تریلر فصل سوم بازی Dragon Ball: The Breakers منتشر شد

به تازگی تریلر فصل سوم بازی Dragon Ball: The Breakers منتشر شد. در ادامه می‌توانید تیزر فصل سوم بازی Dragon Ball: The Breakers را ببینید.

Bandai Namco Entertainment Europe از روز سه شنبه تریلر فصل 3 بازی هشت نفره Dragon Ball: The Breakers را پخش کرد و Ginyu Force را به عنوان یک مهاجم نشان می دهد. همچنین پوسته های بازمانده برای Dende، King Kai و Fortuneteller Baba و همچنین نقشه Snowy Mountain وجود خواهد داشت. تاریخ انتشار فصل سوم Dragon Ball: The Breakers در 9 ژوئن است.

تریلر فصل سوم بازی Dragon Ball: The Breakers

تریلر فصل سوم بازی Dragon Ball: The Breakers
تاریخ انتشار فصل سوم Dragon Ball: The Breakers

فصل دوم در 16 فوریه راه اندازی شد. Vegeta را به عنوان یک مهاجم و پوسته های بازمانده برای Yajirobe، Chi-Chi و King Furry اضافه کرد. Nappa همچنین هنگام بازی به عنوان Raider Vegeta در دسترس است. این بازی برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی از طریق Steam در سراسر جهان در تاریخ 14 اکتبر (ژاپن در 13 اکتبر) عرضه شد.

این بازی یک بازی اکشن نامتقارن است که در آن هفت “بازمانده” معمولی با “رایدر” بازیکن هشتم روبرو می شوند. The Raider به شکل یک شخصیت سرشناس دراگون بال مانند Cell، Buu یا Frieza ظاهر می شود و هدف آن بیرون بردن Survivors است. Survivors که در درز “The Temporal” مکیده شده اند، هیچ ابرقدرتی ندارند.

در عوض، آنها از آیتم‌ها، سلاح‌ها و وسایل نقلیه برای مبارزه و فرار از رایدر استفاده می‌کنند، در حالی که در جستجوی Super Time Machine برای فرار هستند. حالت شخصی سازی شخصیت برای آواتارهای Survivor وجود دارد و بازیکنان می توانند با استفاده از اعتبارات درون بازی یا خرید درون بازی، پوسته ها و تجهیزات را دریافت کنند.

تیزر فصل سوم بازی Dragon Ball: The Breakers

در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *