عرضه Lords of the Rings: Return to Moria برای پلی استیشن 5 به تعویق افتاد

چندی پیش، استودیوی «Free Range Games» اعلام کرد که عرضه Lords of the Rings: Return to Moria برای پلی استیشن 5 به تعویق افتاده است.

بازی «ارباب حلقه‌ها: بازگشت به موریا» در تاریخ 24 اکتبر 2023 (2 آبان 1402) برای کامپیوتر عرضه خواهد شد؛ اما متأسفانه نسخه «PS5» این بازی، به صورت دیجیتالی و فیزیکی، تا تاریخ 5 دسامبر 2023 (14 آذر 1402) در دسترس قرار نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2023 و تمام دوران

عرضه Lords of the Rings: Return to Moria برای پلی استیشن 5 به تعویق افتاد

استودیوی سازنده بازی مورد انتظار ارباب حلقه‌ها: بازگشت به موریا در یک توئیت جدید اعلام کرد که برای بهبود جوانب مختلف و اطمینان از ارائه بالاترین کیفیت ممکن برای گیمرهای «پلی‌استیشن»، زمان بیشتری نیاز است تا نسخه «PS5» بازی عرضه شود.

عرضه Lords of the Rings: Return to Moria

سازندگان به خاطر تاخیر بازی جدید ارباب حلقه ها عذرخواهی کرده‌اند و خود را کاملاً متعهد به ارائه یک تجربه شگفت‌انگیز برای «پلی‌استیشن 5» می‌دانند. بازی «ارباب حلقه‌ها: بازگشت به موریا» که سال گذشته معرفی شد، بازیکنان را به عصر چهارم سرزمین میانه و فراتر از داستان‌های گفته شده در کتاب‌های تالکین می‌برد.

بازیکنان که توسط «لرد گیملی لاک‌برر» (جان ریس-دیویس) به کوه‌های تاریک مه‌آلود موریا فراخوانده شده‌اند، به عنوان گروهی از دورف‌ها گرد هم می‌آیند و مسئولیت دارند تا گنج‌های گمشده سرزمین موریا، معروف به «خازاد-دوم» یا «دوآروودلف» را در اعماق زمین پیدا کنند.

جستجوی آن‌ها نیازمند استقامت و همکاری گروهی است. آن‌ها باید در اعماق معادن موریا برای بازیابی ثروت‌های سرزمین، به امید روزی که آن را به شکوه گذشته خود بازگردانند، کاوش کنند. همانند بیشتر بازی‌های بقا محور، شما می‌توانید منابع را استخراج کنید، زره‌ها و سلاح‌های بهتری بسازید. کوره‌های آهنگری برای بازسازی وجود دارد و شما می‌توانید این کار را به صورت فردی یا به همراه سایر بازیکنان انجام دهید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *