سی‌ و ششمین اکران فیلم بزرگ روی پرده ‌ی بزرگ در ارسباران ؛ تجدید دیدار با فیلم دیوید فینچر

سی‌ و ششمین اکران فیلم بزرگ روی پرده ‌ی بزرگ در ارسباران با محبوب‌ترین فیلم فایت‌کلاب از دیوید فینچر با حضور امیر قادری برگزار می‌شود.

پس از استقبالِ بیش از حد انتظار در اکران‌های اخیر در فرهنگسرای ارسباران اینبار محبوب ترین فیلم دیوید فینچر، فایت‌کلاب را به نمایش گذاشته است. فرهنگسرای هنر یا فرهنگسرای ارسباران یکی از فرهنگسراهای فعال و وسیع در شهر تهران است. حال با اکران فیلم فایت کلاب در فرهنگستان ارسباران به استقبال تماشاگران می‌رود.

سی‌ و ششمین اکران فیلم بزرگ روی پرده ‌ی بزرگ در ارسباران

اکران فیلم فینچر در فرهنگسرای ارسباران

اکران باشگاه مشت زنی در فرهنگسرای ارسباران با حضور امیر قادری خواهد بود.

سی‌ و ششمین اکران فیلم بزرگ روی پرده ‌ی بزرگ در ارسباران

 

امیر قادری (زاده ۱۳۵۳ در بیرجند) منتقد سینمایی، روزنامه نگار، مدیر مسئول و سردبیر کافه سینما و نویسنده ایرانی است. همچنین امیر قادری در دومین جشن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران به عنوان یکی از ده منتقد برتر سی سال سینمای ایران انتخاب شده است.

اکران فایت‌ کلاب فینچر در ارسباران

جان ویک: بخش 4 و کازابلانکا، دو فیلم در دو اکران گذشته فرهنگسرای ارسباران بودند که با استقبال زیاد رو‌به‌رو شد. فایت‌کلاب فینچر مانند دو فیلم گذشته جز فیلم‌های محبوب و به یادماندنی قرار می گیرد. همچنین از نگاه سایت فیگار فایت‌کلاب جز 10 تا از عجیب ترین پایان‌ها در فیلم‌های سینمایی قرار میگیرد.

10تا از عجیب ترین پایان ها در فیلم های سینمایی

فیلم فایت کلاب در سال 1999، با اقتباس از رمان چاک پالانیوک در سال 1996، ساخته شد. این فیلم اقتباسی به کارگردانی دیوید فینچر از موفقیت آمیزترین فیلم ها با پایان عجیب است.

یکی از بیست فیلم محبوبِ تاریخ سینما، به‌انتخابِ علاقه‌مندان سینما در وبسایتِ IMDB. با حضور امیر قادری، و مراسمِ بحث و گفتگو پس از فیلم خواهد بود.

اکران باشگاه مشت زنی در ارسباران ، برای انتخاب صندلی، به (این لینک) بروید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *