فوری: تریلر بازی GTA 6 منتشر شد

در حالی که بامداد امروز تریلر بازی GTA 6 برخلاف تمایلات Rockstar Games لو رفت، این شرکت نهایتاً تریلر رسمی بازی را در کانال YouTube خود منتشر کرد.

این تریلر قرار بود ساعت 17:30 سه‌شنبه منتشر شود؛ اما پس از اینکه ویدئوی آن لو رفت، استودیوی «راکستار» تصمیم گرفت تریلر را در صفحه اختصاصی یوتیوب خودش به صورت رسمی منتشر کند. استودیوی «راکستار» (Rockstar Games) با انتشار تریلر بازی GTA VI تأیید کرد که بازی در سال 2025 عرضه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر بازی GTA 6 منتشر شد

تریلر GTA 6 از دو شخصیت اصلی جدید به نام‌های «جیسون» و «لوسیا» را به عنوان اولین شخصیت زن در تاریخ سری GTA رونمایی می‌کند و صحنه‌های جذاب و دیوانه‌واری از شهر وایس‌سیتی را به تصویر می‌کشد. GTA 6 در ایالت خیالی «Leonida» و شهر «Vice City» که از شهر «میامی» الهام‌برداری کرده قرار دارد.

همچنین تریلر بازی جی تی ای 6 نشان می‌دهد که رسانه‌های اجتماعی نقش مهمی در دنیا و داستان این بازی خواهند داشت؛ زیرا ما شاهد صحنه‌های متعددی در قالب پست‌های زنده اینستاگرام و TikTok در هستیم.

Rockstar Games تأیید کرده که بازی Grand Theft Auto 6 در زمان عرضه ابتدا فقط بر روی کنسول‌های PS5 و Xbox Series X/S قابل دریافت خواهد بود. این بدان معنی است که بازیکنان رایانه‌های شخصی (پی سی گیمرها) باید مانند عناوین قبلی این بازی کمی صبر کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر بازی GTA 6 چیست؟ آیا به‌نظر شما این بازی می‌تواند موفقیت نسخه‌های پیشین خود را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *