احتمال حضور جوکر در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League وجود دارد

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League یکی از موردانتظارترین آثار Rocksteady Studios است که احتمال حضور جوکر در قسمتی از داستان آن وجود دارد.

به نظر می‌رسد در بازی جوخه انتحار: لیگ عدالت را بکش شخصیت «جوکر» به عنوان قسمتی از داستان بازمی‌گردد. استودیو راکستدی که پیشتر با سه گانه محبوب Batman: Arkham شناخته شده بود، اکنون در حال توسعه بازی Suicide Squad: Kill the Justice League است که به عنوان دنباله‌ای برای Batman: Arkham Knight محسوب می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


احتمال حضور جوکر در بازی Suicide Squad: Kill the Justice League وجود دارد

تاکنون، «جوکر» در داستان‌های سری بازی Batman: Arkham نقش‌های مختلفی ایفا کرده بود و حتی با مرگ وی نیز ادامه‌های داستانی جذابی ساخته شد. اطلاعات جدید از این استودیو نشان می‌دهد که «جوکر» به طور مستقیم یا غیرمستقیم در داستان بازی جدید حضور خواهد داشت.

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

تصویر منتشر شده از منطقه Daily Planet نیز نکات جالبی را نشان می‌دهد؛ با حالت گرافیتی و تزئینات مرتبط با «جوکر». همچنین تغییر نام تجاری از Daily Planet به The Daily Chuckle اشاره به حضور «جوکر» دارد. این موارد نشان از آمادگی استودیو برای بازگشت «جوکر» در داستان Suicide Squad: Kill the Justice League دارد.

هنوز اطلاعات دقیق‌تری در مورد چگونگی بازگشت این شخصیت و نقش او در داستان مشخص نیست، اما بازیکنان و علاقه‌مندان به این بازی منتظر هستند تا از اطلاعات و جزئیات بیشتری در آینده بهره‌مند شوند. این استودیو قرار است در قسمت‌های بعدی اینسایدر خود، اطلاعات بیشتری از بازی را فاش کند و احتمالاً جزئیات بیشتری از نقش «جوکر» در داستان بازی توضیح دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی جوخه انتحار: لیگ عدالت را بکش چیست؟ به نظر شما انتظارات طرفداران را برطرف می‌کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *