عرضه بازی Fallout 4 برای پلی‌استیشن 5 تا سال 2024 تأخیر خورد

طبق اعلام رسمی حساب کاربری استودیوی «Bethesda»، نسخه نسل بعدی بازی Fallout 4 تا سال 2024 تاخیر خورد. قرار بود این نسخه در سال جاری منتشر شود.

بازی فال آوت 4  قرار بد سال 2023 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر شود؛ اما اکنون تاریخ انتشار آن به سال آینده موکول شد. نسخه Fallout 4 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس در آبان سال گذشته به صورت رسمی معرفی شد؛ اما از آن زمان تاکنون اطلاعات بسیار کمی درباره آن منتشر شده و با توجه به این واقعیت و نزدیک شدن به پایان سال 2023 و اعلام کردن تأخیر در انتشار تا سال 2024، ممکن است چندان شگفت‌انگیز نباشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عرضه بازی Fallout 4 برای پلی‌استیشن 5 تا سال 2024 تأخیر خورد

به گفته استودیوی «Bethesda» در آن زمان، یک آپدیت رایگان، بازی چهارم Fallout را برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس بهبود می‌بخشد و همچنین  روی کامپیوتر نیز منتشر خواهد شد.

بازی Fallout 4

این نسخه قرار است توانایی اجرای بازی را با کیفیتی بهینه برای فریم ریت بالا و رزولوشن 4K در کنسول‌های نسل جدید داشته باشد. ضمناً، این آپدیت قرار است باگ‌های بازی را برطرف کند و شامل محتویات اضافی Creation Club نیز خواهد بود؛ اما جزئیات بیشتری درباره آن‌ها در دسترس نیست.

تا به حال، Fallout 4 تنها یک آپدیت ویژه برای ایکس باکس وان ایکس و پلی استیشن 4 پرو دریافت کرده بود که باعث می‌شد بازی با رزولوشن 4K و فریم ریت 30 اجرا شود. همچنین این عنوان پشتیبانی از قابلیت FPS Boost در ایکس باکس سری ایکس/اس را دریافت کرد تا روی این کنسول‌ها با فریم ریت 60 فریم بر ثانیه اجرا شود؛ اما فعال کردن این گزینه باعث کاهش رزولوشن بازی به 1080p می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی Fallout 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *