آل پاچینو در فیلم Killing Castro بازی می‌کند

طبق اعلام رسمی نشریه هالیوود ریپورتر، «آل پاچینو»، «دیگو بونتا» و «ژولو ماریدوئنا» در فیلم Killing Castro که کارگردانی آن را «ایف ریورا» بر عهده دارد با همدیگر همبازی خواهند شد.

نخستین فیلم «ایف ریورا» که با هنرنمایی «آل پاچینو» همراه است، بر اساس رویدادهای واقعی تمرکز دارد. داستان فیلم، درباره زمانی است که «فیدل کاسترو»، رهبر انقلاب کوبا به نیویورک رفت و در سال 1960 در هارلم اقامت کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آل پاچینو در فیلم Killing Castro بازی می‌کند

در فیلم کاسترو را بکش ، «کیکی لین»، «الکساندر لودویگ»، «ران لیوینگستون»، «کندریک سمپسون»، «نیکول بهاری»، «لوگان مارشال» و «تیتوس ولیور» در کنار «آل پاچینو» به ایفای نقش خواهند پرداخت. فیلمنامه این فیلم را «لئون هندریکس» بر اساس رویدادهای واقعی زندگی «فیدل کاسترو» نوشته است.

فیلم Killing Castro

فیلم جدید آل پاچینو توسط شرکت «Romulus Entertainment» تولید و تأمین مالی می‌شود و تهیه کنندگی آن بر عهده «براد فاینشتاین» و «کریستینا وایس لوری» است. تهیه کنندگان اجرایی این فیلم نیز «جان تاکیس»، «رودی لانگلیس»، «جاش گلیک»، «سم اسلیتر»، «پیرز تمپست» و «جوزف اینگراسیا» هستند.

«ایف ریورا» چندی پیش در رابطه با ساخت این فیلم گفت:

من مفتخرم که بخشی از روایت چنین داستان مهمی باشم. روایت این فیلم، تکه کوچکی از تاریخ است که تا حد زیادی ناشناخته بود. این فیلم شامل داستان‌هایی است که بیشتر جنبه سرگرم‌کننده‌ای دارند؛ اما محتوای متنوع و تأمل برانگیزی ایجاد می‌کنند. ما مشتاقانه منتظر همکاری با بازیگران باورنکردنی هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی «ایف ریورا» چیست؟ آیا این شخص را می‌شناسید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *