واکنش عجیب بهروز افخمی به حواشی خندیدن در محل قتل مهرجویی : همه چیز برنامه‌ریزی برندینگ خودم بود!

شب گذشته، ویدئویی از بهروز افخمی منتشر شد که در آن در صحنه قتل داریوش مهرجویی حاضر شده و می‌خندد. حالا در مصاحبه‌ای، واکنش عجیب بهروز افخمی به حواشی خندیدن در محل قتل مهرجویی به انتشار رسید.

در واکنش به انتشار یک ویدئویی از خنده‌های «بهروز افخمی» در محل قتل «داریوش مهرجویی» و همسرش، او اظهاراتی داشت و گفت:

«می‌گویم این همه عوامل خودم هستند. می‌خواهم به من فحش بدهند تا مطرح شوم. هنگامی که می‌خواهید کار جدیدی را شروع کنید، باید تبلیغات کنید.»

بیشتر بخوانید: کاسبی بهروز افخمی از خون همکارش

واکنش عجیب بهروز افخمی

انتشار یک ویدئو با خنده‌های «بهروز افخمی» در محل قتل «داریوش مهرجویی»، منجر به انتقاداتی از طرف عموم و رسانه‌ها شد. بهروز افخمی فیلم‌های زیادی همچون «عروس»، «تختی»، «شوکران» و «سنپطرزبورگ» را کارگردانی کرده‌ است و اتفاقا طرفداران زیادی هم دارد.

در این ویدئو بهروز افخمی و همسرش “مرجان شیرمحمدی” را می‌بینیم که برای ضبط تصاویری از محل قتل “داریوش مهرجویی” به منظور ساخت یک مستند یا فیلمی با مضمون جنایی درباره این قتل، به کرج رفته‌ بودند.

واکنش عجیب بهروز افخمی
واکنش عجیب بهروز افخمی

او در گفت‌وگویی درباره این موضوع اظهاراتی داشت. بهروز افخمی در دفاع از خود، تاکید کرد و گفت که این انتقادات برای برجسته کردن نامش استفاده می‌شوند. او در گفت‌وگو با خبرنگار خبر آنلاین گفت:

«وقتی خبر فوت آقای «مهرجویی» و همسرش را شنیدم، به ذهنم رسید که می‌توانم یک مستند یا تحقیقات اولیه برای ساخت یک فیلم داستانی درباره این قتل انجام دهم. بنابراین، با همسرم “مرجان” به منطقه‌ای رفتیم که راه‌هایی به شهرک و خانه مرحوم مهرجویی منتهی می‌شدند. وقتی در مقابل در اصلی این مجتمع باغ ویلا ایستادیم، تصمیم گرفتیم بپرسیم آیا ما می‌توانیم وارد شویم؛ اما متوجه شدیم که خیلی شلوغ است و خبرنگاران را به داخل نمی‌گذارند.

بنابراین، تصمیم گرفتیم به خانه نزدیک شویم و آن را از نزدیک ببینیم. خبرنگاران اطراف ما را محاصره کردند و سؤالاتی پرسیدند و من هم پاسخ دادم. بعداز آن، چندین خودروی لندکروز پلیس آمدند و متوجه شدیم که آن‌ها قاتلین را برای بازسازی صحنه آورده‌اند. ما را هم وارد نکردند و راه ندادند.»

صحبت های بهروز افخمی درباره مهرجویی با این سوال ادامه پیدا کرد که شما همیشه با همسرتان فیلمنامه می‌نویسید؟ او پاسخ داد:

او داستان را نمی‌نویسد، خودم می‌نویسم. از مرجان خواستم که با هم به این منظور برویم. وقتی داستان را می‌نویسید، امکان ساخت یک فیلم سینمایی بهتر نیز وجود دارد.

او درباره انتقاد مردم ادامه داد:

«همه منتقدان عوامل خودم هستند. می‌خواهم به من فحش بدهند تا مطرح شوم. در نهایت، وقتی می‌خواهید یک کار جدید را آغاز کنید، باید تبلیغات کنید. اگرچه این همه فن و تدبیر من است و با من تماس می‌گیرند و می‌گویند، حتی اگر بخواهیم خودمان را نابود کنیم، دوست داریم اسم شما در گفتمان باشد و شما مورد توجه قرار بگیرید و شاید حتی در موفقیت‌های مالی نیز شریک شوید! سپس من خودم به آن‌ها آموزش می‌دهم و می‌گویم که می‌خواهم یک فیلم جدید بسازم و به من فحش بدهید!»

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *