توسعه نسخه نینتندو بازی RoboCop: Rogue City لغو شد

کمپانی «Teyon» به صورت رسمی اعلام کرد که توسعه نسخه نینتندو بازی RoboCop: Rogue City را لغو کرده است. این خبر به صورت رسمی از «IGN» تأیید شد.

ناشر بازی «RoboCop: Rogue City»، روز گذشته در طی یک اعلامیه، از لغو بازی RoboCop برای نینتندو خبر داد. دو سال قبل، بازی «RoboCop: Rogue City» برای عرضه در سال 2023 برای پی‌سی و کنسول‌ها معرفی شده بود.

بیشتر بخوانید: جدیدترین تریلر بازی RoboCop: Rogue City منتشر شد

لغو توسعه نسخه نینتندو بازی RoboCop: Rogue City

سال گذشته، اولین تریلر گیم‌پلی بازی «RoboCop: Rogue City» منتشر شد و در انتهای آن، لوگوی «نینتندو سوییچ» به همراه لوگوهای دیگری از جمله «پلی استیشن»، «ایکس باکس» و «استیم» دیده می‌شد؛ اما اکنون از طریق صفحه فیس‌بوک بازی «RoboCop: Rogue City» اعلام شده که نسخه نینتندو سوییچ دیگر در دست ساخت نیست.

توسعه نسخه نینتندو بازی RoboCop: Rogue City

صفحه فیس بوک رسمی این بازی، در رابطه با لغو نسخه نینتندو نوشت:

در حال حاضر، برنامه‌ای برای انتشار نسخه نینتندو سوییچ نخواهیم داشت.

در بازی «RoboCop: Rogue City» که برای اولین بار در نمایشگاه «Future Games 2023» به نمایش درآمد، بازیکنان نقش قهرمان همنام، روبوکاپ را بازی می‌کنند و با استفاده از تپانچه نمادین پلیس آهنی، جنایات فجیع را بررسی کرده و افراد شرور را نابود می‌کنند.

«روبوکاپ» مجموعه‌ای از بازی‌های ویدئویی هستند که بر اساس فیلم‌هایی به همین اسم ساخته شده‌اند. این بازی‌ها در طول سال‌های 1988 تا 2014 توسط چندین شرکت بر روی پلتفرم‌های مختلف تولید شده و هم اکنون توسط «Data East» ساخته و منتشر می‌شوند. «RoboCop: Rogue City»، اولین بازی ویدئویی کنسولی این فرانچایز «روبوکاپ» از سال 2003 خواهد بود.

بازی «RoboCop: Rogue City» برای 2 نوامبر 2023 (11 آبان 1402) برای «پی‌سی»، «پلی استیشن 5» و «ایکس باکس سری ایکس/اس» منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *