شرکت یوبیسافت یک بازی شوتر به‌نام Project U را خواهد ساخت

شرکت یوبیسافت در حال توسعه یک بازی شوتر کو-آپ با نام Project U است که به نظر می‌رسد در ماه‌های آینده به صورت آزمایشی برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شود.

این اطلاعات از طرف یک لیکر به نام «هندرسون»، به‌دست آمده است. ایمیل‌هایی که از سوی کمپانی Ubisoft به «هندرسون» ارسال شده، اعلام کرده‌اند که دوره آزمایشی این بازی از 1 تا 6 فوریه برگزار خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


شرکت یوبیسافت یک بازی شوتر به‌نام Project U را خواهد ساخت

«هندرسون» اطلاعاتی از گیم‌پلی بازی نیز به اشتراک گذاشته است. به نظر می‌رسد بازی یک تجربه PvE دارد که 10 تیم 4 نفره در آن به مبارزه با دشمنان هوش مصنوعی مشغول خواهند بود. داستان بازی درباره حمله ماشین‌ها به بشریت و تلاش ماشین‌ها برای ماشین‌سازی همه موجودات زنده است. بازیکنان نقش قهرمان‌های این داستان را بازی می‌کنند.

شش شخصیت مختلف در بازی حضور دارند که هرکدام دارای ویژگی‌ها و توانایی‌های خود هستند. بازیکنان باید به مرکز نقشه برسند و در مسیر خود با دشمنان مبارزه کنند. دیوارهای مختلف در نقشه، دشمنان مختلف را آزاد خواهند کرد.

شرکت یوبیسافت

پس از مطالعه اطلاعات ویدئوهای گیم‌پلی، «هندرسون» تصویر مثبتی از بازی به نمایش گذاشته و افزوده است که بازیکنان می‌توانند با تیم‌های دیگر همکاری کنند تا بهتر با دشمنان مواجه شوند. «هندرسون» همچنین اطلاعاتی از یک غول مرحله آخر غول‌پیکر به نام «Pyraguard» ارائه داده که بازیکنان باید با آن مبارزه کنند.

اطلاعات دقیق‌تری در مورد بازی و محتواهای آینده احتمالاً با گذر زمان منتشر خواهد شد، اما با توجه به اطلاعات کنونی، به‌نظر می‌رسد بازی Project U یک تجربه جذاب برای علاقه‌مندان به بازی‌های شوتر کو-آپ خواهد بود. در ادامه می‌توانید مشخصیات مورد نیاز برای اجرای این بازی را مشاهده کنید:

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • رم: 8 گیگابایت
  • پردازنده: Intel Core i7-4790K یا AMD Ryzen 5 1500X
  • گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB یا AMD Radeon RX 570 8GB

سیستم پیشنهادی:

  • رم: 8 گیگابایت
  • پردازنده: Intel Core i7-8700K یا AMD Ryzen 5 3600
  • گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 2070 یا AMD Radeon RX 6600 XT

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی جدید کمپانی یوبی‌سافت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *