نینتندو سوییچ 2 احتمالاً سال 2025 عرضه شود

نینتندو یکی از کنسول‌های پرطرفدار در جهان است و اخیراً گزارش‌های متعدد اعلام کرده‌اند که تاریخ عرضه نینتندو سوییچ 2 به سال 2025 موکول شد.

به گزارش فیگار و به نقل از «VGC»؛ منابع متعدد تأیید کرده‌اند که تاریخ عرضه کنسول Nintendo Switch 2 از پایان 2024 به اوایل سال 2025 به تأخیر افتاده است. یکی از این منابع ادعا کرده که این تأخیر به‌طور کامل به‌منظور کمک به «نینتندو» برای آماده‌سازی لاین‌آپ نرم‌افزاری قوی‌تر برای راه‌اندازی این کنسول خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


عرضه نینتندو سوییچ 2 در سال 2025

گزارش‌های جدید نشان می‌دهند Nintendo Switch 2 که هنوز معرفی نشده است، در ابتدای سال آینده عرضه خواهد شد. همانطور که به سال هفتم تولد این کنسول نزدیک می‌شویم، گزارشی از روزنامه‌نگار بازی‌های برزیلی، «پدرو هنریک لوتی لیپه»، منتشر شده است که می‌گوید جانشین این کنسول در اوایل سال 2025 عرضه خواهد شد.

با توجه به اینکه شایعات زیادی در مورد کنسول جدید «نینتندو» وجود دارد، اما گزارش‌ها از منابع مختلف تأیید می‌کنند که کنسول جدید این شرکت در ابتدای سال 2025 عرضه خواهد شد. توسعه‌دهندگانی که مستقیماً در ساخت بازی‌ها برای این کنسول مشغول هستند، این اطلاعات را فاش کرده‌اند.

نینتندو سوییچ 2
تاریخ عرضه کنسول Nintendo Switch 2

از سال 2019، شایعات و گزارش‌های متنوعی درباره جانشین این کنسول منتشر شده است، اما اخیرا، شرکت «نینتندو» وجود هر گونه شایعه‌ای درباره این کنسول را تأیید نکرده بود.

گزارش‌های سال 2019 ادعا می‌کردند که نسخه پیشرفته‌ای از این کنسول با سخت‌افزار بهبود یافته و صفحه نمایش OLED در حال توسعه است، اما این ادعاها نهایتاً با عرضه‌ی نسخه Switch OLED که دارای همان سخت‌افزار نسخه اصلی، ولی با صفحه نمایش بزرگتر و شفاف‌تر بود، به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کنسول نینتندو سوییچ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *