تریلر جدید بازی Lords of the Fallen منتشر شد

شرکت ساخت بازی «CI Games» و استودیو «Hexworks»، روز گذشته از تاریخ انتشار و تریلر جدید بازی Lords of the Fallen رونمایی کردند.

بازی «Lords of the Fallen»، یک بازی ویدئویی اکشن نقش‌آفرینی است که توسط استودیو «Hexworks» توسعه یافته و توسط شرکت «CI Games» منتشر شده است. این بازی، جانشین بازی ویدئویی با همین نام از سال 2014 است و قرار است در 13 اکتبر 2023 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X و سری S منتشر شود.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2023 اندروید و آیفون – آنلاین و آفلاین – گرافیک بالا و حجم کم

تریلر جدید بازی Lords of the Fallen منتشر شد

تریلر اربابان سقوط کرده نشان می‌دهد که گیم‌پلی بازی «Lords of the Fallen»، به صورت سوم شخص ارائه می‌شود. مانند نسخه قبلی خود، در این بازی بازیکنان می‌توانند از سلاح‌های قدرتمند و جادوها برای شکست دادن دشمنان استفاده کنند و گیم‌پلی و سیستم مبارزه بازی از عناصر بازی‌های سبک «Soulslike» الهام گرفته است. این بازی همچنین حالت چندنفره بازیکن در برابر بازیکن را نیز داراست.

در ابتدای بازی، بازیکنان قادر خواهند بود تا آواتار خود را ایجاد کرده و سفارشی‌سازی‌های لازم را انجام دهند. بازی در یک دنیای پیوسته اجرا می‌شود که از دنیای بازی سال 2014 بسیار بزرگ‌تر است. در این بازی، دنیای هردو بازی‌ به همدیگر متصل خواهند شد.

داستان بازی «Lords of the Fallen»، هزار سال پس از انتشار نسخه اصلی آن رخ می‌دهد و طرفداران ژانر «Soulslike»، منتظر انتشار آن هستند. هم‌اکنون تریلر جدید بازی Lords of the Fallen منتشر شده که گیم‌پلی، محیط و جلوه‌های بصری Lords of the Fallen را به طرفداران نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *