امیلی بلانت: هالیوود به باربنهایمرهای بیشتری احتیاج دارد

امیلی بلانت ستاره فیلم اوپنهایمر، در مصاحبه‌ای توضیح داد که چگونه اکران باربی و اوپنهایمر تأثیر مثبتی بر سینما داشته و گفته است که می‌خواهد این اتفاق دوباره تکرار شود.

Emily Blunt (امیلی بلانت) که نقش «کاترین اوپنهایمر»، همسر «جی رابرت اوپنهایمر» (با هنرنمایی کیلیان مورفی) را در فیلم پرفروش «کریستوفر نولان» ایفا کرده است، در گفتگو با نشریه The Playlist، به پدیده باربنهایمر و اینکه چقدر برای سینما مثبت بود، اشاره کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


امیلی بلانت: هالیوود به باربنهایمرهای بیشتری احتیاج دارد

ستاره فیلم سینمایی «اوپنهایمر» در این مورد توضیح داد:

ما باید آن را دوباره تکرار کنیم. ما باید این کار را انجام دهیم چون تأثیر بزرگی برای سینما داشت. ببینید که چه تأثیری برای مردم داشت. این خوشحال‌کننده بود و یک جشنواره بزرگ از متنوع بودن فیلم‌ها به‌شمار می‌رفت. چرا باید آن‌ها را در مقابل یکدیگر قرار داد؟ فقط هر دو فیلم را ببینید. من می‌خواهم این اتفاق بیشتر و بیشتر رخ بدهد. این عالی است.

امیلی بلانت

 

در حالی که پیش‌بینی می‌شد هر دو فیلم به تنهایی عملکرد خوبی داشته باشند، رویداد فرهنگی ناشی از اکران همزمان آن‌ها باعث شد که حضور در هر دو فیلم فرصتی به نظر برسد که نباید از دست داد. در نتیجه، باربی در آخر هفته افتتاحیه خود، 162 میلیون دلار فروخت، در حالی که اوپنهایمر 82.5 میلیون دلار فروش داشت که تقریباً دو برابر پیش‌بینی اولیه‌اش بود

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نظر امیلی بلانت از فیلم های باربی و اوپنهایمر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: movieweb


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *