ویدیویی از گیم پلی بازی Marvel’s Wolverine لو رفت

اخیراً اخبار شوکه‌کننده‌ای از هک شدن سرورهای شرکت اینسومنیاک منتشر شد و ویدیویی از گیم پلی بازی Marvel’s Wolverine لو رفت.

یک گروه هکری در تاریخ 12 دسامبر به سرورهای شرکت «Insomniac Games» نفوذ نمود و 2 میلیون دلار برای اطلاعاتی که دزدیده بود طلب کرد، اکنون که سونی پول دادن امتناع کرده است، این گروه تقریباً همه اطلاعات را به صورت آنلاین منتشر کرد. این هک بی‌سابقه اطلاعاتی حاوی انواع اسناد داخلی در مورد پروژه‌های آینده توسعه‌دهنده بازی Spider-Man 2، از جمله جزئیات بازی ولورین کنسول PS5 را لو داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گیم پلی بازی Marvel’s Wolverine لو رفت

در اوایل ماه جاری، گروه هکری «Rhysida» اعلام کرد که به اطلاعات شخصی کارکنان فعلی و سابق «اینسومنیاک» و همچنین کانسپت آرت شخصیت‌ها و اسکرین‌شات‌های Marvel’s Wolverine که این استودیو در حال حاضر روی آن کار می‌کند، دسترسی دارد. گروه «Rhysida» به مالک «اینسومنیاک» هفت روز فرصت داد تا پول را پرداخت کند، اما از آنجایی که شرکت این کار را نکرد، گروه تهدیدات خود را عملی نمود و اطلاعات سرقت شده را منتشر کرد. یکی از فایل‌ها گیم پلی بازی ولورین بود که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده نمایید.

با توجه به داده‌های آنلاین منتشر شده توسط «Kotaku»، این فایل‌ها حاوی اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار بازی Wolverine ، شخصیت‌های قابل بازی، جزئیات داستان، ویدیوهای انیمیشن، گیم‌پلی، اسناد طراحی و موارد دیگر هستند.

همانطور که توسط سایت امنیت سایبری استرالیا «CyberDaily» گزارش شد، «Rhysida» گفت که تنها 98 درصد از 1.67 ترابایت داده‌ای که به سرقت برده است (که شامل بیش از 1.3 میلیون فایل است) آپلود شد. اسناد باقی مانده فروخته شد، اما مشخص نیست چه کسی آنها را خریداری کرد. سخنگوی این گروه هکری به این نشریه گفت که «اینسومنیاک گیمز» و «سونی» اهداف مشخصی بودند و ادعا کرد که پول تنها انگیزه آن‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اطلاعات لو رفته از کمپانی اینسومنیاک چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Kotaku


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *