طرفداران دیابلو 4 یک کامپیوتر پر شده با خون واقعی انسان برنده می‌شوند!

شرکت «بلیزارد» یک کمپین بازاریابی جدید برای بازی «دیابلو» راه انداخته که به طرفداران، فرصتی برای برنده شدن کامپیوتر پر شده با خون واقعی انسان می‌دهد.

شرکت «بلیزارد»، اعلام کرد که یک کیس «PC» با خون واقعی، به عنوان سیستم خنک کننده به یک کاربر خود جایزه می‌دهد. از امروز تا یک ماه دیگر، همه افرادی که در آمریکا حداقل 18 سال سن دارند، با اهدای خون، محتوای رایگانی در بازی «Diablo 4» دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم ها برای طرفداران بازی دیابلو در ژانر ترسناک

طرفداران دیابلو 4 یک کامپیوتر پر شده با خون واقعی انسان برنده می‌شوند!

شرکت کنندگان در این کمپین در نهایت فرصت خواهند داشت تا یک PC با سیستم خنک کننده پر شده با خون انسان را برنده شوند. طرفداران می‌توانند با ثبت نام در سایت «Blood Harvest»، محتوای رایگان «Diablo 4» را دریافت کنند.

کامپیوتر پر شده با خون واقعی انسان
کامپیوتر پر شده با خون واقعی انسان

هدف بلیزارد این است که 666 کوارتز خون جمع‌آوری شود که هر کوارتز خون معادل 1.14 لیتر خون است. جوایز این کمپین پس از رسیدن به 33% و 66% از هدف نهایی، برای بازیکنان قابل دسترس خواهد بود.

به طور خلاصه، تنها نیاز است که 1332 نفر خون اهدا کنند تا 666 کوارتز خونی جمع شود. با این اقدام، اهداکنندگان فرصتی برای شرکت در یک قرعه‌کشی برای برنده شدن یک کامپیوتر خونی خواهند داشت. همچنین، طرفداران با دریافت محتوای رایگان، آیتم‌های مختلفی را به‌دست خواهند آورد و در نهایت یک اسب «Vermillion Eye Piebald» نیز در بازی هدیه می‌گیرند. بازی «Diablo 4» در حال حاضر بر روی پلتفرم‌های «PC»، «Xbox Series X/S»، «Xbox One»، «PlayStation 4» و «PlayStation 5» در دسترس قرار دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *