بهترین بازی های مسابقه ای PS4 (آپدیت 2023) از نگاه سایت فیگار

بازی های مسابقه ای زیادی در این چند سال اخیر برای ps4 عرضه شده است. در ادامه می خواهیم بهترین بازی های مسابقه ای PS4 معرفی کنیم.

آیا شما هم در جستجوی بهترین بازی های مسابقه ای PS4 هستید و احتمالاً می‌خواهید به چند ویژگی کلیدی فکر کنید؟ آیا بازی انتخابی شما را برای سال‌های زیادی سرگرم خواهد کرد یا در عرض چند ساعت به کل آن مسلط خواهید شد؟ آیا چندین سطح سخت و دشوار وجود دارد که بتوانید با یادگیری ویژگی‌های بازی خود را برای مراحل سخت تر آماده کنید و تا چند نفر می‌توانند در طول یک بازی خاص با شما بازی کنند؟

سرگرم کننده ترین بازی های مسابقه ای PS4 بسیار جاودانه هستند و به هیچ عنوان شما را خسته نخواهد کرد. هیچ چیز هیجان انگیزتر از رقابت نزدیک با یک مسابقه دهنده دیگر نیست و هر اشکال جزئی در جریان این رقابت باعث شکست شما در جریان بازی خواهد شد.

همه‌ی مقاله‌های پلی استیشن را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های پلی استیشن

بهترین بازی های مسابقه ای PS4

  • برترین بازی های مسابقه ای PS4

در ادامه قرار است بهترین بازی های مسابقه ای PS4 را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین بازی های مسابقه ای PS4
بهترین بازی های مسابقه ای PS4

با انتخاب بهترین بازی های مسابقه ای PS4 که به شما انگیزه و الهام می‌بخشد، محیطی سرگرم کننده و جذاب برای خود و دوستانتان ایجاد می‌کنید. به علاوه، در برخی از بازی‌های مسابقه‌ای، می‌توانید در مورد اتومبیل‌ها، آمار مسابقه و نکات مهم ورزش واقعی اطلاعات بیشتری کسب کنید. ما تعداد انگشت شماری از هیجانی ترین بازی های مسابقه ای PS4 مورد علاقه خود را جمع‌آوری کردیم و انتخاب‌هایمان بر اساس عامل سرگرمی و تطبیق پذیری آن‌ها انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

WRC 8: FIA World Rally Championship

بهترین بازی های مسابقه ای PS4
بازی های برتر مسابقه ای PS4

اگر به‌دنبال یک بازی مسابقه‌ای خانوادگی هستید که متکی به ظرافت و اراده باشد، دیگر به دنبال آن نگردید. Maximum Games’ WRC 8: FIA World Rally Championship به شما احساس یک راننده واقعی ماشین مسابقه می‌دهد که جزء برترین بازی های مسابقه ای PS4 است. گزینه‌های سفارشی سازی که در این بازی در دسترس است، آن را بسیار متنوع می‌کند. مجموعه خاصی از لوازم فنی یا لاستیک‌ها را انتخاب کنید و ببینید که چگونه تغییرات بر عملکرد شما تأثیر می گذارد! اما یکی دیگر از ویژگی‌های عالی این است که یک سیستم آب و هوای جدید و پویا در آن دخیل است. این بدان معنا است که ممکن است با موانعی مانند باران، برف و تگرگ روبرو شوید. و این نوع موانع می‌توانند به طور قابل توجهی بر مسیر مسابقه تأثیر بگذارند.

F1 2021

بهترین بازی های مسابقه ای PS4
جذاب ترین بازی های مسابقه ای PS4

آخرین قسمت از مسابقات F1 آمده است و ویژگی های بیشتری از همیشه دارد که جزء بازی های برتر مسابقه ای PS4 قرار گرفته است. F1 2021 بازی ویدیویی رسمی مسابقات جهانی فرمول یک 2021 است و با همه مدعیان عرضه می‌شود. در واقع، انتخاب راننده برای این نسخه گسترش یافته است. به علاوه، یک ویژگی جدید برای کمک به شما در پشت صحنه مسابقه وجود دارد که نام آن My Team Mode است. در این حالت جدید، شما درایور خود را ایجاد خواهید کرد. سپس، اسپانسر، تامین کننده موتور و هم تیمی‌های خود را انتخاب کنید. در نهایت، در حالی که در F1 2021 مسابقه می‌دهید، به عنوان یازدهمین ماشین در شبکه مسابقات، رقابت کنید و ببینید که چگونه در مقابل تیم‌های دیگر قرار می‌گیرید.

Cars 3 Driven to Win

بهترین بازی های مسابقه ای PS4
جالب ترین بازی های مسابقه ای PS4

اگر عاشق فیلم پیکسار دیزنی، و علاقمند به انیمیشن ماشین‌ها هستید، باید این بازی را تجربه کنید. Cars 3 Driven to Win برای پلی استیشن چهار بر اساس این فیلم ساخته شده است، بنابراین شما می‌توانید به طور منظم با همه شخصیت‌های مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنید. شما می‌توانید با دوستان و خانواده خود به رقابت بپردازید تا سطح رقابت خود را به بالاترین درجه ببرید. حتی می‌توانید به طور منظم برای ارتقاء توانایی‌ها بر روی دو چرخ محرک مجازی خود تمرین کنید. این بازی دارای شش حالت هیجان انگیز برای حفظ تازگی و سرزندگی است. شما می‌توانید ماشین خود را بچرخانید، ترفندهای جالبی را در هوا و موارد دیگر از این قبیل را انجام دهید. هدف از این بازی جمع آوری قدرت‌ برای حذف رقابا است.

بهترین شخصیت‌های پیکسار که فقط یکبار دیده شدند

Wreckfest

بهترین بازی های مسابقه ای PS4
سرگرم کننده ترین بازی های مسابقه ای PS4

هیچ چیز جذاب تر از تعقیب و گریز سریع ماشینی نیست. قلب شما میلیون‌ها بار در ثانیه می‌تپد، در حالی که در تلاش برای به دست آوردن سرعت و حفظ کنترل هستید. بازی در Wreckfest THQ Nordic اینگونه است که لحظات هیجان انگیز آن با هیچ بازی برابری نمی‌شود و جزء جذاب ترین بازی های مسابقه ای PS4 قرار گرفته است. این مسابقه اتومبیل رانی بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است. زمانی که این بازی را شروع کردید، به سختی می‌توانید دسته بازی را کنار بگذارید. یکی از اجزای جدایی ناپذیر بازی جاخالی دادن از زباله است که قطعاً آچاری را در سرعت بالا سمت شما پرتاب می‌کند. Wreckfest شامل حالت‌های چالشی تری می‌باشد که حالت داستانی دارد و برای گذراندن از این چالش ها باید از تمام تلاش خود استفاده کنید.

Crash Team Racing

بهترین بازی های مسابقه ای PS4
هیجانی ترین بازی های مسابقه ای PS4

Crash Team Racing جزء جالب ترین بازی های مسابقه ای PS4 قرار گرفته است که یکی از بازی کلاسیک مسابقه‌ای Activism می‌باشد. با داشتن تعداد زیادی شخصیت و آهنگ‌های سرگرم کننده، احتمالاً بارها و بارها مسیر مسابقه را گم خواهید کرد. این در مورد نسخه جدید و بهبود یافته مسابقه تیمی با سوخت Nitro-Fueled حتی بیشتر صادق است. بازی Crash Team Racing اصلی چنان موفقیت‌آمیز بود که ناشران آن را با بهبود گرافیک، کیفیت صدا و قابلیت‌ها به آینده معرفی کردند. اکنون می‌توانید برای اجرای بازی اصلی به حالت “کلاسیک” بروید یا تمام پیشرفت‌های جدید بازی را تجربه کنید.

Team Sonic Racing

بهترین بازی های مسابقه ای PS4
بهترین بازی های مسابقه ای PS4

Sonic با تیم Sega’s Sonic Racing بازگشته است! اگر به دنبال یک بازی مسابقه‌ای بسیار همه کاره برای پلی استیشن 4 خود هستید، باید این بازی را تجربه کنید. این بازی دارای 15 شخصیت مختلف است که با نقاط قوت خود الگوبرداری شده‌اند. هر شخصیت در سرعت، تکنیک یا قدرت برتر است. 14 آیتم تهاجمی یا تدافعی مختلف وجود دارد که ریسک مسابقه را افزایش می‌دهد که می‌توانید به صورت تیمی یا فردی مسابقه دهید و گزینه‌های بازی همه کاره را در اختیار شما قرار می‌دهد. بعلاوه، می‌توانید به صورت آنلاین یا آفلاین به صورت تک نفره یا چند نفره بازی کنید.

Gran Turismo 7 Launch Edition

بهترین بازی های مسابقه ای PS4
برترین بازی های مسابقه ای PS4

به خودروهای نمادین، مسیرهای مسابقه در سراسر جهان، شستشوی خودرو، تعویض روغن، و ارتقاهایی که از این فرنچایز می‌شناسید و دوست دارید، بازگردید. GT 7 یک بازی برای علاقه مندان واقعی به مسابقات اتومبیل رانی است که می‌خواهند تا حد امکان در مورد این ورزش بیاموزند. به مدت 25 سال، توسعه دهندگان این سری را توسعه داده‌اند و در نهایت، GT 7 پیچیده‌ترین شبیه ساز رانندگی واقعی در بازار بوده و جزء سرگرم کننده ترین بازی های مسابقه ای PS4 قرار گرفته است.

با اتومبیل‌های کلاسیک در سراسر جهان مسابقه دهید و ببینید که چگونه هر وسیله نقلیه در برخی از نمادین ترین مسیرهای مسابقه در سراسر جهان قرار می‌گیرد. به به لطف گرافیک شگفت انگیز، از جمله حرکت نرم و باورنکردنی، احساس غرق شدن در محیط را هنگام بازی کردن خواهید داشت. با وجود جامعه بین المللی گسترده‌ای از رانندگان، می‌توانید یک یا دو چیز در مورد گیم پلی و به طور کلی در مورد نحوه مسابقه بیاموزید.

Garfield Kart: Furious Racing

بهترین بازی های مسابقه ای PS4
بازی های برتر مسابقه ای PS4

اگر به دنبال نسخه PS4 بازی Mario Cart هستید، من فقط این بازی را برای شما آماده کرده ام. Maximum Games یک بازی ایجاد کرد که به اندازه بازی‌های کلاسیک سرگرم کننده است؛ اما ظاهر جدیدی دارد. Garfield Kart: Furious Racing واقعاً خشمگین است. این تنها سه حالت بازی دارد، اما با این سبک پرسرعت، به چیزهای بیشتری از این نیاز ندارید. شما می‌توانید از بین 8 شخصیت مختلف که همگی نقاط قوت و ضعف خود را دارند یکی را انتخاب کنید. یکی دیگر از نقاط مثبت بازی حس کارتونی این بازی است که آن شما را بسیار سرگرمی می‌کند. اما گول کارتونی بودن این بازی را نخورید! گارفیلد کارت هنوز هم قادر است برای هر کسی که بازی می‌کند چالش ایجاد کند.

Mudrunner

بهترین بازی های مسابقه ای PS4
جذاب ترین بازی های مسابقه ای PS4

اگر به دنبال بازی جدیدی در سبک مسابقه‌ای هستید، Mudrunner ممکن است بازی مناسب شما باشد. این بازی خانواده پسند اهداف را با مسابقه در زمین‌های وحشتناک ترکیب می‌کند. شما می‌توانید یک ماشین کلاسیک مانند هامر یا وسترن استار را انتخاب کنید. سپس باید از یک نقشه و قطب نما استفاده کنید تا بفهمید چگونه کار خود را کامل کنید. در طول سفر خود، ممکن است در سراسر زمینی که از مونتانا و داکوتای شمالی الگوبرداری شده است، سفر کنید. این می‌تواند شامل گودال‌های گلی، عبور رودخانه‌ها و موارد دیگر باشد. به جای مسابقه با دوستان خود، در این بازی با زمان مسابقه دهید.

TrackMania Turbo

بهترین بازی های مسابقه ای PS4
بهترین بازی های مسابقه ای PS4

یکی از مشکلات رایجی که در حین انجام بازی‌های مسابقه‌ای با آن مواجه می شویم این است که با استفاده طولانی مدت می‌توانند تکراری و خسته کننده شوند. در بسیاری از مواقع تنوع کافی در محیط و ویژگی‌های بازی وجود ندارد. اما این مورد در مورد TrackMania Turbo یوبی سافت صدق نمی کند. TrackMania Turbo جزء هیجانی ترین بازی های مسابقه ای PS4 قرار گرفت که دارای تنظیمات و گزینه‌های مختلف است که به شما امکان می‌دهد این بازی را برای همیشه بدون حوصله انجام دهید. حالت منحصر به فرد گیم پلیر آنلاین به شما امکان می‌دهد با آدم های مختلفی بازی کنید که ظرفیت بازی تا 100 نفر شرکت کننده را ساپورت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های مسابقه ای PS4 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *