پرفروش‌ترین بازی‌های آمریکا در ماه اکتبر؛ اسپایدرمن 2 صدرنشین است

بازی «مرد عنکبوتی 2» (Marvel’s Spider-Man 2) صدر پرفروش ترین بازی ها در ماه اکتبر را به دست آورد و پلی‌استیشن 5 (PS5) به عنوان پرفروش‌ترین پلتفرم کنسول نیز شناخته شد.

در همان روز عرضه، بازی «Super Mario Bros. Wonder» از نینتندو نیز در جدول فروش ماهانه نرم‌افزاری، جایگاه اول را به خود اختصاص داد. با توجه به تحلیل‌ها، «مرد عنکبوتی 2» چهارمین بازی پرفروش سال 2023 تا به امروز بوده است، با درآمدی که دو برابر بیشتر از نسخه اول آن، «مرد عنکبوتی سپتامبر 2018»، کسب کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پرفروش ترین بازی ها و کنسول ها

با تأکید بر اعلامیه شرکت سونی، «Marvel’s Spider-Man 2» در 11 روز اول عرضه خود بیش از پنج میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. اگرچه بازی «Super Mario Bros. Wonder» در رتبه دوم جدول فروش قرار گرفته، اما این تنها بر اساس فروش نسخه‌های فیزیکی بازی است، زیرا نینتندو اطلاعات فروش دیجیتالی را ارائه نمی‌دهد. به گفتهٔ نینتندو، بازی «Super Mario Bros. Wonder» در دو هفته اول عرضه خود 4.3 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته و به پرفروش‌ترین بازی سوپرماریو در بازه عرضه تبدیل شده است.

پرفروش ترین بازی ها

بعضی دیگر از بازی های پرفروش آمریکا در ماه اکتبر عبارتند از: «Assassin’s Creed Mirage» در رتبه سوم، «UFC 5» در رتبه هفتم، «NHL 24» در رتبه هشتم، «Sonic Superstars» در رتبه نهم، «Metal Gear Solid: Master Collection Vol.1» در رتبه دوازدهم، «Forza Motorsport» در رتبه هفدهم و «Lords of the Fallen» در رتبه بیستم. PS5 همچنان پرفروش‌ترین پلتفرم کنسول از نظر فروش نرم‌افزاری و فروش دستگاه در ماه گذشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی های پرفروش آمریکا چیست؟ کدام یک از آن‌ها را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *