تریلر گیم پلی شخصیت Kuma در بازی Tekken 8 منتشر شد

با نزدیک شدن به زمان انتشار عنوان مورد انتظار Tekken 8، شرکت «بندای نامکو» (Bandai Namco) از گیم پلی شخصیت Kuma در بازی Tekken 8 رونمایی کرد.

شرکت «باندای نامکو»، به تازگی یک ویدئو از گیم‌پلی بازی Tekken 8 منتشر کرده که کاراکتر Kuma را نشان می‌دهد. این شخصیت یکی از 32 کاراکترهای قابل بازی در بازی Tekken 8 خواهد بود که در زمان انتشار بازی در ژانویه 2024 در دسترس قرار خواهد گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گیم پلی شخصیت Kuma در بازی Tekken 8

در ویدئوی گیم‌پلی که جدیداً منتشر شده، می‌توانید نگاهی به نحوه نبرد Kuma در Tekken 8 بیندازید. این شخصیت در بازی بسیار خنده‌دار خواهد بود. مانند سایر شخصیت‌ها، Kuma نیز در Tekken 8 ظاهر جدیدی را دارد. این مبارز خرس، حالا ژاکت جین و باندانا قرمزی به سر خواهد داشت.

شما می‌توانید هنگام عرضه بازی مهیج و مبارزه‌ای Tekken 8، با 32 کاراکتر بازی کنید که یکی از آن‌ها شخصیت Kuma است. در حالی که بیشتر شخصیت‌های بازی از نسخه‌های قبلی بازگشته‌اند، Tekken 8 سه مبارز جدید را نیز معرفی خواهد کرد. این شخصیت‌های جدید، شامل افسر نیروی دریایی فرانسوی، «ویکتور شوالیه»، مبارز MMA ثروتمند آزوسنا میلاگروس اورتیز کاستیو و رینا، یک زن مرموز که به نظر می‌رسد ارتباطی با خانواده میشیما دارد، می‌شوند.

بازی Tekken 8 در تاریخ 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) برای پلی‌استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی گیم پلی شخصیت Kuma در بازی Tekken 8 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: gamerant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *