ویدیو: ویدیوی استریم ماینکرفت لاکی بلاک بدون چیت

لاکی بلاک، یکی از سخت‌ترین مودهای بازی ماینکرفت است که به نمایش گذاشته می‌شود و در ادامه ویدیوی استریم ماینکرفت لاکی بلاک بدون چیت را خواهید دید.

به تازگی، ویدئویی مبنی بر استریم لاکی بلاک ماین کرفت تحت عنوان لاکی بلاک و استریم ماینکرفت به انتشار رسیده که در فضای مجازی به صورت گسترده وایرال شده است. در ادامه ویدئوی ماینکرفت و استریم لاکی بلاک را خواهید دید.

ویدیوی استریم ماینکرفت لاکی بلاک بدون چیت

استریم لاکی بلاک ماین کرفت

Lucky Block که در ابتدا در سال 2015 ایجاد شد، یک مد برای Minecraft است که از آن زمان تاکنون بیش از 5 میلیون کاربر به دست آورده است. این مد یک بلاک جدید به بازی اضافه می‌کند که با باز شدن، نتایج تصادفی ایجاد می‌شود. در حالی که همه اینها مثبت نیستند و برخی بی فایده می‌باشند، بسیاری از آنها گنجینه ارزشمندی دارند.

بیشتر بخوانید:

فیلم‌ برداری فیلم لایواکشن Minecraft

ویدیوی استریم فوتبالیست ها در ماینکرفت

چند مورد خاص مانند شمشیر، کمان و معجون، گاهی اوقات در بلوک یافت می‌شود. هر یک از اینها علاوه بر عملکرد استاندارد خود، نتایج تصادفی نیز تولید خواهند کرد. هدف این مد این است که با افزودن عنصر تصادفی و غیرقابل پیش‌بینی بازی را سرگرم کننده‌تر کند. حتی می‌توانید تمام نتایج را خودتان سفارشی کنید یا مجموعه‌ای از افزونه‌های انجمن را دانلود کنید.

ویدیوی استریم ماینکرفت لاکی بلاک بدون چیت
استریم لاکی بلاک ماین کرفت

لاکی بلاک و استریم ماینکرفت

در ادامه می‌توانید ویدئوی ماینکرفت و استریم لاکی بلاک را ببینید:

Minecraft یک بازی سندباکس در سال 2011 است که توسط استودیو Mojang ساخته شده است. این بازی توسط Markus “Notch” Persson در زبان برنامه نویسی جاوا ساخته شده است. پس از چندین نسخه آزمایشی خصوصی اولیه، ابتدا در می 2009 عمومی شد و در نوامبر 2011 به طور کامل منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

ویدیوی اسپان ویدر در ماینکرفت

استریم ترسناک ترین مجازات بازی ماینکرفت

با کناره گیری Notch و Jens “Jeb” Bergensten توسعه را بر عهده گرفت. Minecraft با بیش از 238 میلیون نسخه فروش و نزدیک به 140 میلیون بازیکن فعال ماهانه تا سال 2021 ، پرفروش ترین بازی ویدیویی تاریخ استو به چندین پلتفرم منتقل شده است.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *