تریلر سینماتیک جدید بازی Tekken 8 حضور شخصیت ادی گوردو در DLC را تایید کرد

کمپانی باندای نامکو به‌طور رسمی اعلام کرده است که ادی گوردو به عنوان اولین شخصیت در فصل اول از DLC بازی Tekken 8 حضور دارد.

این اطلاعات از طریق یک تریلر معرفی شد که توسط کمپانی باندای نامکو به انتشار رسید. Tekken 8 که به عنوان یک بازی مبارزه‌ای رقابتی معرفی شد، در اواخر سال گذشته به جمع بازی‌های مورد انتظار در سال 2024 پیوست. از آن زمان، مخاطبان شاهد اعلام و افشای شخصیت‌های مختلفی برای این عنوان بوده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور شخصیت ادی گوردو در DLC بازی Tekken 8

«ادی گوردو» که یک استاد کاپوئرا برزیلی است، به‌طور رسمی به عنوان اولین شخصیت در فصل اول از DLC بازی Tekken 8 معرفی شد. او با ظاهری نوین در بهار امسال به عنوان یکی از چهار شخصیت اصلی وعده داده شده به این بازی اضافه می‌شود و سه شخصیت دیگر نیز به ترتیب در فصل‌های بعدی، یعنی تابستان، پاییز و زمستان منتشر خواهند شد.

در تریلر جدید، صحنه‌هایی از مبارزات شخصیت‌های مختلف به نمایش گذاشته شد که بیشتر اطلاعات درباره تضاد اصلی بین دو شخصیت «جین» و «کازویا» را نشان می‌دهد. در این ویدیو، تقریباً از هر شخصیت در لیست اصلی مبارزان بازی نیز رونمایی می‌شود.

معرفی «ادی گوردو» به عنوان اولین شخصیت DLC، اطلاعات بیشتری از این افزونه‌ها و نحوه گیم‌پلی اضافه شده به Tekken 8 را فراهم کرده و اتفاقات جذابی را برای طرفداران این بازی به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شخصیت ادی گوردو چیست؟ آیا از طرفداران بازی‌های مبارزه‌ای هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *