تاریخ عرضه کنسول PS5 اسلیم لو رفت

هفته گذشته، سونی نسخه جدیدی از کنسول پلی‌استیشن ۵ را رونمایی کرد. گویا تاریخ عرضه کنسول PS5 اسلیم در رسانه های مجازی لو رفته است.

سونی اعلام کرد که کنسول جدید PS5 پس از تمام شدن موجودی مدل فعلی خود در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط bilbil-kun، نسخه‌های سی دی خور و دیجیتالی کنسول PS5 Slim در نوامبر ۲۰۲۳ در آمریکا عرضه می‌شوند. با این حال، عرضه کنسول PS5 Slim به همراه Spider-Man 2 در تاریخ ۸ نوامبر برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

بازی Marvel’s Spider Man 2 منتشر شد + تریلر بخش داستانی

تاریخ عرضه کنسول PS5

طبق اطلاعاتی که ارائه شده، هیچ اعلام رسمی درباره عرضه‌ی کنسول بازطراحی شده PS5 (معروف به PS5 Slim) صورت نگرفته و تاریخ عرضه‌ی آن همچنان نامشخص است. منبعی به نام billbil-kun از وب‌سایت Dealabs اشاره کرد که نسخه‌های استاندارد و دیجیتال این کنسول در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) در آمریکا عرضه خواهند شد؛ اما این اطلاعات تأیید رسمی ندارند.

همچنین، ادعا شده است که پیش‌خریدهای کنسول PS5 Slim در برخی خرده‌فروشی‌ها مانند آمازون در ژاپن در دسترس قرار گرفته است و تاریخ عرضه آن نیز به ۱۰ نوامبر اشاره دارد. اما به طور کلی، اطلاعاتی که ارائه شده است هنوز به صورت غیر رسمی و بر اساس منابع غیرقابل تأیید است.

لذا، برای دریافت اطلاعات دقیق و رسمی در مورد عرضه و جزئیات کنسول PS5 Slim، توصیه می‌شود از منابع رسمی  یا اعلانات رسمی شرکت سازنده پیروی کنید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *