بازی Forza Horizon 5 بیش از 34 میلیون بازیکن دارد

روز گذشته اعلام شد که بازی مسابقه‌ای جهان‌باز Forza Horizon 5 که توسط استودیوی «پلی‌گراند گیمز» ساخته شده بیش از 34 میلیون بازیکن دارد.

این بازی، از سال 2021 تاکنون، توسط بیش از 34 میلیون نفر تجربه شده است. بازی فورزا 5 ، همچنان به حفظ محبوبیت و شکستن رکوردهای جدید ادامه می‌دهد. در جدیدترین اخباری که از این بازی منتشر شده، تعداد بازیکنان Forza Horizon 5 در حال افزایش است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

پرفروش‌ترین بازی تاریخ: مجموع فروش ماینکرفت از 300 میلیون نسخه عبور کرد


 

بازی Forza Horizon 5 بیش از 34 میلیون بازیکن دارد

این آمار توسط صفحه رسمی «Snap Blast PLAY» در شبکه اجتماعی «X» (توییتر سابق) اعلام شده است. در ماه مه سال 2023 (اردیبهشت/خرداد 1402)، خبری مبنی بر اینکه بازی «Forza Horizon 5» بیش از 30 میلیون بازیکن دارد به انتشار رسید.

بازی Forza Horizon 5

این دستاورد بزرگ در زمینه فروش بازی، بسیار قابل توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت. بازی «Forza Horizon 5» در ماه نوامبر 2021 (آبان/آذر 1400) برای «PC»، «ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس/ایکس باکس سری اس منتشر شد و در آن زمان رکورد هفته‌ی اول عرضه‌ی یک بازی را با 10 میلیون بازیکن فعال برای «ایکس باکس» و «گیم‌پس» جا‌به‌جا کرد.

از زمان انتشار بازی «Forza Horizon 5» تاکنون، تعدادی آپدیت و بسته‌های الحاقی برای آن منتشر شده و همچنین، استودیوی «پلی‌گراند گیمز»، در حال ساخت نسخه بعدی این بازی است. این بازی، پس از گذشت 3 سال، همچنان محبوبیت روز انتشار خود را دارد.

«Forza Horizon 5»، بازیکنان را به یک تجربه رانندگی متنوع و هیجان‌انگیز در محیط‌های مختلف می‌برد. گیمرها می‌توانند در مسابقات رانندگی شرکت کنند و به کاوش در جهان بازی بپردازند. همچنین این بازی، قابلیت بخش آنلاین نیز دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Forza Horizon 5 چیست؟ آیا شما نیز این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *