توله سگ‌ها را ببینند، وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن‌های 2023

Dog Gone (2023)

بهترین فیلم های سگ محور نتفلیکس 2023
بهترین فیلم های سگ محور نتفلیکس 2023

سگ گمشده (به انگلیسی: Dog Gone) یک فیلم درام زندگی‌نامه‌ای آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی استیون هرک است. این بازی توسط نتفلیکس در ۱۳ ژانویه ۲۰۲۳ منتشر شد.

بر اساس کتاب بیوگرافی Dog Gone اثر Pauls Toutonghi است. داستان جان (راب لو) و نیت (جانی برشتولد) را روایت می‌کند، یک پدر و پسر مشکل دار که برای پیدا کردن سگ ناتوان نیت، گونکر، گرد هم می‌آیند. در طول فیلم، آن‌ها شروع به ترمیم شکاف بین خود می‌کنند، زیرا جان متوجه می‌شود که پسرش چقدر گونکر را دوست دارد و هر کاری که می‌تواند انجام می‌دهد تا او را از احساس درد بیشتر باز دارد.

این یک داستان عمیقاً دلگرم کننده است زیرا نشان می‌‌دهد که چگونه سگ‌ها می‌توانند مردم را به هم نزدیک کنند. علاوه بر این، Dog Gone با فیلمبرداری بخشی از فیلم در کوه‌های آپالاچی درجه‌ای از اصالت را به داستان اضافه می‌کند.

Rescued by Ruby (2022)

جدیدترین فیلم ها در مورد سگ‌
جدیدترین فیلم ها در مورد سگ‌

نجات توسط روبی (به انگلیسی: Rescued by Ruby) یک فیلم درام زندگی‌نامه‌ای آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی کت شی است. داستان آن یک سرباز ایالتی به نام دانیل اونیل (با بازی گرانت گاستین) معروف به دان را دنبال می‌کند که رویای پیوستن به تیم جستجو و نجات K-9 پلیس ایالتی را در سر می‌پروراند، اما در انجام این کار ناموفق بوده است. تا اینکه سگ پناهگاهی به نام روبی را به فرزندی پذیرفت و با او دوست شد. این فیلم بر اساس یک داستان واقعی است.

نجات توسط روبی یکی از بهترین فیلم های سگ محور در نتفلیکس است. نه تنها یکی از بسیاری از فیلم‌های سگی است که داستان‌های واقعی را روایت می‌کند، بلکه در پیام‌های اصلی خود بالاتر از دیگران است. در این فیلم، دنیل اونیل (گرنت گاستین)، یک سرباز دولتی که رویای کار در جستجو و نجات K-9 را در سر می پروراند، سگی به نام روبی (که تبدیل به شریک کاری و بهترین دوست او می‌شود) را به فرزندی قبول می‌کند.

June & Kopi (2021)

بهترین فیلم های سگ محور
بهترین فیلم های سگ محور نتفلیکس

ژوئن و کپی یک فیلم کمدی خانوادگی اندونزیایی محصول ۲۰۲۱ به کارگردانی نوویاندرا سانتوسا، نویسندگی نوویاندرا سانتوسا و تیتین واتیمنا و با بازی آچا سپتریاسا، رایان دلون و ماکایلا رز هیلی است. این فیلم به صورت دیجیتالی در 28 ژانویه 2021 توسط نتفلیکس منتشر شد.

بسیاری از فیلم‌های سگ محور در نتفلیکس بر رابطه بین انسان و سگ تمرکز دارند. با این حال، “ژوئن و کپی” متفاوت است زیرا بر دوستی بین دو سگ تمرکز دارد. ایا (آچا سپتریاسا) و آل (رایان دلون)، یک زوج جوان اندونزیایی، سگی ولگرد به نام ژوئن را می‌گیرند. در خانه، پیتبول (نام نژاد سگ) آن‌ها، با نام کپی، به ژوئن کمک می‌کند تا با زندگی جدید خود سازگار شود.

این دو سگ دوستان خوبی می‌شوند. بعدها، بینندگان شاهد رشد ژوئن با تولد فرزند ایا و آل می‌شوند. این فیلم دلنشین و احساسی است. با این حال، بینندگان باید قبل از شروع این فیلم دستمال کاغذی بگیرند زیرا پایان ژوئن و کپی بینندگان را به گریه می‌اندازد.

Vicky and Her Mystery (2021)

بهترین فیلم ها در مورد سگ
بهترین فیلم ها در مورد سگ

ویکی و رمز و راز او یکی از فیلم‌های سگ محور با موضوع عمیق‌ در نتفلیکس است. وقتی مادر ویکی می‌میرد، او و پدرش باید با کمک سگ جدید ویکی، Mystery، غم و اندوه خود را برطرف کنند. این فیلم فرانسوی زندگینامه‌ای است و نشان می‌دهد که چگونه عشق به یک حیوان می‌تواند به بهبودی انسان کمک کند.

اگرچه Vicky and Her Mystery به زیبایی ساخته شده و حاوی پیام مهمی است، باید توجه داشته باشید که شامل صحنه‌های خشونت آمیز است و برای سنین پایین مناسب نمی‌باشد. صاحبان سگ پس از تماشای این فیلم، حیوانات خانگی خود را کمی محکم‌تر در آغوش می‌گیرند.

Xico’s Journey (2020)

فیلم هایی که نقش اول آن سگ باشد
فیلم هایی که نقش اول آن سگ باشد

El camino de Xico (که با نام سفر Xico در سطح بین المللی اکران شد) یک انیمیشن دو بعدی مکزیکی محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی اریک دی کابلو دیاز است. این فیلم شامل صداپیشگانی از بازیگران مختلف مکزیکی به رهبری پابلو گاما ایتوراران، ورونیکا آلوا و لوئیس آنجل جارامیلو است.

زمانی که صحبت از فیلم‌های سگ در نتفلیکس به میان می‌آید، فیلم انیمیشن مکزیکی، سفر Xico (El Camino de Xico) گوهری است که نادیده گرفته می‌شود. این فیلم داستان دختری به نام کپی را روایت می‌کند که به همراه سگش شیکو و بهترین دوستش گاس به راه می‌افتد تا مانع از خراب کردن خانه‌شان توسط یک شرکت حریص شود. آنها به زودی متوجه می‌شوند که Xico کلید نجات شهر کوهستانی آنها را در دست دارد.

سفر Xico شامل فرهنگ و فولکلور مکزیکی است. سبک انیمیشن دو بعدی شامل تصاویر زیبایی از موجودات روحی است. اگرچه طرح نسبتاً ساده است، اما حاوی یک پیام قوی ضد سرمایه داری و ضد شکستگی است.

Pets United (2020)

بهترین فیلم های سگ محور نتفلیکس
بهترین فیلم های سگ محور نتفلیکس

اتحاد حیوانات خانگی یک فیلم انیمیشن کمدی کامپیوتری محصول ۲۰۱۹ به کارگردانی و نویسندگی راینهارد کلوس و با بازی ناتالی دورمر، ادی مارسان و جف بورل است. این فیلم دنباله‌ای مستقل برای فیلم Animals United محصول 2010 است.

در Pets United، یک سگ به نام راجر و یک گربه به نام Belle باید با حیوانات خانگی Robo City همکاری کنند تا مانع از تصرف ربات‌ها شوند. اگرچه این فیلم امتیاز 11 درصدی را به خود اختصاص داده است، اما تماشای آن سرگرم کننده است و صداپیشگانی باورنکردنی دارد (شامل ناتالی دورمر و ادی مارسان).

طرح علمی تخیلی فیلم نیز جالب و منحصربه‌فرد است زیرا معمولاً حیوانات خانگی در فیلم‌ها با روبات‌ها مبارزه نمی‌کنند. در حالی که Pets United حاوی سکانس‌های دعوای ملایمی است که می‌تواند برای کودکان خردسال ترسناک باشد، از هر نظر خانواده‌پسند است زیرا طنز زیادی را به همراه دارد.

Seventeen (2019)

بهترین فیلم های سگ محور نتفلیکس
بهترین فیلم های سگ محور نتفلیکس

هفده (به اسپانیایی: Diecisiete) یک فیلم کمدی-درام اسپانیایی محصول ۲۰۱۹ به کارگردانی دانیل سانچز آریوالو، نویسندگی دانیل سانچز آروالو و آراچلی سانچز و با بازی بیل مونتورو و ناچو سانچز است.

خلاصه داستان درباره هکتور 17 ساله‌ای است که از بازداشتگاه جوانانی که در دو سال گذشته در آن بوده فرار می‌کند تا سگ اویجا را که هکتور در یک مرکز نجات حیوانات با او ملاقات کرده بود پیدا کند. هکتور توسط برادر بزرگترش اسماعیل همراهی می‌شود.

اسماعیل می‌خواهد مطمئن شود که هکتور دچار مشکل نمی‌شود. اگرچه فیلم اسپانیایی ارتباط عمیق بین یک پسر و سگش را نشان می‌دهد، اما داستان فرعی جالبی نیز دارد. رشد پیوند هکتور و برادرش در طول فیلم نیز جالب توجه است.

 

Benji (2018)

بهترین فیلم های سگ محور نتفلیکس
بهترین فیلم های سگ محور نتفلیکس

بنجی یک فیلم درام ماجراجویی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۸ به نویسندگی و کارگردانی براندون کمپ و تهیه‌کنندگی Blumhouse Productions است. این فیلم ریبوت فیلمی با همین عنوان محصول 1974 است که توسط پدر کمپ جو کارگردانی شده است. گابریل بیتمن و داربی کمپ در آن بازی می‌کنند.

در یک حرکت مشترک، بنجی یک فرنچایز محبوب را برای نسل جدیدی از بینندگان ارائه می‌دهد. این فیلم داستان سگ ولگرد را روایت می‌کند که سعی دارد دو بچه ربوده شده را نجات دهد. به طور کلی، این یک فیلم لذت بخش است. با این حال، از آنجایی که بنجی موضوعاتی مانند آدم ربایی و حیوان آزاری را بررسی می‌کند، برخی از بینندگان ممکن است بخواهند این هشدارها را در ذهن داشته باشند که با فرزند تماشا نکنند.

White Fang (2018)

بهترین فیلم های سگ محور نتفلیکس
بهترین فیلم های سگ محور نتفلیکس

نیش سفید (کروک بلان) کتاب کلاسیک جک لندن را روایت می‌کند که در آن سگ گرگ نامدار به ماجراجویی می‌پردازد و با زندگی با انسان‌های مختلف روبرو می‌شود. این فیلم فرانسوی-لوگزامبورگی با اجرای قبلی داستان متفاوت است، زیرا به جای مردم، از دیدگاه نیش سفید داستان را روایت می‌کند.

الکساندر اسپیگارس، انیماتور برنده اسکار، این فیلم را به سبکی به تصویر کشید که یادآور نقاشی امپرسیونیستی است. هر شات شامل بافت، سایه و جزئیات دقیق است که صحنه را زنده می‌کند. در دوبله انگلیسی، بینندگان ممکن است صداپیشگان معروفی مانند نیک آفرمن و رشیدا جونز را بشناسند. این بازیگران به خوبی شخصیت‌های خود را به تصویر می‌کشند و صداهای ظریفی را ارائه می‌دهند.

نیش سفید، یک سگ گرگ، در جریان مبارزه با سگ‌ها ناک اوت می‌شود. مارشال شهر ویدون اسکات سعی می‌کند مداخله کند که توسط صاحب نیش سفید، بیوتی اسمیت، ناک اوت می‌شود. در یک فلاش بک، نیش سفید با مادرش که یک گرگ است زندگی می کند. هنگام جستجوی پناهگاه، توسط سیاهگوش مورد حمله قرار می‌گیرند، در حین حمله مادر وایت فانگ مجروح می‌شود اما سیاهگوش را با موفقیت می‌کشد.

Mr. Peabody and Sherman (2014)

بهترین فیلم های سگ محور نتفلیکس
بهترین فیلم های سگ محور نتفلیکس

فیلم‌های مربوط به سگ‌ها در نتفلیکس شامل سگ‌هایی مانند آقای پیبادی است. آقای پیبادی و شرمن (به انگلیسی: Mr. Peabody & Sherman) انیمیشنی سه‌بعدی محصول سال ۲۰۱۴ به کارگردانی راب مینکاف است. در این فیلم بازیگرانی همچون تای بورل، ماکس چارلز، آریل وینتر، لزلی من، استیون کلبر، آلیسون جنی، استیون توبولوسکی، استنلی توچی و پاتریک واربرتون صداپیشگی کرده‌اند.

در فیلم مستر پی بادی و شرمن، آقای پیبادی یک سگ نابغه و مخترع است که پسری به نام شرمن را به فرزندی قبول می‌کند. شرمن، همکلاسی‌اش پنی، و آقای پیبادی همگی با استفاده از «ماشین WABAC» به یک ماجراجویی بزرگ در زمان می‌روند.

سه شخصیت اصلی از طریق چندین رویداد مهم جهش می‌کنند و یک پیچ و تاب سرگرم کننده در تاریخ ایجاد می‌کنند. نه تنها دیالوگ‌های مضحک و خنده‌دار به تماشاگران اجازه می‌دهد تا خوب بخندند، بلکه آقای پیبادی و شرمن نیز بازیگران قوی‌ای دارند.

آقای پیبادی اختراع جدیدی می‌کند که می‌شود با آن به زمان سفر کرد تا بتواند شرمن را با تاریخ آشنا کند. شرمن پسر آقای پیبادی، در روز اول مدرسه با دختری به نام پنی آشنا می‌شود که انگار او هم مثل شرمن در درس تاریخ مهارت دارد. پنی با مسخره کردن شرمن سعی به عذاب دادن او دارد و شرمن نیز پنی را گاز می‌گیرد و پس از شکایت خانواده پنی، دادگاه تصمیم می‌گیرد فردی را بفرستد تا صلاحیت آقای پیبادی را بررسی کند و اگر آن فرد موردی مشاهده کرد آن‌ها حق سرپرستی شرمن را از آقای پیبادی می‌گیرند.

شرمن بر خلاف عقیده آقای پیبادی ماجرای ماشین زمان را برای پنی تعریف می‌کند و باهم به گذشته سفر می‌کنند و پس از ماجراهایی بسیار هیجان انگیز در آخر داستان، جرج واشینگتن از زمان گذشته به حال می‌آید و دستور می‌دهد که آقای پیبادی توسط دادگاه بخشوده شود بعد اقای پیبادی با نظر شرمن به اینده سفر میکنند و همه چیز به روال عادی برمیگردد و در آخر هم پنی و شرمن دوست هم دیگر می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های سگ محور نتفلیکس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *