تاریخ انتشار Baldur’s Gate 3 در مراسم گیم اواردز مشخص خواهد شد

شب گذشته، استودیوی «Larian» اعلام کرد که تاریخ انتشار Baldur’s Gate 3 در مراسم «گیم اواردز»، در ماه دسامبر 2023 مشخص خواهد شد.

استودیوی «Larian» با انتشار یک بیانیه رسمی اعلام کرد که ماه آینده، در رویداد «The Game Awards» که در تاریخ 7 دسامبر 2023 (16 آذر 1402) برگزار می‌شود، تاریخ انتشار بازی مورد انتظار Baldur’s Gate 3 را برای کنسول «Xbox Series X/S» را اعلام خواهد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ انتشار Baldur’s Gate 3

روز دوشنبه، بازی Baldur’s Gate 3 ، برای هشت جایزه، در رویداد ماه آینده، همانند بازی Alan Wake 2، نامزد شد. استودیوی «Larian»، همچنین برنامه‌هایی برای اعلام تاریخ انتشار نسخه «Xbox Series X/S» و نسخه فیزیکی Baldur’s Gate 3 دارد.

تاریخ انتشار Baldur’s Gate 3
تاریخ انتشار Baldur’s Gate 3

بازی بالدورز گیت 3 که در ماه آگوست برای پی‌سی منتشر و یک ماه بعد از آن، برای پلی استیشن 5 و مک عرضه شد، یکی از بازی‌های تحسین‌شده نسل فعلی است و همچنین یک موفقیت تجاری بزرگ در صنعت بازی به شمار می‌رود. علاوه بر این، در مراسم «Golden Joystick Awards 2023»، این بازی به عنوان بهترین بازی سال 2023 نیز معرفی شد.

در به‌روزرسانی اخیری که روز چهارشنبه منتشر شد، مدیرعامل استودیوی «Larian»، خطاب به کاربران Xbox گفت:

می‌دانیم شما به دنبال اخبار بیشتر درباره Baldur’s Gate 3 هستید. این بازی برای انتشار در ماه دسامبر در حال آماده‌سازی است. ما در مراسم «The Game Awards»، یک تریلر برای شما به نمایش در می‌آوریم و بازی را منتشر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Baldur’s Gate 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *