شادی عجیب عیسی آل کثیر ؛ پس از قهرمانی پرسپولیس

شادی عجیب عیسی آل کثیر از دیگر صحنه‌های جالب و شگفت آور شهرآورد شب گذشته است. خوشحالی عیسی آل کثیر بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته است.

بازی دیشب بسیار بازی پر از حاشیه‌ای بود صحنه‌های عجیبی که از خود به جا گذاشته تا مدت‌ها در خاطر مردم باقی خواهد ماند. یکی از این صحنه‌ها شادی عیسی آل‌کثیر در جشن قهرمانی پرسپولیس بود او چهره تازه‌ای را از خود در جشن قهرمانی به نمایش گذاشت.

شاید چند ماه پیش کسی فکرش را هم نمی‌کرد که عیسی جزئی از تیم قهرمان پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی باشد. اما او بعد از چند تمرین خصوصی و البته یک جلسه سرپایی مهم در استادیوم کاظمی با یحیی گل‌محمدی، با عقد قراردادی شش ماهه به پرسپولیس بازگشت.

مهاجم جنوبی سرخپوشان در چند بازی درخشید و دروازه سپاهان، استقلال، گل‌گهر را گشود و به همین دلیل نیز به یکی از چهره‌های اصلی قرمز پوشان تبدیل شد و جای مهدی عبدی را در ترکیب اصلی گرفت.

او که دربی رفت را از جلوی تلویزیون و دربی برگشت را از روی نیمکت آغاز کرده بود، با همین درخشش خود را به ترکیب پرسپولیس تحمیل کرد و در نهایت یک بزم فوق‌العاده را سپری کرد و این برد شادی عجیب عیسی آل کثیر را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید:

احضار سرمربی استقلال

شادی عجیب عیسی آل کثیر

پس از قهرمانی پرسپولیس 

خوشحالی عجیب عیسی آل کثیر
خوشحالی عجیب عیسی آل کثیر

در لحظاتی که بازیکنان پرسپولیس مشغول لایو اینستاگرام و سلفی بودند، عیسی قیچی برداشت و به سمت دروازه پرسپولیس رفت و حدود دو متر مربع از تور دروازه را برید و سپس همراه خود به روی استیج آورد.

آل‌کثیر در حالی این اقدام جالب و تعجب‌برانگیز را انجام داد که این کار امری مرسوم در جشن‌های قهرمانی محسوب می‌شود و در پایان جام جهانی نیز ستاره‌های تیم قهرمان و یاران لیونل مسی نیز بخشی از تور دروازه لوسیل را بریدند تا یادگاری با خود به بوئنس آیرس ببرند.

عیسی تور را مثل دامن‌های عربی به کمر خود بست و بعد از اینکه مدال را گرفت، به سوی دیگر بازیکنان رفت و بعد از چند کاپیتان اصلی، جام را نیز بالای سر خود برد تا به چهارمین جام قهرمانی با پرسپولیس، بوسه بزند. این خوشحالی عجیب او توجه هوادران را به خود جلب کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *