تریلر گیم پلی بازی Final Fantasy 7 منتشر شد !

بامداد امروز، در طی مراسم سامر گیم، تریلر گیم پلی بازی Final Fantasy 7 به انشتار رسید که یکی از معدود اتفاقات جذاب این مراسم به شمار می‌رفت.

بامداد امروز، مراسم سامر گیم که یکی از مراسم‌های مهم چند روز اخیرا در صنعت گیم بود، برگزار شد که در طی آن، تریلر بازی Final Fantasy VII تحت عنوان تریلر گیم پلی فاینال فنتسی 7 به انتشار رسید.

گیم پلی منتشر شده Final Fantasy 7 یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین آیتم‌های معرفی شده در این مراسم بود که بازتاب‌های متنوعی را کسب کرد.

تریلر گیم پلی بازی Final Fantasy 7 منتشر شد !

تریلر بازی Final Fantasy VII

تریلر گیم پلی بازی Final Fantasy 7
تریلر بازی Final Fantasy VII

چندی پیش و در جریان برگزاری رویداد سامرگیم‌فست ۲۰۲۳، شرکت اسکوئر انیکس با انتشار یک تریلر رسما اعلام کرد بازی نقش‌آفرینی فوق‌العاده موردانتظار Final Fantasy 7 Rebirth سرانجام در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۴ در دسترس دارندگان کنسول پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های 2023 و تمام دوران

تریلر رسمی بازی Alan Wake II منتشر شد !

Summer Game Fest با اولین نگاه بزرگ به Final Fantasy VII Rebirth، فصل بعدی Final Fantasy VII Remake به پایان رسید. یک تریلر طولانی نگاه خوبی به گیم‌پلی، داستان و همچنین یک پنجره انتشاری مورد انتظار به ما داد.

بیشتر بخوانید:

تریلر بازی جدید Prince of Persia منتشر شد !

در این داستان، Cloud و باندش، فراتر از Midgar کاوش می‌کنند تا نقشه‌های Sephiroth را متوقف کنند، و ما نگاه‌هایی به داستان بزرگ‌تر Final Fantasy VII می‌بینیم که احتمالاً مملو از پیچش‌های جدید خواهد بود. از نظر چهره‌های جدید که به Reno و Rude در ترک‌ها ملحق می‌شود، و Yuffie، نینجا آتشین Wutai که در گسترش داستان Intermission معرفی شد، رسما به مهمانی می‌پیوندد.

(عکس)

تریلر گیم پلی فاینال فنتسی 7

در ادامه می‌توانید گیم پلی منتشر شده Final Fantasy 7 را ببینید:

همچنین طبق تایید ساندزگان بازی، گستردگی جهان بازی باعث شده است تا Final Fantasy VII Rebirth بجای یک دیسک، در قالب دو دیسک بلوری ۱۰۰ گیگابایتی سرانجام در زمستان سال ۲۰۲۴ تقدیم هواداران شود.

Final Fantasy VII یک بازی ویدئویی نقش‌آفرینی است که در سال ۱۹۹۷ توسط Square برای کنسول پلی‌استیشن ساخته شد. این هفتمین قسمت اصلی از سری فاینال فانتزی است. در ژاپن توسط Square منتشر شد، در مناطق دیگر توسط Sony Computer Entertainment منتشر شد و اولین نسخه در سری اصلی بود که شاهد انتشار PAL بود.

موفقیت آن منجر به کنسول‌های پیشرفته در پلتفرم‌های مختلف، یک زیرمجموعه چند رسانه‌ای به نام Compilation of Final Fantasy VII و یک سه گانه بازسازی با کیفیت بالا شده است. اولین ورودی که در سال 2020 منتشر شده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *