نمرات فیلم Rebel Moon منتشر شدند

شب گذشته، نمرات اولیه نمرات فیلم Rebel Moon که توسط «زک اسنایدر» ساخته شده، در وب‌سایت «راتن تومتوز» (Rotten Tomatoes) به انتشار رسید.

فیلم ماه شورشی: قسمت اول – فرزند آتش (Rebel Moon: Part One – A Child of Fire)، با امتیاز 9 درصد در سایت راتن تومیتوز شروع کرد. امتیاز جدیدترین اثر «زک اسنایدر» بر اساس 24 نقد، در حال حاضر به امتیاز 17 درصد رسیده است. با توجه به لیست بازیگران و سروصدایی که این فیلم ایجاد کرد، این نمره، بسیار ضعیف به‌شمار می‌آید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نمرات فیلم Rebel Moon منتشر شدند

منتقدان دنیای سینما، شب گذشته نمرات فیلم ماه سرکش را منتشر کردند و این نقدها نشان داد ایده‌های جاه‌طلبانه «زک اسنایدر»، احمقانه به‌نظر می‌رسیده و تلاش او برای خلق یک فرانچایز مانند جنگ ستارگان، دیگر را به عنوان نمونه‌ای از فیلمنامه‌نویسی با هوش مصنوعی مورد انتقاد قرار گرفت.

نمرات فیلم Rebel Moon

منتقد نشریه «ورایتی» در رابطه با این فیلم گفت:

ماه شورشی، هیچ خلاقیتی ندارد؛ به طور کامل اوریجینال است. فیلم یک ترکیب است از جنگ ستارگان، نگهبانان کهکشان، ارباب حلقه‌ها و پلنگ سیاه. این فیلم کاملاً کلیشه‌ای پیش می‌رود و تمام عناصر موجود را رعایت نمی‌کند.

«چارلز برامسکو»، منتقد روزنامه گاردین در نقد فیلم ماه شورشی نوشت:

اسنایدر بیان اشتباهی را برای ساخت این جهان پیش می‌برد. به‌جای اینکه بخواهد ما را عرق در فیلم کند، یک سری داستان پس‌زمینه ارائه می‌دهد.

«اوون گلیبرمن» نیز در رابطه با این فیلم نوشت:

ماه شورشی، قابل تماشا است؛ اما فیلمی به‌شمار نمی‌رود که به عنوان یک فرانچایز جذاب عمل کند. انگار فیلمنامه آن توسط هوش مصنوعی ساخته شده.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نمرات سخت‌گیرانه فیلم Rebel Moon چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *