جدیدترین تریلر بازی RoboCop: Rogue City منتشر شد

Robocop: Rogue City یکی از بازی‌های مهم سال 2023 است. چندی پیش، جدیدترین تریلر بازی RoboCop: Rogue City توسط استودیوی Teyon منتشر شد.

«RoboCop» مجموعه‌ای از بازی‌های ویدئویی اقتباسی بر اساس فیلم‌های «RoboCop» است. این بازی‌ها، در پلتفرم‌های مختلف توسط چندین شرکت در بین سال‌های 1988 تا 2014 تولید شده‌اند و حالا توسط Data East ساخته و منتشر خواهد شد. «RoboCop: Rogue City»، اولین بازی ویدئویی مبتنی بر کنسول RoboCop از سال 2003 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2023 اندروید و آیفون – آنلاین و آفلاین – گرافیک بالا و حجم کم

جدیدترین تریلر بازی RoboCop: Rogue City منتشر شد

«RoboCop»، یک بازی آرکید ترکیبی به سبک «run & gun and beat’em up» است. در بازی جدید این فرانچایز، گیمر باید کنترل یک ربات «RoboCop» را بر عهده بگیرد که از طریق مراحل مختلف که از فیلم 1987 الهام‌برداری شده است، پیشرفت می‌کند.

تریلر رسمی بازی روبوکاپ شهر آشوب ، روی جنبه‌های نقش‌آفرینی (RPG) بازی تمرکز دارد و ویژگی‌هایی مانند مهارت‌های فردی را به تصویر می‌کشد. «RoboCop: Rogue City» یک بازی اول شخص است که در شهر قدیمی دیترویت رخ می‌دهد. در این بازی، بازیکن به عنوان «RoboCop» باید شهر را از جنایتکاران پاکسازی کند. بازی بین فیلم‌های «RoboCop 2» و «RoboCop 3» رخ می‌دهد.

تریلر گیم پلی Robocop: Rogue City

بازی «RoboCop: Rogue City» در تاریخ 2 نوامبر 2023 (11 آبان 1402) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. «RoboCop: Rogue City» توسط استودیوی تیون (Teyon) که توسعه بازی «Terminator: Resistance» را در کارنامه خود دارد، ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *