ویدیو: استریم ماجراهای یک نوب در ماینکرفت

به تازگی، ویدئوی جدیدی مبنی بر ویدیوی استریم ماجراهای یک نوب در ماینکرفت به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش به همراه داشت.

به تازگی، یک چالش جدید و جذاب برای پلیرها و گیمرهای بازی ماینکرفت تحت عنوان چالش نوب به انتشار رسیده که استریمرهای زیادی آن را استریم کردند و برخی از ویدئوهای آن‌ها، توانست در آپارات وایرال شود.

استریم ماجراهای یک نوب در ماینکرفت

استریم نوب ماینکرفت

Minecraft یک بازی سندباکس در سال 2011 می‌باشد که توسط استودیو Mojang ساخته شده است. این بازی توسط Markus “Notch” Persson در زبان برنامه نویسی جاوا ساخته شد. پس از چندین نسخه آزمایشی خصوصی اولیه، ابتدا در می 2009 عمومی شد و در نوامبر 2011 به طور کامل منتشر شد و با کناره گیری Notch و Jens “Jeb” Bergensten توسعه را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید:

ویدیوی استریم ماینکرفت لاکی بلاک بدون چیت

ویدیوی استریم فوتبالیست ها در ماینکرفت

Minecraft با بیش از 238 میلیون نسخه فروش و نزدیک به 140 میلیون بازیکن فعال ماهانه تا سال 2021، پرفروش ترین بازی ویدیویی تاریخ است و به چندین پلتفرم منتقل شده است. در Minecraft، بازیکنان دنیای سه‌بعدی بلوک‌دار، تولید شده رویه‌ای را با زمین تقریباً بی‌نهایت کاوش می‌کنند و ممکن است مواد خام، ابزار و اقلام صنایع دستی را کشف و استخراج کنند و سازه‌ها، کارهای خاکی و ماشین‌آلات بسازند.

استریم ماجراهای یک نوب در ماینکرفت
استریم نوب ماینکرفت, فیلم استریم نوب و پرو در ماین کرفت, ویدیوی استریم نوب ماین کرفت

فیلم استریم نوب و پرو در ماین کرفت

در ادامه می‌توانید ویدیوی استریم نوب ماین کرفت را ببینید:

بسته به حالت بازی انتخابی خود، بازیکنان می‌توانند با شرورهای مختلف مبارزه و همچنین با سایر بازیکنان در همان جهان همکاری یا رقابت کنند. حالت‌های بازی شامل حالت بقا هستند که در آن بازیکنان باید منابعی را برای ساختن در جهان و حفظ سلامتی به دست آورند و یک حالت خلاقانه که در آن بازیکنان منابع نامحدود و دسترسی به پرواز دارند.

فیلم استریم نوب و پرو در ماین کرفت

بیشتر بخوانید:

ویدیوی اسپان ویدر در ماینکرفت

استریم ترسناک ترین مجازات بازی ماینکرفت

انجمن بزرگ بازی همچنین طیف گسترده‌ای از محتوای تولید شده توسط کاربر را ارائه می‌کند، مانند تغییرات سرورها، پوسته‌ها، بسته‌های بافت و نقشه‌های سفارشی، که مکانیک‌ها و امکانات جدید بازی را اضافه می‌کنند.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *