تریلر بازی Son and Bone منتشر شد

تریلر بازی Son and Bone که چندی پیش توسط استودیو «تیم کیل مدیا»، توسعه‌دهنده عنوان Quantum Error رونمایی شده بود، منتشر شد.

استودیو «تیم کیل مدیا»، توسعه‌دهنده عنوان Quantum Error، از محصول جدید خود یعنی بازی Son and Bone که درمورد نابودی دایناسورها است، رونمایی و تریلر آن را منتشر کرد. این بازی قرار است در سال جاری برای کنسول PS5 منتشر شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازی Son and Bone

داستان Son and Bone در مزرعه‌ای به نام Patchwork در مونتانا آغاز می‌شود که کلانتری به نام «سم جاج» در آنجا وظیفه شکار راهزنان و نجات مردم را بر عهده دارد. او در این ماجرا به دنیای ماقبل تاریخ منتقل می‌شود که پر از دایناسورهای مختلف است و باید برای زنده ماندن و بازگشت به دنیای خود با این موجودات عجیب مبارزه کند. در این بازی، «سم» می‌تواند از انواع اسلحه از جمله شاتگان، رایفل و دیگر ابزارها برای نابودی دایناسورها استفاده کند. همچنین، او قابلیت حرکات و ضربات دستی را برای مواجهه با این موجودات از خود نشان می‌دهد.

Son and Bone با Quantum Error که یک رویکرد ترسناک کیهانی داشت، از لحاظ گیم‌پلی به بازی‌هایی مانند Serious Sam شباهت دارد. این بازی با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine توسعه یافته و ویدیوی گیم‌پلی آن بر روی کامپیوتر شخصی ضبط شده و احتمالاً در آینده انتظار می‌رود که بر روی این پلتفرم نیز عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی‌های این استودیو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *