سریال The Bear برای فصل سوم تمدید شد

با اعلام رسمی شبکه FX، ساخت فصل سوم سریال The Bear تایید شد و قرار است به زودی فصل جدید این سریال موفق و پرطرفدار عرضه شود.

با توجه به گزارش سایت جمع‌آوری اطلاعات استریم Reelgood، سریال The Bear در 22 ژوئن 2023 دومین برنامه پربیننده در تمام پلتفرم‌های ایالات متحده بود و همچنین در 29 ژوئن 2023 نیز بیشترین تعداد بیننده را داشت. اطلاعات سایت JustWatch نیز نشان می‌دهد که در هفته پایانی ژوئن 2023، The Bear پرمخاطب‌ترین سریال تلویزیونی در سراسر ایالات متحده بوده است.

بیشتر بخوانید: اولین تیزر فصل جدید سریال The Bear منتشر شد !

ساخت فصل سوم سریال The Bear

در این سریال، جرمی آلن وایت نقش یک سرآشپز جوان را اجرا می‌کند که به زادگاهش شیکاگو، بازمی‌گردد تا آشپزخانه آشفته ساندویچ‌فروشی برادر مرحومش را مدیریت کند. سایر بازیگران اصلی این سریال شامل ابن ماس-بچراک، آیو ادبیری، لیونل بویس، لیزا کولون-زایاس، ابی الیوت و متی متیسون هستند.

ساخت فصل سوم سریال The Bear
ساخت فصل سوم سریال The Bear

زمان پخش فصل سوم سریال The Bear

هنوز اطلاعاتی از زمان فیلمبرداری و پخش فصل جدید سریال The Bear منتشر نشده است. فصل دوم این سریال که در سال 2022 منتشر شد، با ترکیبی از طنز و درام، توانست تا مخاطبان زیادی را سرگرم کند. ساخت و تولید این سریال توسط یک تیم حرفه ای صورت گرفت و با داستانی شیوا و کمدی، موفق شد در صنعت تلویزیون مشهور شود.

در سایت Rotten Tomatoes، فصل دوم این سریال با بررسی 92 نقد، رضایت 99 درصدی و میانگین امتیاز 9.3 از 10 را به دست آورده است. همچنین در متاکریتیک با بررسی 42 نقد، میانگین امتیاز 92 از 100 را کسب کرده که نشان دهنده تحسین جهانی این سریال است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *