تاریخ انتشار انیمه The Fable مشخص شد + طراحی شخصیت ها

وبسایت رسمی اقتباس مانگا کاتسوهیسا مینامی تاریخ انتشار انیمه The Fable را اعلام کرد. در ادامه می‌توانید عکس‌های منتشر شده برای این انیمه را مشاهده کنید.

ریوسوکه تاکاهاشی این انیمیشن را در Tezuka Productions کارگردانی می‌کند و یویا تاکاشیما وظیفه نویسندگی و نظارت بر فیلمنامه‌های سریال را برعهده گرفته است. مایومی موریتا فیلمنامه این انیمه را می‌نویسد و طراحی شخصیت‌ها توسط هیساما کینوشیتا، ساکی هاسگاوا و جونیچی هایاما انجام خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی فیلم Leave the World Behind منتشر شد + تاریخ اکران و داستان


تاریخ انتشار انیمه The Fable

طراحی شخصیت‌های این انیمه نیز به صورت همزمان توسط این وبسایت منتشر شد. این انیمه جدید قرار است در بهار سال 2024 در تلویزیون‌های ژاپن پخش شود. کاتسوهیسا مینامی مانگا خود را برای اولین بار در نوامبر 2014 منتشر کرد. انتشار این مانگا برعهده Weekly Young Magazine بود که در سال 2019 آخرین جلد آن را منتشر کرد. این مانگا در چهل و یکمین جوایز سالانه Kodansha در سال 2017 برنده جایزه بهترین مانگای عمومی شد.

کودانشا حق امتیاز این مانگا را دارد و داستان را به این صورت شرح می‌دهد:

زمانی که شما قاتل نابغه Hitman The Fable باشید، همه کارها را می‌توانید به راحتی انجام دهید. اما یکی از سخت‌ترین کارها، داشتن یک زندگی عادی است. به همین دلیل زمانی که به The Fable گفته شد که تا مدتی نمی‌تواند کسی را بکشد، زندگی او چند برابر سخت‌تر شد.

در ادامه می‌توانید عکس طراحی شخصیت های انیمه The Fable را مشاهده کنید:

تاریخ انتشار انیمه The Fable تاریخ انتشار انیمه The Fable تاریخ انتشار انیمه The Fable

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اعلام تاریخ انتشار انیمه The Fable چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *