جزئیات به‌روزرسانی‌های بازی Redfall در سال 2024 مشخص خواهد شد

چندی پیش، استودیوی «Arkane Austin»، یک به‌روز‌رسانی کوچک برای بازی Redfall منتشر کرد. پس از انتشار این آپدیت، اعلام شد که جزئیات بروزرسانی بازی Redfall که گسترده‌تر از این آپدیت است، در سال 2024 مشخص خواهد شد.

اخیراً، بازی Redfall، به‌روزرسانی جدیدی را منتشر کرده که شامل اضافه شدن سلاح تک‌تیرانداز «Basilisk» به بازی می‌شود. همچنین، تغییرات و بهبودهای دیگری نیز در بازی اعمال شده که باعث می‌شود تا کاربران راحت‌تر بتوانند تصاویر 60 فریم دریافت کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جزئیات بروزرسانی بازی Redfall در سال 2024 مشخص می‌شود

استودیوی «Arkane Austin» اعلام کرد که آپدیت جدید بازی ردفال ، شامل برخی از عناوینی که آن‌ها برنامه آن را داشته‌اند نمی‌شود و کاربران باید منتظر جزئیات بیشتری در سال آینده باشند. در آپدیت جدیدی که از این بازی صورت گرفته، دشمنانی مانند «Siphon» و «Soulless» در بازی قدرتمندتر شده‌اند و مسیرها و مکان‌ها نیز بهبود یافته‌اند؛ اما درباره آینده بازی و تغییرات بیشتر، توضیحات دقیقی در دسترس نیستند.

بروزرسانی بازی Redfall

در آپدیت Redfall که «Title Update 3» نام داشت، توسعه‌دهندگان اعلام کردند که به توسعه «Hero Pass» ادامه خواهند داد و در آینده، اطلاعات بیشتری درباره قهرمانان جدید و به‌روزرسانی‌های دیگر منتشر می‌کنند.

همچنین، در نسخه «Bite Back» بازی، قابلیت «Hero Pass» اعمال شده و دو قهرمان جدید با مهارت‌ها و سبک‌های جدید به بازی اضافه می‌شوند. درباره سایر ویژگی‌ها و بهبودها، زمان مشخصی تعیین نشده؛ اما استودیو اعلام کرده که در حال کاهش نیاز به اتصال آنلاین برای حالت تک‌نفره است.

Redfall اولین بازی انحصاری بزرگ از «Bethesda» برای کنسول «Xbox» بود و پس از تأخیرهای متعدد، در 1 می 2023 (11 اردیبهشت 1402) با مشکلات فنی مختلف منتشر شد. بازی نقدهای متفاوتی دریافت کرد و در متاکریتیک نمره 56 از 100 را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Redfall چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *