ویدئو ببینید: دلیل جالب ازدواج نکردن هانیه توسلی از زبان خودش

دلیل جالب ازدواج نکردن هانیه توسلی در ویدئویی که به تازگی از این بازیگر به انتشار رسیده، جنجال بسیار زیادی به وجود آورده است.

اخیرا ویدئویی مبنی بر تصمیم هانیه توسلی برای ازدواج نکردن منتشر شده که صحبت های هانیه توسلی درباره ازدواج درباره دلایل ازدواج نکردن هانیه توسلی از بازخوردهای بسیاری برخوردار شده است.

دلیل جالب ازدواج نکردن هانیه توسلی

دلیل جالب ازدواج نکردن هانیه توسلی
ازدواج نکردن هانیه توسلی

هانیه توسلی، متولد ۱۴ خرداد ۱۳۵۸، بازیگر ایرانی است. به تازگی ویدئویی از او منتشر شده که از دلایل جالبش برای ازدواج نکردن می‌گوید. او گفت:

از شلوغی بدم میاد.

تصمیم هانیه توسلی برای ازدواج نکردن

در ادامه می‌توانید صحبت های هانیه توسلی درباره ازدواج را ببینید:

او تنها چند سال پس از شروع حرفه بازیگری، تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در شب‌های روشن (۱۳۸۱) از هفتمین جشن خانه سینما دریافت کرد. توسلی همچنین در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۱، برای بازی در فیلمِ دهلیز برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. او برای فیلم سوءتفاهم (۱۳۹۶) نیز نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

او در خانواده پرجمعیتی رشد یافته و چهار خواهر به نام‌های هما، مهسا، هدیه و طناز دارد. پدرش نقی توسلی(نادر توسلی) سرهنگ سابق ژاندارمری در سال 1378 فوت کرده است. هما خواهر بزرگ هانیه توسلی مترجم، مهسا جراح مغز و خواهر کوچکش طناز توسلی در رشته طراحی شهری تحصیل کرده است.

هانیه توسلی دیپلم خود را در رشته تجربی گرفته و در ادامه، تحصیلات آکادمیک خود را در رشته ادبیات فیلم نامه نویسی در دانشگاه آزاد اسلامی تهران به پایان رسانده است.

هانیه توسلی در پاییز 1379 با سریال غریبه وارد قاب تلویزیون شد، بازی خوب او در سریال «غریبه» به کارگردانی جواد اردکانی که از شبکه دو سیما پخش می شد، زمینه ساز ورود او به عرصه سینما شد.

هانیه توسلی در سال 1380 با فیلم شام آخر به کارگردانی فریدون جیرانی تجربه حضور در سینما را بدست آورد. در فیلم سینمایی «سگ کشی» بهرام بیضایی به عنوان سیاهی لشکر حضور داشت، اما بعد از چند سال توانست یکی از بهترین بازیگران سینما شود و جوایزی را نیز کسب نماید.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *